МАРКЕТИНГ ПАРТНЕРСЬКИХ ВІДНОСИН ЯК ОСНОВА ВЕДЕННЯ СУЧАСНОГО БІЗНЕСУ

  • Валерій Бондаренко Національний університет біоресурсів і природокористування України https://orcid.org/0000-0002-5929-7158
  • Лі Цзехао Національний університет біоресурсів і природокористування України
Ключові слова: торговельно-економічне співробітництво, зони вільної торгівлі, інвестиційна привабливість, глобальна конкуренція, Україна-Китай

Анотація

Китай є найбільшим у світі виробником та експортером товарів, і його вплив на світову торгівлю зростає. Протягом останніх років Китай завершив модернізацію своїх виробничих потужностей і продовжує переорієнтовувати свій експорт з дешевих споживчих товарів і напівфабрикатів на готову продукцію з високою технологічною складовою, що призвело до посилення конкуренції з боку китайських виробників на традиційних для України зовнішніх ринках. Сьогодні Китай є однією з країн з найбільшим інвестиційним потенціалом у світі та найбільш очікуваним глобальним інвестором у найближчі роки. Китай є прикладом для наслідування для багатьох країн, що розвиваються. Реалізація китайським урядом Завдяки реалізації китайським урядом ініціативи "Один пояс, один шлях" інші країни можуть перейняти досвід зовнішньої політики Китаю, спрямованої на мирне життя та сталий розвиток. Україна є важливою базою для ініціативи "Один пояс, один шлях", і її участь в ініціативі має значні переваги для розвитку торговельно-економічного співробітництва між двома країнами, включаючи низькі ринкові витрати, низьку вартість робочої сили, хороші умови для розміщення потужностей, а також потужну науково-технічну, промислову та сільськогосподарську базу. Багато підприємств з китайським капіталом виявили значний інтерес та ентузіазм до торговельно-економічного співробітництва з Україною. З моменту здобуття незалежності Україна стала повноправним учасником глобалізаційних процесів. Водночас виклики відкритого та глобалізованого світу ставлять перед Україною низку нагальних завдань, серед яких пошук нових джерел конкурентоспроможності, поглиблення та розбудова нових партнерських відносин з країнами, які можуть сприяти прискоренню модернізації української економіки. Зовнішньоекономічна політика України базується на побудові стратегічних відносин з інтеграційними об'єднаннями та окремими країнами, взаємодія з якими є важливою для економічного розвитку України. Китай є одним з основних стратегічних партнерів України на глобальному корпоративному рівні.

Посилання

Угода № 156-001 від 15 травня 2003 року між Кабінетом Міністрів України та Урядом Китайської Народної Республіки про співробітництво у сфері охорони прав інтелектуальної власності.

Угода між Урядом України та Урядом Китайської Народної Республіки про торговельно-економічне співробітництво від 23 серпня 1992 року № 1873.

Антонюк Л.Л., Гальперін Л.П. Інноваційно-технологічний вимір стратегічного партнерства України та Китаю. Україна-Китай. K.: MyCityPrint, 2018. №13. С. 46–53.

чжан Хенгрюн, чжан Цзяньчжен. Дослідження перспектив створення зони вільної торгівлі між Китаєм та Україною в рамках ініціативи "Один пояс, один шлях". Україна-Китай. №13. 2018. С. 94–103.

торговельні війни в наш час та їх вплив на економічне зростання і розвиток світу та України. Науковий редактор В. Юрчишин. Київ: Заповіт, 2019. 188 с.

торговельно-економічне співробітництво між Україною та Китаєм: можливості та загрози. Україна-Китай. №1 (15). 2019. С. 52–58.

http://www.ukrstat.gov.ua - офіційний сайт Державної служби статистики України.

http://www.mfa.gov.ua/china - Офіційний сайт Посольства України в Китаї.

представники міжнародної бізнес-спільноти позитивно оцінюють тенденцію відновлення економіки Китаю. [Електронний ресурс] Режим доступу: http://ukrainian.cri.cn/home/focus2/3438/2020.html.

Uhoda pro spivrobitnytstvo u sferi intelektualnoi vlasnosti mizh Kabinetom Ministriv Ukrainy i Uriadom Kytaiskoi Narodnoi Respubliky . [Agreement on cooperation in the field of intellectual property between the Cabinet of Ministers of Ukraine and the Government of the People's Republic of China] of 15.05.2003, no. pp. 156–001.

Uhoda mizh Uriadom Ukrainy ta Uriadom Kytaiskoi Narodnoi Respubliky pro torhovelno–ekonomichne spivrobitnytstvo. [Agreement between the Government of Ukraine and the Government of the People's Republic of China on Trade and Economic Cooperation] of 23.08.1992, no. P.1873.

Antoniuk L.L., Halperin L.P. (2018) Innovatsiino–tekhnolohichni vymiry stratehichnoho partnerstva Ukrainy ta Kytaiu. [Innovative and technological dimensions of the strategic partnership between Ukraine and China]. Ukraine-China. K.: MyCityPrint. no.13. pp. 46–53.

Zhang Henglong, Zhang Zhenzhen. (2018) Vyvchennia perspektyvy stvorennia zony vilnoi torhivli mizh Kytaiem ta Ukrainoiu v ramkakh pobudovy initsiatyvy «Odyn poias, odyn shliakh» [Studying the prospects of creating a free trade zone between China and Ukraine within the framework of the One Belt, One Road initiative]. Ukraine-China. no.13. pp. 94–103.

Yurchyshyn V. (2019) Torhovelni viiny suchasnosti ta yikh vplyv na ekonomichne zrostannia i rozvytok u sviti ta Ukraini. [Trade wars of our time and their impact on economic growth and development in the world and Ukraine]. Kyiv: Zapovit. 188 с.

Yatsenko O. M. (2019) Torhovelno–ekonomichne spivrobitnytstvo Ukrainy ta Kytaiu: mozhlyvosti ta zahrozy. [Trade and Economic Cooperation between Ukraine and China: Opportunities and Threats]. Ukraine-China. no.1 (15). pp. 52–58.

Ofitsiinyi sait Derzhavnoi sluzhby statystyky Ukrainy. [The official website of the State Statistics Service of Ukraine]. http://www.ukrstat.gov.ua

Ofitsiinyi sait Posolstva Ukrainy v KNR. [official website of the Embassy of Ukraine in China]. http://www.mfa.gov.ua/china

Predstavnyky mizhnarodnykh dilovykh kil pozytyvno otsiniuiut tendentsii vidnovlennia kytaiskoi ekonomik. [Representatives of international business circles positively assess the trends of the Chinese economy recovery] http://ukrainian.cri.cn/home/focus2/3438/2020.html.

Переглядів статті: 0
Завантажень PDF: 0
Опубліковано
2024-03-26
Як цитувати
Бондаренко , В., & Цзехао, Л. (2024). МАРКЕТИНГ ПАРТНЕРСЬКИХ ВІДНОСИН ЯК ОСНОВА ВЕДЕННЯ СУЧАСНОГО БІЗНЕСУ. Економіка та суспільство, (61). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-61-43
Розділ
МАРКЕТИНГ