МАРКЕТИНГ В УМОВАХ ЦИФРОВОГО ШАНТАЖУ

Ключові слова: цифровий маркетинг, кіберзагрози, цифровий шантаж, репутація бренду, кібербезпека

Анотація

Стаття присвячена аналізу впливу кіберзагроз на цифровий маркетинг у сучасному бізнес-середовищі. Розглянуто ключові аспекти цифрового шантажу, включаючи атаки програм-вимагачів, витоки даних та маніпуляції інформацією, які стають викликом для забезпечення репутації брендів. Особливу увагу приділено ролі соціальних мереж у поширенні дезінформації та наслідкам таких атак для маркетингових стратегій. Висвітлено значення інтеграції кібербезпеки у маркетингову діяльність через впровадження технологій захисту, шифрування даних, багатофакторної аутентифікації та кризового управління. Зроблено висновок, що кіберзагрози вимагають нових підходів до управління ризиками та побудови стійких комунікаційних систем, які дозволяють бізнесу зберігати конкурентоспроможність і адаптуватися до швидкої еволюції цифрового середовища.

Посилання

Окландер М.А., Окландер Т.О., Яшкіна О.І. та ін. Цифровий маркетинг – модель маркетингу ХХІ сто-річчя: монографія; за ред. М.А. Окландера. Одеса : Астропринт, 2017. 292 с.

Гноєвий В. Г., Корень О. М. Сучасні тенденції цифрового маркетингу та їх вплив на формування марке-тингової стратегії. Академічний огляд. 2021. No 1 (54). С. 49–55.

Гревал Д., Нобл С. М., Роггевен А. Л., Нордфельт Дж. Майбутнє технологій у магазинах. Журнал Акаде-мії маркетингових наук. 2020. No 48. С. 96–113.

Cyberdefense: Build a safer digital society. URL: https://www.orangecyberdefense.com (дата звернення: 13.01.2025).

Cy-Xplorer 2024: When bits turn to blackmail - all about ransomware and cyber extortion. URL: https://www.orangecyberdefense.com/be/resourses/cy-xplorer-2024 (дата звернення: 13.01.2025).

Digital Extortion: A Forward-looking View. URL: https://documents.trendmicro.com/assets/wp-digital-extortion-a-forward-looking-view.pdf?utm_source=chatgpt.com (дата звернення: 13.01.2025).

Найвідоміші хакерські атаки, про які говорив увесь світ. URL: https://root-nation.com/ua/articles-ua/tech-ua/ua-naybilshi-hakerski-ataki/ (дата звернення: 13.01.2025).

Fake News and Cyber Propaganda: The Use and Abuse of Social Media. URL: https://www.trendmicro.com/vinfo/us/security/news/cybercrime-and-digital-threats/fake-news-cyber-propaganda-the-abuse-of-social-media (дата звернення: 13.01.2025).

Кузьомко В.М., Репнікова І.П. Використання штучного інтелекту у цифровому маркетингу. Економіка та управління підприємствами. Випуск 13. 2017. С. 112–118.

Хрупович С. Є., Борисова Т. М. Використання штучного інтелекту при маркетинговому аналізі неструк-турованих даних. Маркетинг і цифрові технології. 2021. No 1. С. 17–26.

The Global Risks Report 2024: 19th edition. URL: https://www3.weforum.org/docs/WEF_The_Global_Risks_Report_2024.pdf (дата звернення: 13.01.2025).

Олександр Кацуба: Як кібербезпека стала новим викликом для українських підприємців. URL: https://sdamkvartiry.com/oleksandr-kaczuba-yak-kiberbezpeka-stala-novym-vyklykom-dlya-ukrayinskyh-pidpryyemcziv/?utm_source=chatgpt.com (дата звернення: 13.01.2025).

Oklander M.A., Oklander T.O., Yashkina O.I. et al. (2017). Digital marketing – model of marketing of the XXI century [Digital marketing – a model of marketing of the XXI century], monograph. Odesa: Astroprint, 292 s.

Hnoievyi V. H., Koren O. M. (2021). Suchasni tendentsii tsyfrovoho marketynhu ta yikh vplyv na formuvannia marketynhovoi stratehii [Modern trends in digital marketing and their influence on the formation of a marketing strat-egy]. Akademichnyi ohliad, No 1 (54), рр. 49–55.

Hreval D., Nobl S. M., Rohheven A. L., Nordfelt Dzh. (2020). Maibutnie tekhnolohii u mahazynakh [The future of technology in stores]. Zhurnal Akademii marketynhovykh nauk, No 48, рр. 96–113.

Cyberdefense: Build a safer digital society. Available at: https://www.orangecyberdefense.com (accessed 13 January 2025).

Cy-Xplorer 2024: When bits turn to blackmail - all about ransomware and cyber extortion. Available at: https://www.orangecyberdefense.com/be/resourses/cy-xplorer-2024 (accessed 13 January 2025).

Digital Extortion: A Forward-looking View. Available at: https://documents.trendmicro.com/assets/wp-digital-extortion-a-forward-looking-view.pdf?utm_source=chatgpt.com (accessed 13 January 2025).

Naividomishi khakerski ataky, pro yaki hovoryv uves svit [The most famous hacker attacks that the whole world talked about]. Available at: https://root-nation.com/ua/articles-ua/tech-ua/ua-naybilshi-hakerski-ataki/ (accessed 13 January 2025).

Fake News and Cyber Propaganda: The Use and Abuse of Social Media. Available at: https://www.trendmicro.com/vinfo/us/security/news/cybercrime-and-digital-threats/fake-news-cyber-propaganda-the-abuse-of-social-media (accessed 13 January 2025).

Stebliuk, N. F., & Kopieikina, Ye. V. (2019) Tekhnolohii shtuchnoho intelektu v marketynhu [Technologies of Artificial Intelligence in Marketing]. Pryazovskyi ekonomichnyi visnyk, vol. 3 (14), pp. 462–466.

KhrupovychS. Ie., BorysovaT. M. (2021). Vykorystannia shtuchnoho intelektu pry marketynhovomu analizi nestrukturovanykh danykh [Use of artificial intelligence in marketing analysis of unstructured data]. Marketynh i tsyfrovi tekhnolohii, no. 1, рр. 17–26.

The Global Risks Report 2024: 19th edition. Available at: https://www3.weforum.org/docs/WEF_The_Global_Risks_Report_2024.pdf (accessed 13 January 2025).

Oleksandr Katsuba: Yak kiberbezpeka stala novym vyklykom dlya ukrayinskykh pidpryyemtsiv [Oleksandr Katsuba: How cybersecurity has become a new challenge for Ukrainian entrepreneurs]. Available at: https://sdamkvartiry.com/oleksandr-kaczuba-yak-kiberbezpeka-stala-novym-vyklykom-dlya-ukrayinskyh-pidpryyemcziv/?utm_source=chatgpt.com (accessed 13 January 2025).

Переглядів статті: 1
Завантажень PDF: 0
Опубліковано
2024-12-30
Як цитувати
Тарасова, К., Сало, Я., & Новак, Г. (2024). МАРКЕТИНГ В УМОВАХ ЦИФРОВОГО ШАНТАЖУ. Економіка та суспільство, (70). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-70-55
Розділ
МАРКЕТИНГ

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 > >>