УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ЛОГІСТИЧНИХ ПОСЛУГ ПІДПРИЄМСТВА
Анотація
У статті проаналізовано, як складові компоненти якості логістичних процесів, на базі яких формується розроблений Світовим банком індекс ефективності логістики, впливають на мікрорівні на ефективність логістичних послуг вітчизняних підприємств. Визначені основні фактори якості, які тісно взаємопов'язані з логістичними послугами і утворюють єдину систему, впливаючу на ефективність роботи підприємств та на рівень задоволення клієнтів, забезпечуючи оптимізацію логістичних процесів з одночасним покращенням загальної якості обслуговування. Також визначено етапи управління якістю логістичних послуг, спрямованих на покращення ефективності логістики та задоволення потреб клієнтів. Сформовано інтегровану систему управління якістю логістичних послуг на підприємствах, враховуючу етапи управління якістю та взаємозв'язок між організаційними заходами на цих етапах.
Посилання
Карпунь О.В., Янчик О.Г. Концептуальні засади інтегрованого управління якістю транспортних послуг логістичного провайдера. Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Серія: Машинознавство та САПР. 2020. № 2. С. 58-65. URL: https://doi.org/10.20998/2079-0775.2020.2.07 (дата звернення: 26.02.2025).
Криворучко, О. М., Федотова, І. В., Бочарова, Н. А. Система обʼєктів при управлінні якістю логістичних послуг та процесів в АТП. Економіка транспортного комплексу. 2023. (41) 137. URL: https://doi.org/10.30977/ETK.2225-2304.2023.41.137 (дата звернення: 25.02.2025).
Кузяк В.В. Управління логістичними процесами в Україні: проблеми та шляхи розв’язання в умовах воєнного стану. Економіка та суспільство. 2023. № 55. URL: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-55-13 (дата звернення: 24.02.2025).
Кульганік О.М., Давидюк Л.П. Реінжиніринг логістичних бізнес-процесів в сучасних організаціях. Development Service Industry Management. 2024, (3). C. 221–228. URL: https://doi.org/10.31891/dsim-2024-7(33) (дата звернення: 26.02.2025).
Матвієнко М.В., Щербина В.В., Бондаренко В.І. Управління якістю послуг транспортно-логістичних компаній. Розвиток методів управління та господарювання на транспорті. 2017. 3 (60). C. 131-146. URL: https://doi.org/10.31375/2226-1915-2017-3-131-146 (дата звернення: 26.02.2025).
Павловський М.В., Корюгін А.В. Управління якістю транспортно-логістичних процесів підприємства. Цифрова економіка та економічна безпека. 2023. 6 (06). C. 41-45. https://doi.org/10.32782/dees.6-8 (дата звернення: 27.02.2025).
Хмарська І.А., Сігаєва Т.В., Бачинська О.М. Оцінки ефективності та якості управління логістичним потенціалом. Економіка та суспільство. 2023. № 49. URL: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-49-19 (дата звернення: 27.02.2025).
Abdulla, М. & Musa, H. (2021). Prioritizing the Logistics Management Factors Affecting Company Performance: Case Study of ADNOC. International journal of sustainable construction engineering and technology. Vol. 12. No. 5. P. 61-72. URL: http://penerbit.uthm.edu.my/ojs/index.php/ijscet. (дата звернення: 27.02.2025).
Arabelen, G. & Tolga, H. (2021). Assessment of logistics service quality dimensions: a qualitative approach. Journal of Shipping and Trade. Vol. 6 (14). URL: https://doi.org/10.1186/s41072-021-00095-1 (дата звернення: 27.02.2025).
Logistics performance Index (LPI). Worldbank. URL: https://lpi..org/international/scorecard/line/C/UKR/2023 (дата звернення: 27.02.2025).
Karpunʹ, O.V. & Yanchyk, O.H. (2020). Kontseptualʹni zasady intehrovanoho upravlinnya yakistyu transportnykh posluh lohistychnoho provaydera [Conceptual principles of integrated quality management of transport services of a logistics provider]. Visnyk Natsionalʹnoho tekhnichnoho universytetu «KHPI». Seriya: Mashynoznavstvo ta SAPR, Vol. 2, P. 58-65. URL: https://doi.org/10.20998/2079-0775.2020.2.07 (Accessed 26.02.2025).
Kryvoruchko, O. M., Fedotova, I. V. & Bocharova, N. A. (2023). Systema obʼyektiv pry upravlinni yakistyu lohistychnykh posluh ta protsesiv v ATP [System of objects in the management of the quality of logistics services and processes in TC]. Ekonomika transportnoho kompleksu, Vol. (41) 137. URL: https://doi.org/10.30977/ETK.2225-2304.2023.41.137 (Accessed 25.02.2025).
Kuzyak, V.V. (2023). Upravlinnya lohistychnymy protsesamy v Ukrayini: problemy ta shlyakhy rozvʺyazannya v umovakh voyennoho stanu [Logistics Process Management in Ukraine: Problems and Solutions in Martial Law]. Ekonomika ta suspilʹstvo, Vol. 55. URL: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-55-13 (Accessed 24.02.2025).
Kulʹhanik, O.M. & Davydyuk, L.P. (2024). Reinzhynirynh lohistychnykh biznes-protsesiv v suchasnykh orhanizatsiyakh [Reengineering of logistics business processes in modern organizations]. Development Service Industry Management, Vol. 3, P. 221–228. URL: https://doi.org/10.31891/dsim-2024-7(33) (Accessed 26.02.2025).
Matviyenko, M.V., Shcherbyna, V.V. & Bondarenko V.I. (2017). Upravlinnya yakistyu posluh transportno-lohistychnykh kompaniy [Quality management of services of transport and logistics companies]. Rozvytok metodiv upravlinnya ta hospodaryuvannya na transporti, Vol. 3 (60), P. 131-146. URL: https://doi.org/10.31375/2226-1915-2017-3-131-146 (Accessed 26.02.2025).
Pavlovsʹkyy, M.V. & Koryuhin, A.V. (2023). Upravlinnya yakistyu transportno-lohistychnykh protsesiv pidpryyemstva [Quality management of transport and logistics processes of an enterprise]. Tsyfrova ekonomika ta ekonomichna bezpeka, Vol. 6 (06), P. 41-45. https://doi.org/10.32782/dees.6-8 (Accessed 27.02.2025).
Khmarsʹka, I.A., Sihayeva, T.V. & Bachynsʹka O.M. (2023). Otsinky efektyvnosti ta yakosti upravlinnya lohistychnym potentsialom [Assessment of the efficiency and quality of logistics potential management]. Ekonomika ta suspilʹstvo, Vol. 49. URL: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-49-19 (Accessed 27.02.2025).
Abdulla, М. & Musa, H. (2021). Prioritizing the Logistics Management Factors Affecting Company Performance: Case Study of ADNOC. International journal of sustainable construction engineering and technology, Vol. 12 (5), P. 61-72. URL: http://penerbit.uthm.edu.my/ojs/index.php/ijscet (Accessed 27.02.2025).
Arabelen, G. & Tolga, H. (2021). Assessment of logistics service quality dimensions: a qualitative approach. Journal of Shipping and Trade, Vol. 6 (14). URL: https://doi.org/10.1186/s41072-021-00095-1 (Accessed 27.02.2025).
Logistics performance Index (LPI). Worldbank. URL: https://lpi..org/international/scorecard/line/C/UKR/2023 (Accessed 27.02.2025).

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.