ПЕРСОНІФІКАЦІЯ БРЕНДУ АВТОМОБІЛЬНОГО САЛОНУ ЯК ЗАСІБ ЕМОЦІЙНОГО ЗАЛУЧЕННЯ КЛІЄНТА
Анотація
У статті розширено наукове розуміння поняття персоніфікації бренду як емоційно-комунікативного інструменту взаємодії з клієнтом. Особливу увагу приділено специфіці персоніфікації бренду автомобільного салону, яка розглядається як комплексний процес, що охоплює архітектурно-просторовий, історичний та сервісний компоненти. Проаналізовано особливості втілення персоніфікованої бренд-стратегії на прикладі Audi Центру, бренд якого набуває рис персонального комунікатора завдяки інтеграції естетичних, комунікативних і технологічних рішень, адаптованих під очікування цільової аудиторії. Доведено, що емоційно орієнтована комунікація, підтримана продуманим дизайном і сервісною взаємодією, формує стійкий психологічний зв’язок між клієнтом і брендом, що виходить за межі суто функціонального споживання. Встановлено, що персоніфікація сприяє формуванню емоційного залучення клієнтів і підвищенню лояльності до бренду.
Посилання
2. Гомольська Л. П. Особливості персоніфікації як соціально–психологічного механізму функціонування бренду. Проблеми сучасної психології. 2017. Вип. 37. С. 41–53.
3. Зайцева О. І. Регіональні аспекти управління маркетингом і персоніфікації товарів та послуг на підприємствах малого та середнього бізнесу. Вісник Херсонського національного технічного університету. 2021. № 3. С. 231-239.
4. Колосов А., Кучеренко С., Яковенко В. Позиціонування автомобільних брендів на авторинку України в очікуванні його післявоєнного відновлення. Бізнес Інформ. 2023. № 3. С. 226-235.
5. Щегельська Ю. П. Додана реальність як засіб комуніціювання автомобільних брендів із цільовими аудиторіями. Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Філологія. Соціальні комунікації. 2020. Т. 31(70), № 3(3). С. 246-251.
6. Aaker D., Joachimsthalere Е. Brand Leadership. Simon & Schuster Ltd, 2009. 368 р.
7. Audi Україна: Офіційний сайт Audi в Україні. URL: https://www.audi.ua/ (дата звернення: 7.05.2025).
8. Audi Центр Одеса: офіційний сайт. URL: https://www.audi-odessa.com.ua/ (дата звернення: 7.05.2025).
9. Roberts K. The Future Beyond Brands. PowerHouse, 2006. 379 р.
1. Bondarenko B. K. Holovni kharakterystyky brendu Audi ta proektni zasoby yikh predstavlennya u predmetno-prostorovomu seredovyshchi avtosaloniv [The main characteristics of the Audi brand and design means of their presentation in the subject-spatial environment of car showrooms]. Tradytsiyi ta novatsiyi u vyshchiy arkhitekturno-khudozhniy osviti - Traditions and innovations in higher architectural and artistic education. 2014. Issue 4. P. 109-113.
2. Gomolska L. P. Osoblyvosti personifikatsiyi yak sotsialʹno–psykholohichnoho mekhanizmu funktsionuvannya brendu [Peculiarities of personification as a socio-psychological mechanism of brand functioning]. Problemy suchasnoyi psykholohiyi - Problems of modern psychology. 2017. Issue 37. P. 41-53.
3. Zaitseva O. I. Rehionalʹni aspekty upravlinnya marketynhom i personifikatsiyi tovariv ta posluh na pidpryyemstvakh maloho ta serednʹoho biznesu [Regional aspects of marketing management and personification of goods and services in small and medium-sized businesses]. Visnyk Khersonsʹkoho natsionalʹnoho tekhnichnoho universytetu - Bulletin of the Kherson National Technical University. 2021. No. 3. P. 231-239.
4. Kolosov A., Kucherenko S., Yakovenko V. Pozytsionuvannya avtomobilʹnykh brendiv na avtorynku Ukrayiny v ochikuvanni yoho pislyavoyennoho vidnovlennya [Positioning of automobile brands in the Ukrainian car market in anticipation of its post-war restoration]. Biznes Inform - Business Inform. 2023. No. 3. P. 226-235.
5. Shchegelska Yu. P. Dodana realʹnistʹ yak zasib komunitsiyuvannya avtomobilʹnykh brendiv iz tsilʹovymy audytoriyamy [Augmented reality as a means of communicating automotive brands with target audiences]. Vcheni zapysky Tavriysʹkoho natsionalʹnoho universytetu imeni V. I. Vernadsʹkoho. Seriya: Filolohiya. Sotsialʹni komunikatsiyi - Scientific notes of the V. I. Vernadsky Tavrichesky National University. Series: Philology. Social communications. 2020. Vol. 31(70), No. 3(3). P. 246-251.
6. Aaker D., Joachimsthalere E. Brand Leadership. Simon & Schuster Ltd, 2009. 368 p.
7. Audi Ukrayina: Ofitsiynyy sayt Audi v Ukrayini [Audi Ukraine: Official website of Audi in Ukraine]. Available at: https://www.audi.ua/ (accessed July 7, 2025).
8. Audi Tsentr Odesa: ofitsiynyy sayt [Audi Center Odesa: official website]. Available at: https://www.audi-odessa.com.ua/ (accessed July 7, 2025).
9. Roberts K. The Future Beyond Brands. PowerHouse, 2006. 379 p.

