ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ЦИФРОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ КРІЗЬ ПРИЗМУ МЕТОДОЛОГІЧНИХ ПІДХОДІВ

Ключові слова: діджиталізація, менеджмент, цифрові інструменти, IT-рішення, технологічна революція, блокчейни, біометрія, роботизація, IoT

Анотація

Стаття присвячена дослідженню сучасних цифрових трендів та методологічних аспектів щодо процесу моделювання та належного фактору потенційного впровадження модерного рішення в системний менеджмент ресторанної галузі. Головною метою є окреслення необхідних для ефективного функціонування підприємства складових розробки системи цифрового управління через аналіз вже наявних на ринку послуг технологічних інструментів та новітніх рішень, а також визначення їх рівня результативності по відношенню до загального прогнозованого покращення процесу оптимізації. Методика дослідження полягає у використанні системного підходу на основі аналізу та синтезу даних і компаративного методу у зв’язку із частковим співставленням українських можливостей та закордонних практик активного застосування цифрових програм. Результати дослідження висвітлюють ключові вектори менеджменту, в яких відбуватиметься масова реструктуризація на основі зменшення витрат та покращення сервісу з можливістю поєднання між собою агентських інтерфейсів, блокчейнів, IoT, біометрії та робототехніки, що вважаються передовими і мають вагому значущість під час системного моделювання бізнесу в сфері обслуговування (ресторанах). Практична значущість несе у собі потенціал подальших розробок цифрових стратегій просування бізнесу у розрізі менеджменту, а також загальне поліпшення ресторанного сектору з позиції управлінської ланки та їх діяльності по підвищенню конкурентоспроможності.

Посилання

Беляк А. О. Вплив тенденцій цифровізації на розвиток суб’єктів господарської діяльності сфери гостинності. Modern Economics. 2022. № 35. С. 23–28. URL: https://doi.org/10.31521/modecon.V35(2022)-04 (дата звернення: 16.12.2024).

Миронова М., Миронов Ю. Показники ефективності діяльності підприємств індустрії гостинності. Сучасні технології менеджменту, інформаційне, фінансове та облікове забезпечення розвитку економіки в умовах євроінтеграції : Матеріали Всеукр. науково-практ. конф., м. Черкаси, 16–17 квіт. 2020 р. Черкаси, 2020. С. 517–520.

Яворська О. Г. Бізнес-аналітика як ідентифікатор бізнес-можливостей в корпоративній інформаційній системі підприємства. Сучасне управління організаціями: концепції, цифрові трансформації, моделі інноваційного розвитку : матеріали І Міжнар.наук.-практ.конф., м. Харків, 25 листоп. 2021 р. Київ, 2021. С. 114–117.

Яворська О. Г. Бізнес-аналітика як інструментарій підтримки прийняття рішень в ресторанному бізнесі. Вісник соціально-економічних досліджень. 2021. № 3-4 (78-79). С. 174–185.

Dn170495sve. ПриватБанк запустив перші в Україні біометричні POS-термінали. Privatbank. URL: https://privatbank.ua/news/2020/8/10/privatbank-zapustiv-pershi-v-ukrajini-biometrichni-pos-terminali (дата звернення: 16.12.2024).

Kothari A. 9 best business process modeling techniques (with examples). Tallyfy. URL: https://tallyfy.com/business-process-modeling-techniques/ (дата звернення: 16.12.2024).

Online parking booking system / K. R. Reshma et al. International journal of advanced research in science, communication and technology. 2022. Vol. 2, no. 1. P. 757–768. URL: https://doi.org/10.48175/ijarsct-7557 (дата звернення: 16.17.2024).

Principato L., Pratesi C. A., Secondi L. Towards zero waste: an exploratory study on restaurant managers. International journal of hospitality management. 2018. No. 74. P. 130–137. URL: https://doi.org/10.1016/j.ijhm.2018.02.022 (дата звернення: 16.12.2024).

Tai Y. F., Wang Y. C., Luo C. C. Technology-or human-related service innovation? Enhancing customer satisfaction, delight, and loyalty in the hospitality industry. Service Business. 2021. No. 15 (4). P. 667–694. URL: https://doi.org/10.1007/s11628-021-00461-w](дата звернення: 16.12.2024).

Zsarnoczky M. The digital future of the tourism and hospitality industry. Boston Hospitality Review. 2018. No. 6. P. 1–9.

Belyak, A. O. (2022). The impact of digitalization trends on the development of business entities in the hospitality sector. Modern Economics, (35), 23–28. https://doi.org/10.31521/modecon.V35(2022)-04

Mironova, M., & Mironov, Y. (2020). Performance indicators of hospitality industry enterprises. In Modern Management Technologies, Information, Financial, and Accounting Support for Economic Development in the Context of European Integration (pp. 517–520). Eastern European University of Economics and Management.

Yavorska, O. H. (2021). Business analytics as an identifier of business opportunities in a corporate information system of an enterprise. Modern Organization Management: Concepts, Digital Transformations, Models of Innovative Development (pp. 114–117). V. N. Karazin Kharkiv National University.

Yavorska, O. H. (2021). Business Analytics as a Decision Support Tool in the Restaurant Industry. Bulletin of Socio-Economic Research, (3-4 (78-79)), 174–185.

Dn170495sve. (2020, October 8). PrivatBank launched the first biometric POS-terminals in Ukraine. Privatbank. https://privatbank.ua/news/2020/8/10/privatbank-zapustiv-pershi-v-ukrajini-biometrichni-pos-terminali

Kothari, A. (2024, November 24)). 9 best business process modeling techniques (with examples). Tallyfy. https://tallyfy.com/business-process-modeling-techniques/

Reshma, K. R., Gladson, A. J., Akhil, K. R., Pavan, P., & Moulika, P. (2022). Online parking booking system. International Journal of Advanced Research in Science, Communication and Technology, 2(1), 757–768. https://doi.org/10.48175/ijarsct-7557

Principato, L., Pratesi, C. A., & Secondi, L. (2018). Towards zero waste: An exploratory study on restaurant managers. International Journal of Hospitality Management, (74), 130–137. https://doi.org/10.1016/j.ijhm.2018.02.022

Tai, Y. F., Wang, Y. C., & Luo, C. C. (2021). Technology-or human-related service innovation? Enhancing customer satisfaction, delight, and loyalty in the hospitality industry. Service Business, (15 (4)), 667–694. https://doi.org/10.1007/s11628-021-00461-w]

Zsarnoczky, M. (2018). The digital future of the tourism and hospitality industry. Boston Hospitality Review, (6), 1–9.

Переглядів статті: 0
Завантажень PDF: 0
Опубліковано
2024-11-25
Як цитувати
Шулежко, О., & Гончар, Л. (2024). ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ЦИФРОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ КРІЗЬ ПРИЗМУ МЕТОДОЛОГІЧНИХ ПІДХОДІВ. Економіка та суспільство, (69). вилучено із https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/5163
Розділ
МЕНЕДЖМЕНТ

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають