ТАРГЕТОВАНА РЕКЛАМА У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ

Ключові слова: інтернет-маркетинг, таргетована реклама, управління маркетингом, маркетинг, соціальні мережі

Анотація

Актуальність дослідження полягає в тому, що для успішного просування бренду у соціальних мережах дуже важливо використовувати таргетовану рекламу для того, щоб привернути увагу клієнтів. Вона дозволяє підвищити свідомість про бренд та взаємодію з аудиторією, оскільки розміщується на конкретних сайтах для певної аудиторії на основі їх даних. З'ясовано, як організувати та впровадити її в маркетинговій стратегії підприємства, виокремлено сучасні тенденції розвитку інтернет-маркетингу, а також особливості таргетованої реклами. На основі попередніх досліджень визначено основні принципи формування системи для дослідження цього процесу. Розглянуті сучасні підходи до організації та управління таргетованою рекламою на підприємствах, проведено порівняння з контекстною рекламою. Автори також розкрили ключові поняття, що стосуються таргетованої реклами, і визначили основні напрями використання цього інструменту. Детально оцінено ситуаційну доцільність використання таргетованої реклами для оптимального функціонування комплексного інтернет-маркетингу.

Посилання

Бурдяк О, Помазан Л, Гаврилюк І. (2024) Роль інфлюенсерів соціальних мереж в забезпеченні ефективності реклами .Економіка та суспільство. №60. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-60-125

ГОРОДНЯК, Ірина Василівна; ХОМІЦЬ, Лілія-Ольга Ігорівна. Дослідження таргету як інструменту маркетингових комунікацій. МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ, [S.l.], v. 6, n. 2, p. 7–20, чер. 2022. ISSN 2523-434X. URL: https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/196.

Євсейцева О. С., Меркулова Д. Д. Таргетинг — цілеспрямований вплив на споживача. Економіка та держава. 2019. № 3. С. 107–113. URL: http://www.economy.in.ua/?op=1&z=4287&i=18

Карась О. Таргетинг – один із видів стратегічної реклами. Журнал європейської економіки. 2014. Том 13. № 3. С. 324–332.

Куцан О.І. Соціальні мережі та соціальні сервіси як ефективні канали просування брендів українських дизайнерів. Modern international relations: current problems of theory and practice/ Faculty of International Relations of the National Aviation University; Lodz Wydawnitsto Naukowe Wyzszej Szkoly Biznesu i Nauk o Zdrowiu w Lodzi, 2021. – 403 p

Український e-commerce у 2024: головні тренди, що збільшать ваші продажі. URL: https://genius.space/lab/ukrayinskij-e-commerce-u-2024-golovni-trendi-shho-zbilshat-vashi-prodaz

Таргетинг. URL : https://stud.com.ua/63402/marketing/targeting .

Таргетинг в соцмережах: рекламна кампанія з десяти мільйонною аудиторіє. РА «Garpun». 2015. URL: http://garpun.com/help/targeting-v-sotssetjah

Таргетована реклама — що це, налаштування та принципи роботи. URL: https://netpeak.net/uk/blog/targetovana-reklama-nalashtuvannya-ta-printsipi-roboti-neobkhidniy-minimum-znan-pro-targeting/.

VRK | ВРК оновлює свій прогноз щодо обсягів рекламного ринку. 2023. vrk.org.ua. URL: https://vrk.org.ua/news-events/2023/updated-market-volume-2023.html

Most popular social networks worldwide as of January2021, ranked by number of active users. Statista : website. URL: https://www.statista.com/statistics/272014/global-social-networks-ranked-by-number-of-users/

Burdyak, O., Pomazan, L., & Gavrilyuk, I. (2024) Rolʹ inflyuenseriv sotsialʹnykh merezh v zabezpechenni efektyvnosti reklamy [The role of social networks influencers in ensuring advertising efficiency]. Ekonomika ta Suspilstvo – Economy and Society, vol. 60. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-60-125

HORODNYAK, Iryna Vasylivna; KHOMITS, Liliya-Olga Igorivna. (2022) Doslidzhennya tarhetu yak instrumentu marketynhovykh komunikatsiy. [Research on the target as a tool of marketing communications]. MARKETYNH I TsYFROVI TEKhNOLOHII – MARKETING AND DIGITAL TECHNOLOGIES, [S.l.], v. 6, n. 2, p. 7–20. ISSN 2523-434X. Available at: https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/19.

Yevseytseva O. S., Merkulova D. D. (2019) Tarhetynh — tsilespryamovanyy vplyv na spozhyvacha. [Targeting — purposeful influence on the consumer]. Ekonomika ta derzhava – Economy and the state. No. 3. P. 107–113. Available at: http://www.economy.in.ua/?op=1&z=4287&i=18

Karas O. (2014) Tarhetynh – odyn iz vydiv stratehichnoyi reklamy. [Targeting is one of the types of strategic advertising]. Zhurnal yevropeiskoi ekonomiky – Journal of European Economy, vol. 13. no. 3. pp. 324–332. [in Ukrainian].

Kutsan O.I. (2021) Sotsialni merezhi ta sotsialni servisy yak efektyvni kanaly prosuvannia brendiv ukrainskykh dyzaineriv [Social networks and social services as effective channels for promoting brands of Ukrainian designers]. Modern international relations: current problems of theory and practice/ Faculty of International Relations of the National Aviation University; Lodz Wydawnitsto Naukowe Wyzszej Szkoly Biznesu i Nauk o Zdrowiu w Lodzi. 403 p [in Ukrainian].

Ukrainskyi e-commerce u 2024: holovni trendy, shcho zbilshat vashi prodazhi [Ukrainian e-commerce in 2024: the main trends that will increase your sales]. Available at: https://genius.space/lab/ukrayinskij-e-commerce-u-2024-golovni-trendi-shho-zbilshat-vashi-prodaz

Targeting [Tarhetynh]. Available at: https://stud.com.ua/63402/marketing/targeting

Tarhetynh v sotsmerezhakh: reklamna kampaniia z desiaty milionnoiu audytoriie (2015) [Targeting in social networks: an advertising campaign with an audience of ten million]. RA "Garpun". Available at: http://garpun.com/help/targeting-v-sotssetjah

Tarhetovana reklama — shcho tse, nalashtuvannia ta pryntsypy roboty [Targeted advertising — what it is, settings and principles of operation]. Available at: https://netpeak.net/uk/blog/targetovana-reklama-nalashtuvannya-ta-printsipi-roboti-neobkhidniy-minimum-znan-pro-targeting/

VRK | VRK onovliuie svii prohnoz shchodo obsiahiv reklamnoho rynku 2023 [VRK | VRK updates its forecast regarding the volume of the advertising market in 2023]. vrk.org.ua. Available at: https://vrk.org.ua/news-events/2023/updated-market-volume-2023.html

Most popular social networks worldwide as of January 2021, ranked by number of active users. Statista : website. Available at: https://www.statista.com/statistics/272014/global-social-networks-ranked-by-number-of-users/

Переглядів статті: 43
Завантажень PDF: 22
Опубліковано
2024-05-27
Як цитувати
Гаврилюк, І. (2024). ТАРГЕТОВАНА РЕКЛАМА У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ. Економіка та суспільство, (63). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-63-102
Розділ
МАРКЕТИНГ

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають