ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ В УМОВАХ ВІЙНИ В УКРАЇНІ

Ключові слова: маркетингові дослідження, поведінка споживачів, ринок, онлайн закупівлі, ефективність маркетингової діяльності

Анотація

В даній статті ми визначили, що дослідження поведінки споживачів та розуміння їх потреб і процесу прийняття рішень щодо покупки товарів є ключовим для ефективного маркетингового управління і успішної маркетингової діяльності підприємства. В аналізі враховані різні типи поведінки споживачів та фактори, що на неї впливають. Виокремлено, що сьогодні населення України відчуває наслідки пандемії коронавірусу та війни, які впливають на їхні доходи і змінюють їхні потреби у напрямку здоров'я та безпеки. Одночасно спостерігається зменшення попиту на предмети розкоші та зростання кількості онлайн-покупок. Розглянуті теоретичні аспекти, що стосуються вивчення споживчої поведінки в сучасних ринкових умовах, охоплюють можливості передбачення дій споживачів з подібними стилями поведінки в різних ситуаціях покупки товарів. Проаналізовані підходи до моделювання споживчої поведінки. Визначено ряд факторів, які впливають на процес прийняття рішення про покупку.

Посилання

Балук Н. Р. Систематизація моделей поведінки споживачів як засіб пошуку напрямків їх удосконалення. Науковий вісник НЛТУ України. 2011. Вип. 21.4. С. 370-376.

Бойко Р. В. Проблеми дослідження поведінки споживачів. Теорія і практика сучасного менеджменту: проблеми та шляхи вирішення: матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 8-9 жовт. 2009 р. Тернопіль: ТНЕУ, 2009. C. 218-221.

Гаврилюк, І. (2024). Таргетована реклама у соціальних мережах. Економіка та суспільство, (63). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-63-102

Дослідження лютий-травень 2022 р. Що відбувається з українським ecommerce під час війни. URL: https://promodo.ua/ukrainian-ecommerce-state-during-the-war-research

Довгунь О. С., Мащак Н. М. Зміна споживчої поведінки в умовах нової нормальності : монографія. Київ : Студцентр. 2021. 308 с

Мороз Л. А., Чухрай Н. І. Маркетинг : підручник. Львів : Бухгалтерський центр «Ажур», 2010. 232 с.

Maslow A. H. Motivation and Personality. New York: Harpaer & Row, 1954. 411 p

Погожа Н. В. Стратегія маркетингу послуг – шлях ефективного управління підприємством. Вісник ДонДУЕТ. 2003. № 4. С. 145-152.

Roger D. Blackwell, Paul W. Miniard, James F. Engel (2007). Consumer Behavior. 10th edition. Thomsons outh-western

Споживчі настрої українців покращилися. https://ua-retail.com/2023/06/u-travni-2023-roku-indeks-spozhivchix-nastro%D1%97v-zris-na-74-punktu-do

Microsoft Word - CCI_May`23_PR_ukr (sapiens.com.ua) https://www.sapiens.com.ua/publications/socpol-research/263/CCI_ May23_ PR_ukr. pdf

Baluk N. R. (2011). Systematyzatsiya modeley povedinky spozhyvachiv yak zasib poshuku napryamkiv yikh udoskonalennya. [Systematization of consumer behavior models as a means of finding directions for their improvement]. Scientific bulletin of NLTU of Ukraine. Issue 21.4. P. 370-376.

Boyko R. V. (2009). Problemy doslidzhennya povedinky spozhyvachiv. [Problems of consumer behavior research]. Theory and practice of modern management: problems and solutions: materials of the 2nd International Scientific and Practical Conference, October 8-9. 2009. Ternopil: TNEU. C. 218-221.

Havrilyuk I. (2024). Tarhetovana reklama u sotsialʹnykh merezhakh. [Targeted advertising in social networks]. Economy and society, (63). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-63-102

Research February-May 2022. What happens to Ukrainian e-commerce during the war. URL: https://promodo.ua/ukrainian-ecommerce-state-during-the-war-research

Dovhunʹ O. S., Mashchak N. M. (2021). Zmina spozhyvchoyi povedinky v umovakh novoyi normalʹnosti [Change in consumer behavior in the conditions of the new normality] : monohrafiya [a monograph]. Kyiv: Studtsentr. 308 p. (in Ukrainian)

Moroz L. A., Chukhrai N. I. (2010). Marketing: textbook. Lviv: Accounting center "Azhur". 232 p.

Maslow A. H. (1954). Motivation and Personality. New York: Harpaer & Row. 411 p

Pogozha N.V. (2003). Stratehiya marketynhu posluh – shlyakh efektyvnoho upravlinnya pidpryyemstvom. [Service marketing strategy – the way of effective enterprise management]. DonDUET Bulletin. No. 4. P. 145-152.

Roger D. Blackwell, Paul W. Miniard, James F. Engel (2007). Consumer Behavior. 10th edition. Thomsons outh-western

Consumer attitudes of Ukrainians have improved. https://ua-retail.com/2023/06/u-travni-2023-roku-indeks-spozhivchix-nastro%D1%97v-zris-na-74-punktu-do

Microsoft Word - CCI_May`23_PR_ukr (sapiens.com.ua) https://www.sapiens.com.ua/publications/socpol-research/263/CCI_ May23_ PR_ukr.

Переглядів статті: 14
Завантажень PDF: 11
Опубліковано
2024-07-29
Як цитувати
Гаврилюк, І., Томашевський, Ю., & Хірівський, Р. (2024). ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ В УМОВАХ ВІЙНИ В УКРАЇНІ. Економіка та суспільство, (65). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-65-135
Розділ
МАРКЕТИНГ

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають