ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ СЬОГОДЕННЯ: ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ
Анотація
Ця стаття присвячена вивченню переваг і недоліків цифрового маркетингу в сучасній бізнес-практиці. Метою цього аналізу є оцінка основних інструментів цифрового маркетингу, зокрема пошукової оптимізації (SEO), маркетингу в соціальних мережах (SMM), контент-маркетингу, маркетингу електронною поштою, а також їхнього впливу на успіх маркетингових ініціатив та поведінку споживачів. Крім того, у статті розглядаються основні виклики, з якими стикається бізнес при впровадженні стратегій цифрового маркетингу, такі як занепокоєння щодо конфіденційності даних, інтенсивна конкуренція та залежність від постійного технологічного прогресу. Дослідження показує, що стратегічне застосування цифрових інструментів може збільшити продажі, покращити сприйняття бренду та залучити нових клієнтів. Важливість цієї теми підкреслюється швидким розвитком цифрових технологій, які стали життєво важливими компонентами сучасних маркетингових стратегій, що вимагає від бізнесу пристосування до динаміки нових ринків. Практичне значення полягає у розкритті методів підвищення конкурентоспроможності організацій за допомогою використання інструментів цифрового маркетингу. Майбутні напрямки досліджень можуть включати вивчення новітніх технологій, таких як штучний інтелект, для подальшого підвищення ефективності цифрових маркетингових зусиль.
Посилання
Окландер М.А., Окландер Т.О., Яшкіна О.І. та ін. Цифровий маркетинг – модель маркетингу ХХІ сторіччя: монографія; за ред. М.А. Окландера. Одеса : Астропринт, 2017. 292 с.
Holovchuk Y.O., Stadnyk V.V. Marketing resources and technologies for innovative potential of industrial enterprise. International Journal of Economics and Society. 2017. Vol. 2. Iss. 9. P. 39–45.
Ковальчук С., Лазебник М. Ринок маркетингових комунікацій України: огляд та тенденції розвитку. Маркетинг в Україні. 2016. №3. С. 18–33.
Gangeshwer D.K. E-Commerce or Internet Marketing: A Business Review from national context. International Journal of u- and e- Service, Science and Technology. 2015.Vol. 6. № 6. P. 187–190.
Савицька Н.Л. Маркетинг у соціальних мережах: стратегії та інструменти на ринку В2С. Маркетинг i цифрові технології. 2017. № 1. С. 20–33.
Kopalle, P.K., Gangwar, M., Kaplan, A., Ramachandran, D., Reinartz, W. & Rindfleisch, A. (2022). Examining artificial intelligence (AI) technologies in marketing via a global lens: Current trends and future research opportunities. International Journal of Research in Marketing. 39(2). 522–540. DOI: https://doi.org/10.1016/j.ijresmar.2021.11.002
Thaler, R.H. (2016). Behavioral economics: Past, present, and future. Chicago.
Rust, R.T. (2020). The future of marketing. International Journal of Research in Marketing. 37 (1). 15–26. DOI: https://doi.org/10.1016/j.ijresmar.2019.08.002
Oklander M.A., Oklander T.O., Yashkina O.I. et al. (2017). Digital marketing – model of marketing of the XXI century [Digital marketing – a model of marketing of the XXI century], monograph. Odesa: Astroprint, 292 s.
Holovchuk Y.O., Stadnyk V.V. (2017). Marketing resources and technologies for innovative potential of industrial enterprise [Marketing resources and technologies for innovative potential of industrial enterprise]. International Journal of Economics and Society, Vol. 2, Iss. 9, P. 39–45.
Kovalchuk S., Lazebnyk M. (2016). The market of marketing communications of Ukraine: review and development trends [The market of marketing communications of Ukraine: review and development trends]. Marketing in Ukraine, №3, S. 18–33.
Gangeshwer D.K. (2015). E-Commerce or Internet Marketing: A Business Review from national context [E-Commerce or Internet Marketing: A Business Review from national context]. International Journal of and Service, Science and Technology, Vol. 6, No. 6, P. 187–190.
Savytska N.L. (2017). Marketing in social networks: strategies and tools in the B2C market [Marketing in social networks: strategies and tools in the B2C market]. Marketing and digital technologies, № 1, S. 20–33.
Kopalle, P.K., Gangwar, M., Kaplan, A., Ramachandran, D., Reinartz,W. & Rindfleisch, A. (2022). Examining artificial intelligence (AI) technologies in marketing via a lobal lens: Current trends and future research opportunities. International Journal of Research in Marketing. 39(2). 522–540. DOI: https://doi.org/10.1016/j.ijresmar.2021.11.002
Thaler, R.H. (2016). Behavioral economics: Past, present, and future. Chicago.
Rust, R.T. (2020). The future of marketing. International Journal of Research in Marketing. 37 (1). 15–26. DOI: https://doi.org/10.1016/j.ijresmar.2019.08.002
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.