ПЕРСОНІФІКАЦІЯ БРЕНДУ АВТОМОБІЛЬНОГО САЛОНУ ЯК ЗАСІБ ЕМОЦІЙНОГО ЗАЛУЧЕННЯ КЛІЄНТА

Ключові слова: бренд, персоніфікація бренду, емоційне залучення, автомобільний салон, бренд-комунікація, просторове середовище

Анотація

У статті розширено наукове розуміння поняття персоніфікації бренду як емоційно-комунікативного інструменту взаємодії з клієнтом. Особливу увагу приділено специфіці персоніфікації бренду автомобільного салону, яка розглядається як комплексний процес, що охоплює архітектурно-просторовий, історичний та сервісний компоненти. Проаналізовано особливості втілення персоніфікованої бренд-стратегії на прикладі Audi Центру, бренд якого набуває рис персонального комунікатора завдяки інтеграції естетичних, комунікативних і технологічних рішень, адаптованих під очікування цільової аудиторії. Доведено, що емоційно орієнтована комунікація, підтримана продуманим дизайном і сервісною взаємодією, формує стійкий психологічний зв’язок між клієнтом і брендом, що виходить за межі суто функціонального споживання. Встановлено, що персоніфікація сприяє формуванню емоційного залучення клієнтів і підвищенню лояльності до бренду.

Посилання

1. Бондаренко Б. К. Головні характеристики бренду Audi та проектні засоби їх представлення у предметно-просторовому середовищі автосалонів. Традиції та новації у вищій архітектурно-художній освіті. 2014. Вип. 4. С. 109-113.
2. Гомольська Л. П. Особливості персоніфікації як соціально–психологічного механізму функціонування бренду. Проблеми сучасної психології. 2017. Вип. 37. С. 41–53.
3. Зайцева О. І. Регіональні аспекти управління маркетингом і персоніфікації товарів та послуг на підприємствах малого та середнього бізнесу. Вісник Херсонського національного технічного університету. 2021. № 3. С. 231-239.
4. Колосов А., Кучеренко С., Яковенко В. Позиціонування автомобільних брендів на авторинку України в очікуванні його післявоєнного відновлення. Бізнес Інформ. 2023. № 3. С. 226-235.
5. Щегельська Ю. П. Додана реальність як засіб комуніціювання автомобільних брендів із цільовими аудиторіями. Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Філологія. Соціальні комунікації. 2020. Т. 31(70), № 3(3). С. 246-251.
6. Aaker D., Joachimsthalere Е. Brand Leadership. Simon & Schuster Ltd, 2009. 368 р.
7. Audi Україна: Офіційний сайт Audi в Україні. URL: https://www.audi.ua/ (дата звернення: 7.05.2025).
8. Audi Центр Одеса: офіційний сайт. URL: https://www.audi-odessa.com.ua/ (дата звернення: 7.05.2025).
9. Roberts K. The Future Beyond Brands. PowerHouse, 2006. 379 р.
1. Bondarenko B. K. Holovni kharakterystyky brendu Audi ta proektni zasoby yikh predstavlennya u predmetno-prostorovomu seredovyshchi avtosaloniv [The main characteristics of the Audi brand and design means of their presentation in the subject-spatial environment of car showrooms]. Tradytsiyi ta novatsiyi u vyshchiy arkhitekturno-khudozhniy osviti - Traditions and innovations in higher architectural and artistic education. 2014. Issue 4. P. 109-113.
2. Gomolska L. P. Osoblyvosti personifikatsiyi yak sotsialʹno–psykholohichnoho mekhanizmu funktsionuvannya brendu [Peculiarities of personification as a socio-psychological mechanism of brand functioning]. Problemy suchasnoyi psykholohiyi - Problems of modern psychology. 2017. Issue 37. P. 41-53.
3. Zaitseva O. I. Rehionalʹni aspekty upravlinnya marketynhom i personifikatsiyi tovariv ta posluh na pidpryyemstvakh maloho ta serednʹoho biznesu [Regional aspects of marketing management and personification of goods and services in small and medium-sized businesses]. Visnyk Khersonsʹkoho natsionalʹnoho tekhnichnoho universytetu - Bulletin of the Kherson National Technical University. 2021. No. 3. P. 231-239.
4. Kolosov A., Kucherenko S., Yakovenko V. Pozytsionuvannya avtomobilʹnykh brendiv na avtorynku Ukrayiny v ochikuvanni yoho pislyavoyennoho vidnovlennya [Positioning of automobile brands in the Ukrainian car market in anticipation of its post-war restoration]. Biznes Inform - Business Inform. 2023. No. 3. P. 226-235.
5. Shchegelska Yu. P. Dodana realʹnistʹ yak zasib komunitsiyuvannya avtomobilʹnykh brendiv iz tsilʹovymy audytoriyamy [Augmented reality as a means of communicating automotive brands with target audiences]. Vcheni zapysky Tavriysʹkoho natsionalʹnoho universytetu imeni V. I. Vernadsʹkoho. Seriya: Filolohiya. Sotsialʹni komunikatsiyi - Scientific notes of the V. I. Vernadsky Tavrichesky National University. Series: Philology. Social communications. 2020. Vol. 31(70), No. 3(3). P. 246-251.
6. Aaker D., Joachimsthalere E. Brand Leadership. Simon & Schuster Ltd, 2009. 368 p.
7. Audi Ukrayina: Ofitsiynyy sayt Audi v Ukrayini [Audi Ukraine: Official website of Audi in Ukraine]. Available at: https://www.audi.ua/ (accessed July 7, 2025).
8. Audi Tsentr Odesa: ofitsiynyy sayt [Audi Center Odesa: official website]. Available at: https://www.audi-odessa.com.ua/ (accessed July 7, 2025).
9. Roberts K. The Future Beyond Brands. PowerHouse, 2006. 379 p.
Переглядів статті: 0
Завантажень PDF: 0
Опубліковано
2025-10-27
Як цитувати
Сало, Я., & Скліфасовська, С. (2025). ПЕРСОНІФІКАЦІЯ БРЕНДУ АВТОМОБІЛЬНОГО САЛОНУ ЯК ЗАСІБ ЕМОЦІЙНОГО ЗАЛУЧЕННЯ КЛІЄНТА. Економіка та суспільство, (80). вилучено із https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/6947
Розділ
МАРКЕТИНГ

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

<< < 1 2