КОЛЬОРОВИЙ PR У СИСТЕМІ МАРКЕТИНГУ СФЕРИ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ

Ключові слова: піар, PR, зв’язки з громадськістю, кольоровий піар, маркетинг, маркетинг в сфері харчових продуктів, PR харчових брендів, PR у харчовій промисловості

Анотація

У статті розглядається кольоровий піар як маркетинговий інструмент для брендів в сфері харчової промисловості. Аналізується доцільність та напрями застосування типових кольорів PR: білого, зеленого, рожевого, жовтого, сірого, чорного і коричневого. Білий і зелений піар пропонується вважати обов’язковими для харчових брендів, як і для будь-яких. Однак зелений, екологічний, піар є особливо важливим для харчових продуктів. При цьому зелений піар пропонується формувати як складову загального соціально-відповідального піар. Рожевий піар розглядається як неоднозначний напрям формування зв’язків з громадськістю. З одного боку певний шарм, створення асоціативного зв’язку бренду із важливою для суспільства цінністю, може бути успішно реалізоване в межах рекламної стратегії «резонанс». З іншого боку інколи рожевий піар передбачає роздування переваг і приховування недоліків. Цей бік вважаємо таким, що суперечить соціальній відповідальності бренду і є недопустимим, особливо із харчовими продуктами. Як недопустимі розглядаються чорний і коричневий піар.

Посилання

Католик Я. Різнокольорова зебра дій або кольори PR. Press Association UA. Щоденник PR-менеджера. 2020. URL: http://surl.li/xzgesb.

Ковальчук Н.В. Різнокольоровий піар. www.economy-confer.com.ua. 2017. URL: https://www.economy-confer.com.ua/full-article/2363/.

Мазур В.С. PR технології – ефективний інструмент сучасного управління. Наука та інновації в сучасному світі: менеджмент та юриспруденція: монографія / [авт.кол.: Мироненко Є.В., Олексин Ю.П., Орлов Н.М. та ін]. Одеса: Купрієрко С.В. 2017. С. 106 - 116.

Пєтухова О.М., Степанчук С.О., Грущенко А.В. RACE-технологія при розробці імеджевої рекламної та PR-кампанії підприємства. Ефективна економіка. 2021. № 12. URI: https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/38694

Karpinska V. Belova Т. PR-technologies in marketing communications. Naukowa przestrzen Europy – 2014 : materialy X Miedzynarodowej naukowi–praktycznej konferencji, Ekonomiczne nauki. - Przemysl : Nauka і studia, 2014. V. 5. P. 42-44. URL: http://surl.li/jsdkgu

Maznik L., Maznik К. PR colours: purposes, methods, efficiency. NEEFood – 2013 The Second North and East European Congress on Food. 26-29 MAY 2013, NUFT, Kyiv, Ukraine. Kyiv: NUFT, 2013. P. 102. URL: https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/9062.

Katolyk Ya. (2020) Riznokolorova zebra dii abo kolory PR [Multicolored zebra of actions or PR colors]. Press Association UA. Shchodennyk PR-menedzhera. Retrieved from http://surl.li/xzgesb [in Ukrainian].

Kovalchuk N.V. (2017) Riznokolorovyi piar [Multicolored PR]. www.economy-confer.com.ua. Retrieved from http://surl.li/sxfgxr [in Ukrainian].

Mazur V.S. (2017) PR tekhnolohii – efektyvnyi instrument suchasnoho upravlinnia [PR technologies as an effective tool of modern management]. Nauka ta innovatsii v suchasnomu sviti: menedzhment ta yurysprudentsiia: monohrafiia. 106 - 116

Pietukhova O.M., Stepanchuk S.O., Hrushchenko A.V. (2021) RACE-tekhnolohiia pry rozrobtsi imedzhevoi reklamnoi ta PR-kampanii pidpryiemstva [RACE technology in developing an image advertising and PR campaign for an enterprise]. Efektyvna ekonomika. № 12. Retrieved from https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/38694 [in Ukrainian].

Karpinska V. Belova Т. (2014) PR-technologies in marketing communications. Naukowa przestrzen Europy materialy X Miedzynarodowej naukowi–praktycznej konferencji, Ekonomiczne nauki. Retrieved from http://surl.li/jsdkgu [in English].

Maznik L., Maznik К. (2013) PR colours: purposes, methods, efficiency. NEEFood – 2013 The Second North and East European Congress on Food. Retrieved from https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/9062 [in English].

Переглядів статті: 2
Завантажень PDF: 1
Опубліковано
2025-01-27
Як цитувати
Ткачук, С. (2025). КОЛЬОРОВИЙ PR У СИСТЕМІ МАРКЕТИНГУ СФЕРИ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ. Економіка та суспільство, (71). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2025-71-30
Розділ
МАРКЕТИНГ

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають