ВПЛИВ ІМІДЖЕВОГО МАРКЕТИНГУ НА ПІЗНАВАНІСТЬ БРЕНДУ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД

Ключові слова: територіальний маркетинг, брендинг територій, бюджет громади, імідж території

Анотація

Стаття присвячена актуальному питанню впливу іміджевого маркетингу на зростання показників пізнаваності бренду територіальних громад. Розглянуто вплив російської агресії на зниження економічного та демографічного потенціалу. Виявлено неможливість швидкого відновлення втрачених показників без значного обсягу закордонних інвестицій, та важливість територіального брендингу у цьому контексті. Виділено та досліджено статті видатків територіальних громад, що впливають на формування їх позитивного бренду. В процесі аналізу виявлено значну диференціацію громад Львівської області в контексті вказаних видатків. У майбутньому рекомендовано ширше залучення некомерційних організацій для промоції територій. Важливим елементом є співпраця у сфері проведення маркетингових заходів сусідніх громад у межах регіону, що сприятиме більш ефективному розподілу обмежених фінансових ресурсів.

Посилання

Буднікевич І. М. Муніципальний маркетинг: теорія, методологія, практика. Чернівці: видавництво Чернівецького національного університету імені Ю. Федьковича, 2012. 645 с.

Вінницька обласна військова адміністрація. Про основний драйвер позитивного національного іміджу. URL: https://www.vin.gov.ua/news/736-30-rokiv-nezalezhnosti-ukrainy/38736-pro-osnovnyi-draiver-pozytyvnoho-natsionalnoho-imidzhu-rozpoviv-doslidnyk-avtor-poniattia-natsionalnyi-brendynh-saimon-ankholt-pid-chas-vseukrainskoho-forumu-ukraina-30-imidzh-ukrainy

Кузьмук О.М. Територіальний брендинг як інструмент місцевого розвитку. Вісник Львівського університету. 2018. № 16. С. 156–161.

Нечай О. Маркетинг регіону, як метод підвищення конкурентоспроможності. Економіка і регіон. 2010. № 25. С. 41–45.

Романова Л.В, Бережинський, Д.В. Маркетинг як інструмент розвитку іміджу територіальних громад. Київський економічний науковий журнал. 2023. №1. С. 69–75.

Anholt S. Competitive Identity: The New Brand Management for Nations, Cities and Regions. Palgrave Macmillan, 2007. 160 p.

Anholt S. Why brand? Some Practical Considerations for Nation Branding. Journal of Place Branding. 2006. №2. P. 97–107.

Marine-Roig E., Clavé S.A. Perceived image specialisation in multiscalar tourism destinations. Journal of Destination Marketing & Management. 2016. N 3. Р. 202–213.

Державний веб-портал бюджету для громадян Open budget. URL: https://openbudget.gov.ua

Budnikevych I. (2012) Munitsypalnyi marketynh: teoriia, metodolohiia, praktyka [Municipal marketing: theory, methodology, practice]. Chernivtsi: vydavnytstvo Chernivetskoho natsionalnoho universytetu imeni Yu. Fedkovycha, 645 p. (in Ukrainian)

Vinnytska oblasna viiskova administratsiia. Pro osnovnyi draiver pozytyvnoho natsionalnoho imidzhu [Vinnytsia Regional Military Administration. About the main driver of a positive national image]. Available at: https://www.vin.gov.ua/news/736-30-rokiv-nezalezhnosti-ukrainy/38736-pro-osnovnyi-draiver-pozytyvnoho-natsionalnoho-imidzhu-rozpoviv-doslidnyk-avtor-poniattia-natsionalnyi-brendynh-saimon-ankholt-pid-chas-vseukrainskoho-forumu-ukraina-30-imidzh-ukrainy (accessed August 25, 2024).

Kuzmuk O. (2018). Terytorialnyi brendynh yak instrument mistsevoho rozvytku [Territorial branding as a tool of local development]. Visnyk Lvivskoho universytetu – Bulletin of Lviv University, vol. 16, pp. 156–161.

Nechai O. (2010). Marketynh rehionu, yak metod pidvyshchennia konkurentospromozhnosti [Marketing of the region as a method of increasing competitiveness]. Ekonomika i rehion – Economy and the region, vol. 25, pp. 41–45.

Romanova L., Berezhynskyi, D. (2023). Marketynh yak instrument rozvytku imidzhu terytorialnykh hromad [Marketing as a tool for developing the image of territorial communities]. Kyivskyi ekonomichnyi naukovyi zhurnal - Kyiv Economic Scientific Journal, vol. 1, pp. 69–75.

Anholt S. Competitive Identity: The New Brand Management for Nations, Cities and Regions. Palgrave Macmillan, 2007. 160 p.

Anholt S. Why brand? Some Practical Considerations for Nation Branding. Journal of Place Branding. 2006. № 2. P. 97-107.

Marine-Roig E., Clavé S.A. Perceived image specialisation in multiscalar tourism destinations. Journal of Destination Marketing & Management. 2016. N 3. Р. 202-213.

Derzhavnyi veb-portal biudzhetu dlia hromadian Open budget [State budget web portal for citizen’s Open budget]. Available at: https://openbudget.gov.ua (accessed August 21, 2024).

Переглядів статті: 6
Завантажень PDF: 1
Опубліковано
2024-08-26
Як цитувати
Хірівський, Р., Гаврилюк, І., & Брух, О. (2024). ВПЛИВ ІМІДЖЕВОГО МАРКЕТИНГУ НА ПІЗНАВАНІСТЬ БРЕНДУ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД. Економіка та суспільство, (66). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-66-111
Розділ
МАРКЕТИНГ

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають