ПРЯМИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ІНТЕРАКТИВНА МАРКЕТИНГОВА СИСТЕМА РОЗПОДІЛУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ
Анотація
Прямий маркетинг передбачає розповсюдження продуктів, інформаційних та рекламних переваг для клієнтів через інтерактивну роботу. Причина популярності прямого маркетингу в технічних досягненнях, таких як управління відносинами з клієнтами та Інтернет-маркетингу, які дозволяють прямий контакт з цільовими споживачами. Метою статті стало обґрунтування техніки прямого маркетингу як інтерактивної маркетингової системи розподілу туристичних послуг з метою підвищення конкурентоспроможності туризму. Прямий маркетинг характеризується високою точністю у отриманні швидких і прямих відповідей споживачів, і легкому вимірюванні маркетингових результатів. Прямий маркетинг ґрунтується на базах даних та списках потенційних користувачів послуг, стає все більш доступним для маркетологів. В статті визначено переваги та недоліки прямого маркетингу як інтерактивної маркетингової системи розподілу туристичних послуг.
Посилання
Державний сайт статистики України. URL: http://www.ukrstat.gov.ua/
Blerim, K. (2012). The marketing of the craft products in Albania, The effects of web Marketing. European Scientific Journal, 8(3). URL: https://eujournal.org/index.php/esj/article/view/52
Holleran, M. (2020). Tourism, Urbanization, and the Evolving Periphery of the European Union. Palgrave Pivot, Singapore. DOI: https://doi.org/10.1007/978-981-15-0218-7
Polyakov, M. Bilozubenko, V. Nebaba, N. Korneyev M. and Saihak Y. (2020). Analysis of asymmetry factors in the development of the EU tourism industry. Innovative Marketing , 16(4), 117–128. DOI: https://doi.org/10.21511/im.16(4).2020.10
Royle, J., & Laing, A. (2014). The digital marketing skills gap: Developing a Digital Marketer Model for the communication industries. International Journal of Information Management, 34(2), 65–73. DOI: https://doi.org/10.1016/j.ijinfomgt.2013.11.008
Sushchenko O. and Ekouaghe M. (2019). Trends in the development of marketing technologies in the tourism market. Economics of Development, 18(1), 9–22. DOI: https://doi.org/10.21511/ed.18(1).2019.02
Ungerman, O., Dedkova, J., & Gurinova, K. (2018). The impact of marketing innovation on the competitiveness of enterprises in the context of Industry 4.0. Journal of Competitiveness, 10(2), 132–148. DOI: https://doi.org/10.7441/joc.2018.02.09
Vaculčikova, Z. Tučkova and Xuan Thanh Nguyen (2020). Digital marketing access as a source of competitiveness in traditional Vietnamese handicraft villages. Innovative Marketing, 16(1), 1–10. DOI: https://doi.org/10.21511/im.16(1).2020.01
WTTC (2019), "Travel & Tourism continues strong growth above global GDP (press release WTTC)", URL: https://www.wttc.org/about/mediacentre/press-releases/press-releases/2019/travel-tourism-continues-stronggrowth-above-global-gdp
Bezuhla L., Demchuk N. (2019) Development strategy of ecoturism enterprises as a factor of increasing their competitiveness. Organizational-economic mechanism of management innovative development of economic entities: Collective monograph / edited by M. Bezpartochnyi, in 3 Vol. / Higher School of Social and Economic. Przewosk: WSSG. Vol. 2. Р. 289–297.
Безугла Л.С. Соціально-економічні функції держави щодо розвитку малого та середнього підприємництва в Україні. Державне управління: удосконалення та розвиток. 2011. № 2. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Duur_2011_2_5
Official website of the State Statistics Committee. Retrieved from: www.ukrstat.gov.ua
Blerim, K. (2012). The marketing of the craft products in Albania, The effects of web Marketing. European Scientific Journal, 8(3). Retrieved from: https://eujournal.org/index.php/esj/article/view/52
Holleran, M. (2020). Tourism, Urbanization, and the Evolving Periphery of the European Union. Palgrave Pivot, Singapore. DOI: https://doi.org/10.1007/978-981-15-0218-7
Polyakov, M. Bilozubenko, V. Nebaba, N. Korneyev M. and Saihak Y. (2020). Analysis of asymmetry factors in the development of the EU tourism industry. Innovative Marketing, 16(4), 117–128. DOI: https://doi.org/10.21511/im.16(4).2020.10
Royle, J., & Laing, A. (2014). The digital marketing skills gap: Developing a Digital Marketer Model for the communication industries. International Journal of Information Management, 34(2), 65–73. DOI: https://doi.org/10.1016/j.ijinfomgt.2013.11.008
Sushchenko O. and Ekouaghe M. (2019). Trends in the development of marketing technologies in the tourism market. Economics of Development, 18(1), 9–22. DOI: https://doi.org/10.21511/ed.18(1).2019.02
Ungerman, O., Dedkova, J., & Gurinova, K. (2018). The impact of marketing innovation on the competitiveness of enterprises in the context of Industry 4.0. Journal of Competitiveness, 10(2), 132–148. DOI: https://doi.org/10.7441/joc.2018.02.09
Vaculčikova, Z. Tučkova and Xuan Thanh Nguyen (2020). Digital marketing access as a source of competitiveness in traditional Vietnamese handicraft villages. Innovative Marketing, 16(1), 1–10. DOI: https://doi.org/10.21511/im.16(1).2020.01
WTTC (2019), "Travel & Tourism continues strong growth above global GDP (press release WTTC)". Retrieved from: https://www.wttc.org/about/mediacentre/press-releases/press-releases/2019/travel-tourism-continues-stronggrowth-above-global-gdp
Bezuhla L., Demchuk N. (2019) Development strategy of ecoturism enterprises as a factor of increasing their competitiveness. Organizational-economic mechanism of management innovative development of economic entities: Collective monograph / edited by M. Bezpartochnyi, in 3 Vol. / Higher School of Social and Economic. Przewosk: WSSG. Vol. 2. Р. 289–297.
Bezuhla, L.S. (2011). Sotsialno-ekonomichni funktsii derzhavy schodo rozvytku maloho ta serednoho pidpryiemnytstva v Ukraini [Socio-economic functions of the state for the development of small and medium enterprises in Ukraine]. Derzhavne upravlinnia: udoskonalennia ta rozvytok – Public administration: improvement and development, vol. 2. Retrieved from: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Duur_2011_2_5 (in Ukrainian)