КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГУ ПАРТНЕРСЬКИХ ВІДНОСИН МІЖ ПІДПРИЄМСТВАМИ АГРАРНОГО СЕКТОРУ УКРАЇНИ ТА КНР

Ключові слова: маркетинг, партнерські відносини, стратегія, співпраця, аграрна сфера, маркетингові відносини, сільськогосподарська продукція, ринок, діджиталізація

Анотація

Формування маркетингу партнерських відносин в аграрному секторі – це комплексний процес, який вимагає глибокого розуміння як специфіки сільського господарства, так і особливостей міжнародного бізнесу. Мета маркетингу партнерських відносин між підприємствами аграрного сектору України та Китаю полягає в створенні довгострокової, взаємовигідної співпраці. Метою дослідження є представлення концептуальних основ формування маркетингу партнерських відносин між підприємствами аграрного сектору України та КНР. В статті показано врахування міжнародних стандартів, митних правил, регуляцій України та Китаю, а також підписання чітких угод, які враховують права, обов'язки та відповідальність сторін мають свій вплив на формування партнерства між обома країнами. Вказано що інформаційною основою формування маркетингу партнерських відносин є використання онлайн-ресурсів для полегшення пошуку партнерів та управління контрактами. Також важливою умовою формування маркетингу партнерських відносин є обмін даними між партнерами та відкрита комунікація щодо прогнозів попиту, змін на ринку, законодавчих вимог. Зосереджено увагу на тому що у сфері сільського господарства органом двосторонньої співпраці між Україною та КНР є українсько-китайська Підкомісія з питань співробітництва в галузі сільського господарства Міжурядової комісії Китай - Україна. Як відзначено в дослідженні, використання сучасних технологій дозволяють автоматизувати багато процесів, зменшити витрати та підвищити продуктивність. Зокрема, використання дронів для моніторингу полів, застосування сенсорів для контролю за вологістю ґрунту та температурою, а також використання спеціалізованого програмного забезпечення для управління господарством – все це сприяє оптимізації роботи і збільшенню врожайності. В статті відмічено що успіх партнерства залежить від багатьох чинників, включаючи вибір партнера, розробку ефективної стратегії, а також здатність партнерів адаптуватися до змін ринкового середовища. А формування маркетингу партнерських відносин між підприємствами аграрної сфери України та Китаю базується на інтегрованому підході, що охоплює кілька етапів та напрямів.

Посилання

Луцишин З. Актуальні дослідження сучасних процесів зовнішньої торгівлі України (відгук на монографію "Зовнішня торгівля України: XXI століття"). Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. 2016. № 4. С. 117–118. Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uazt_2016_4_11.

Режим доступу https://latifundist.com/novosti/62405-ukrayina-postupovo-vidnovlyuye-eksport-agroproduktsiyi-do-aziyi.

Китайський економічний слід в Україні. Центр економічної стратегії /режим доступу: https://ces.org.ua/chinese-money-in-ukraine/?gad_source= 1&gclid=Cj0KCQiAj9m7BhD1ARIsANsIIvA-p_t7PB9pnSMvZpjbHVIKyfZxhiQ _ 69vq7ZCfGO4DxcABeUm_080aAlE6EALw_wcB

Ліфінцев Д. Крос-культурні комунікації в українсько-китайських ділових відносинах/ режим доступу: https://sinologist.com.ua/lifintsev-d-kros-kulturni-komunikatsiyi-v-ukrayinsko-kytajskyh-dilovyh-vidnosynah/

Мовчанюк А.В. Особливості управління маркетинговою діяльністю підприємств аграрного сектору України в умовах воєнного стану. Економіка та суспільство. Випуск 54 / 2023/ режим доступу: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-54-27. Національна рада з відновлення України від наслідків війни «Проект Плану відновлення України» / Матеріали робочої групи «Нова аграрна політика». URL: https://www.kmu.gov.ua/storage/app/sites/1/ recoveryrada/ ua/ new-agrarianpolicy.pdf].

Сучасні методи підвищення врожайності від теорії до практики – ефективні стратегії для вашого господарства/ режим доступу: https://landlord.ua/agrolife-en/suchasni-metodi-pidvishennya-vrozhajnosti-vid-teoriyi-do-praktiki-efektivni-strategiyi-dlya-vashogo-gospodarstva

Офіційний сайт Офісу з просування експорту України. [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу: https://epo.org.ua/

Lutsyshyn Z. (2016) Aktualni doslidzhennia suchasnykh protsesiv zovnishnoi torhivli Ukrainy (vidhuk na monohrafiiu "Zovnishnia torhivlia Ukrainy: XXI stolittia"), [Actual research of modern processes of foreign trade of Ukraine (review of the monograph “Foreign Trade of Ukraine: XXI century”)], Zovnishnia torhivlia: ekonomika, finansy, pravo, 2016, № 4. S. 117–118. Rezhym dostupu: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uazt_2016_4_11.

Rezhym dostupu https://latifundist.com/novosti/62405-ukrayina-postupovo-vidnovlyuye-eksport-agroproduktsiyi-do-aziyi.

Kytaiskyi ekonomichnyi slid v Ukraini. Tsentr ekonomichnoi stratehii /rezhym dostupu: https://ces.org.ua/chinese-money-in-ukraine/?gad_source= 1&gclid=Cj0KCQiAj9m7BhD1ARIsANsIIvA-p_t7PB9pnSMvZpjbHVIKyfZxhiQ _ 69vq7ZCfGO4DxcABeUm_080aAlE6EALw_wcB

Lifintsev D. Kros-kulturni komunikatsii v ukrainsko-kytaiskykh dilovykh vidnosynakh/ rezhym dostupu: https://sinologist.com.ua/lifintsev-d-kros-kulturni-komunikatsiyi-v-ukrayinsko-kytajskyh-dilovyh-vidnosynah/

Movchaniuk A.V. (2023) Osoblyvosti upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu pidpryiemstv ahrarnoho sektoru ukrainy v umovakh voiennoho stanu, [Peculiarities of managing the marketing activities of agricultural enterprises of Ukraine under martial law], Ekonomika ta suspilstvo, Vypusk 54, rezhym dostupu: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-54-27. Natsionalna rada z vidnovlennia Ukrainy vid naslidkiv viiny «Proekt Planu vidnovlennia Ukrainy» / Materialy robochoi hrupy «Nova ahrarna polityka». URL: https://www.kmu.gov.ua/storage/app/sites/1/ recoveryrada/ ua/ new-agrarianpolicy.pdf].

Suchasni metody pidvyshchennia vrozhainosti vid teorii do praktyky – efektyvni stratehii dlia vashoho hospodarstva/ rezhym dostupu: https://landlord.ua/agrolife-en/suchasni-metodi-pidvishennya-vrozhajnosti-vid-teoriyi-do-praktiki-efektivni-strategiyi-dlya-vashogo-gospodarstva

Ofitsiinyi sait Ofisu z prosuvannia eksportu Ukrainy. [Elektronnyi resurs]. Rezhym dostupu do resursu: https://epo.org.ua/

Переглядів статті: 2
Завантажень PDF: 2
Опубліковано
2024-12-30
Як цитувати
Бондаренко, В., & Цзехао, Л. (2024). КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГУ ПАРТНЕРСЬКИХ ВІДНОСИН МІЖ ПІДПРИЄМСТВАМИ АГРАРНОГО СЕКТОРУ УКРАЇНИ ТА КНР. Економіка та суспільство, (70). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-70-120
Розділ
МАРКЕТИНГ

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають