ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В АГРОБІЗНЕСІ

Ключові слова: маркетингова діяльність, маркетингові інноваційні інструменти, цифровий маркетинг, цифрові канали комунікації, контент-маркетинг, агробізнес, аграрне підприємство

Анотація

В статті досліджено особливості використання інноваційних підходів до вдосконалення маркетингової діяльності в аграрному бізнесі. Встановлено, що існує необхідність пошуку нових інноваційних механізмів та інструментів, які забезпечать формування конкурентних переваг сільськогосподарських підприємств. В статті систематизовано та проаналізовано інноваційні підходи до ефективної маркетингової діяльності аграрного підприємства. Встановлено, що інноваційні підходи до маркетингової діяльності аграрних підприємств будуються на трьох ключових аспектах: інтеграції сучасних технологій, оптимізації бізнес-процесів і активізації цифрових каналів комунікації. Доведено, що інтеграція сучасних технологій у всі аспекти маркетингового процесу дозволить аграрним підприємствам забезпечити стійкий розвиток і залишатися лідером у своїй галузі.

Посилання

Голишева Є.О. Інструменти інноваційного маркетингу для підвищення конкурентоспроможності аграрних підприємств. Економіка та суспільство. 2021. № 32.

Данько Ю. І., Жмайлов В. М., Блюмська-Данько К. В. Конкурентні засади розвитку інноваційної маркетингової діяльності в аграрній сфері. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2017. № 2. С. 48-55.

Гнітецький Є.В. Bіg Data в маркетингу: орієнтація на споживача. Економічний вісник НТУУ «КПІ». 2017. № 14. С. 281-285.

Поліщук І.І. CRM-система як основа формування споживчої лояльності. Economic journal Odessa polytechnic university. 2021. №3(17). С. 76-80.

Янчук Т.В., Боєнко О.Ю. Впровадження CRM-систем як засіб підвищення ефективності маркетингової діяльності. Економіка та суспільство. 2023. № 48.

Дульська І. В. Цифрові технології як каталізатор економічного зростання. Економіка і прогнозування. 2015. № 2. С. 119-133.

Луцій О.П., Скакун О.М. Можливості використання інтернет-маркетингу в агробізнесі. Київський економічний науковий журнал. 2023. № 3. С. 76-81.

Golysheva, Ye.O. (2021) Instrumenti innovacijnogo marketingu dlya pidvishennya konkurentospromozhnosti agrarnih pidpriyemstv [Innovative marketing tools to increase the competitiveness of agricultural enterprises]. Ekonomika ta suspilstvo. vol. 32.

Danko, Yu.I., Zhmaylov, V.M., Blyumska-Danko, K.V. (2017) Konkurentni zasady rozvytku innovatsiinoi marketynhovoi diialnosti v ahrarnii sferi [Competitive basis for the development of innovative marketing activities in the agricultural sector]. Aktualni problemy innovatsiinoi ekonomiky. vol. 2, pp. 48-55.

Gnitetskyi, E.V. (2017) Big Data v marketynhu: oriientatsiia na spozhyvacha [Big Data in marketing: consumer orientation]. Ekonomichnyi visnyk NTUU «KPI». vol. 14, pp. 281-285.

Polishchuk, I.I. (2021) CRM-systema yak osnova formuvannia spozhyvchoi loialnosti [CRM system as a basis for forming consumer loyalty]. Economic journal Odessa polytechnic university. vol. 3(17), pp. 76-80.

Yanchuk, T.V., Boenko, O.Yu. (2023) Vprovadzhennia CRM-system yak zasib pidvyshchennia efektyvnosti marketynhovoi diialnosti [Implementation of CRM systems as a means of increasing the effectiveness of marketing activities]. Ekonomika ta suspilstvo. vol. 48.

Dulska, I. V. (2015) Tsyfrovi tekhnolohii yak katalizator ekonomichnoho zrostannia [Digital technologies as a catalyst for economic growth]. Ekonomika i prohnozuvannia. vol. 2, pp. 119-133.

Lucii, O.P., Skakun, O.M. Mozhlyvosti vykorystannya internet-marketynhu v ahrobiznesi [Possibilities of using internet marketing in agribusiness]. Kyyivsʹkyy ekonomichnyy naukovyy zhurnal. vol. 3, pp. 76-81.

Переглядів статті: 1
Завантажень PDF: 0
Опубліковано
2024-12-30
Як цитувати
Ільченко, Т. (2024). ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В АГРОБІЗНЕСІ . Економіка та суспільство, (70). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-70-27
Розділ
МАРКЕТИНГ

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають