ФОРМУВАННЯ ДОВІРИ ДО БРЕНДУ В УМОВАХ СОЦІАЛЬНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ І НЕСТАБІЛЬНОСТІ

Ключові слова: маркетинг, бренд, соціальна відповідальність, сторітелінг, брендинг, діджитал-брендинг

Анотація

Стаття присвячена вивченню механізмів формування довіри до бренду в умовах соціальної трансформації та нестабільності. На основі теоретичного аналізу сучасних досліджень, а також прикладів дійсних комунікаційних практик окреслено ключові чинники, що впливають на сприйняття бренду як надійного. Особливу увагу приділено ролі емоцій, ціннісної відповідності, цифрового середовища та культурної легітимації в процесі побудови довіри. У статті розглянуто стратегії бренд-менеджменту, адаптовані до реалій кризового часу, і підкреслено важливість присутності бренду не лише в інформаційному полі, а в емоційному досвіді споживача. роблено висновок, що саме цілісність, автентичність і сталість бренд-комунікацій у поєднанні з емпатією та соціальною відповідальністю формують фундамент довіри, що витримує виклики соціальних змін і нестабільності.

Посилання

Дядик Т. В. Брендинг та інтернет-брендинг – найважливіші інструменти формування бренду підприємства. Економічний простір. 2020. № 156. С. 124–128.

Янковець Т., Медведєва К. Цифровий брендинг підприємства у комплексі маркетингових комунікацій. SCIENTIA FRUCTUOSA (ВІСНИК Київського національного торговельно-економічного університету). 2022. № 144 (4). С. 72–83.

Танасійчук А. М., Сіренко С. О., Пневський В. В. Формування стратегії просування бренду засобами цифрового маркетингу. Східна Європа: економіка, бізнес та управління. 2020. № 1 (24). С. 161–167.

Пащенко О. П. Теоретичні та практичні аспекти бренд-менеджменту підприємств ресторанного господарства. Економіка та управління підприємствами. Випуск 1(18) 2020. С. 126-131.

Карачина Н. П., Дихніч Д. П., Самофалова М. О. Термінологічний взаємозв’язок категорій в системі брендингу. Сталий розвиток економіки. № 2 (49), 2024. С. 325-330.

Зоріна О. І., Сиволовська О. В., Нескуба Т. В., Мкртичьян О. М. Маркетингові комунікації : навчальний посібник. Харків : УкрДУЗТ, 2022. 228 с.

Dyadyk, T. V. (2020). Brendynh ta internet-brendynh–nayvazhlyvishi instrumenty formuvannya brendu pidpryyemstva [Branding and Internet branding are the most important tools for building a company's brand]. Ekonomichnyy prostir − Economic space, 156, 124−128. (in Ukrainian).

Iankovets T., Medvedieva K. (2022). Tsyfrovyi brendynh pidpryiemstva u kompleksi marketynhovykh komunikatsii [Digital branding of a company in the complex of marketing communication]. Visnyk Kyivskoho natsionalnoho torhovelno‐ekonomichnoho universytetu - SCIENTIA FRUCTUOSA (Bulletin of the Kyiv National University of Trade and Economics, 144(4), 72–83. (in Ukrainian).

Tanasiichuk A. M., Sirenko S. O., Pnevskyi V. В. (2020) Formuvannia stratehii prosuvannia brendu zasobamy tsyfrovoho marketynhu [Development of a brand promotion strategy using digital marketing]. Skhidna Yevropa: ekonomika, biznes ta upravlinnia - Eastern Europe: Economics, Business and Management, 1(24), 161–167. (in Ukrainian).

Pashchenko O. P. Teoretychni ta praktychni aspekty brend-menedzhmentu pidpryiemstv restorannoho hospodarstva. [Theoretical and practical aspects of brand management of restaurant enterprises]. Ekonomika ta upravlinnia pidpryiemstvamy. Vypusk - Economics and Business Management. 1(18) 2020. S. 126-131. (in Ukrainian).

Karachyna N. P., Dykhnich D. P., Samofalova M. O. Terminolohichnyi vzaiemozviazok katehorii v systemi brendynhu. [Terminological relationship of categories in the branding system]. Stalyi rozvytok ekonomiky - Sustainable development of the economy. № 2 (49), 2024. S. 325-330. (in Ukrainian).

Zorina O. I., Syvolovska O. V., Neskuba T. V., Mkrtychyan O. M. (2022) Marketynhovi komunikatsiyi: navchalʹnyy posibnyk [Marketing communications: a study guide]. Marketynhovi komunikatsiyi: navchalʹnyy posibnyk, 228 p. (in Ukrainian).

Переглядів статті: 0
Завантажень PDF: 0
Опубліковано
2025-05-26
Як цитувати
Сало, Я., Тарасова, К., & Новак, Г. (2025). ФОРМУВАННЯ ДОВІРИ ДО БРЕНДУ В УМОВАХ СОЦІАЛЬНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ І НЕСТАБІЛЬНОСТІ. Економіка та суспільство, (75). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2025-75-50
Розділ
МАРКЕТИНГ

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 > >>