СКЛАДОВІ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ НА РИНКУ ЦИФРОВИХ ПРОДУКТІВ І ПОСЛУГ З ЇХ РОЗРОБКИ

Ключові слова: маркетинг ІТ-компаній, цінова політика ІТ-компаній, товарна політика ІТ-компаній, збутова політика ІТ-компаній, комунікаційна політика ІТ-компаній

Анотація

Стаття розглядає актуальні аспекти маркетингової діяльності ІТ-компаній із застосуванням сучасних інструментів. Вона висвітлює значення комплексу маркетингу для виробників цифрових продуктів та програмного забезпечення. В статті описано основні принципи маркетингу для ІТ-компаній крізь товарну, цінову, збутову та комунікаційну його складові. Перелічено всі види послуг в ІТ-галузі та процес виконання розробки цифрового продукту. Перелічено методи ціноутворення для виробників цифрових продуктів та надавачів послуг у залежності від різноманітних чинників. У статті також звертається увага на тенденції у розвитку партнерського маркетингу, зокрема афіліат-маркетингу та інбаунд-маркетингу для просування продуктів ІТ-компаній.

Посилання

Зоріна О.І., Сиволовська О.В. Маркетингова товарна політика: навч. посіб. Харків, 2015. 190 с.

Голидьбіна А.В., Язвінська Н.В. Особливості сучасного ринку ІТ-послуг та специфіка просування на ньому. Економічний вісник НТУУ «КПІ». 2017. №1. С. 291-298. URL: https://ela.kpi.ua/bitstream/123456789/22359/1/EV2017_291-298.pdf (дата звернення: 12.04.2024)

ITIL Foundations: What Is a Service? URL: http://its.yale.edu/news/itil-foundations-what-service (дата звернення: 15.04.2024)

Лінтур М.В., Рега М.Г. Сутність та роль маркетингової цінової політики на підприємствах в умовах кризи. Східна Європа: економіка, бізнес та управління. 2016. № 3 (03). С. 118–122.

Software Development Pricing Models Guide. URL: https://maddevs.io/customer-university/pricing-models-in-software-development/ (дата звернення: 1.04.2024)

Zalewska-Kurek K., Kandemir S., Englis B. G., Englis, P. D. Development of market-driven business models in the IT industry. How firms experiment with their business models? Journal of Business Models. 2016. Vol. 4(3). P. 46–87. URL: https://somaesthetics.aau.dk/index.php/JOBM/article/download/1879/1457(дата звернення: 20.04.2024)

Кіслов Д.В. Термінологія комунікацій: теоретичний дискурс та його практичне використання. URL: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Duur_2013_3_5.pdf (дата звернення: 20.04.2024)

Affiliate Marketer: Definition, Examples, and How to Get Started. URL: https://www.investopedia.com/terms/a/affiliate-marketing.asp (дата звернення: 26.04.2024)

Доступно про партнерський маркетинг. URL: https://tradetracker.com/ua/about-affiliate-marketing/ (дата звернення: 26.04.2024)

Inbound Marketing: огляд особливостей інбаунд-маркетингу. URL: https://blog.admixer.academy/ua/inbound-marketing-ohlyad-osoblyvostey-inbaund-marketynhu/ (дата звернення: 27.04.2024)

Zorina O., Syvolovska O. (2015). Marketynhova tovarna polityka [marketing product policy]: navch. posib. [study guide]. Kharkiv. (in Ukrainian)

Holydbina A.V., Yazvinska N.V. (2017). Osoblyvosti suchasnoho rynku IT-posluh ta spetsyfika prosuvannia na nomu [Features of the modern IT services market and specifics of promotion in it]. Ekonomichnyi visnyk NTUU «KPI», №1, pp. 291-298. Available at: https://ela.kpi.ua/bitstream/123456789/22359/1/EV2017_291-298.pdf (accessed on April 12, 2024) (in Ukrainian)

ITIL Foundations: What Is a Service? Available at: http://its.yale.edu/news/itil-foundations-what-service (accessed on April 15, 2024)

Lintur M., Reha M. (2016). Sutnist ta rol marketynhovoi tsinovoi polityky na pidpryiemstvakh v umovakh kryzy [The Essence and Role of Marketing Pricing Policy at Enterprises in Crisis Conditions]. Skhidna Yevropa: ekonomika, biznes ta upravlinnia, № 3 (03), pp. 118-122. (in Ukrainian)

Software Development Pricing Models Guide. URL: https://maddevs.io/customer-university/pricing-models-in-software-development/ (accessed on April 1, 2024)

Zalewska-Kurek K., Kandemir S., Englis B. G., Englis, P. D. (2016). Development of market-driven business models in the IT industry. How firms experiment with their business models? Journal of Business Models, № 4(3), pp. 46–87. Available at: https://somaesthetics.aau.dk/index.php/JOBM/article/download/1879/1457 (accessed on April 20, 2024)

Kislov D. (2013). Terminolohiia komunikatsii: teoretychnyi dyskurs ta yoho praktychne vykorystannia [Communication terminology: theoretical discourse and its practical use]. Available at: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Duur_2013_3_5.pdf (accessed on April 20, 2024) (in Ukrainian)

Affiliate Marketer: Definition, Examples, and How to Get Started. Available at: https://www.investopedia.com/terms/a/affiliate-marketing.asp (access on April 26, 2024)

Dostupno pro partnerskyi marketynh [Simply about affiliate marketing]. Available at: https://tradetracker.com/ua/about-affiliate-marketing/ (accessed on April 26, 2024)

Inbound Marketing: ohliad osoblyvostei inbaund-marketynhu [overview of inbound marketing features]. Available at: https://blog.admixer.academy/ua/inbound-marketing-ohlyad-osoblyvostey-inbaund-marketynhu/ (accessed on April 27, 2024) (in Ukrainian)

Переглядів статті: 4
Завантажень PDF: 2
Опубліковано
2024-03-25
Як цитувати
Фукс , К., & Косар , Н. (2024). СКЛАДОВІ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ НА РИНКУ ЦИФРОВИХ ПРОДУКТІВ І ПОСЛУГ З ЇХ РОЗРОБКИ. Економіка та суспільство, (61). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-61-158
Розділ
МАРКЕТИНГ

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають