ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ВИКОРИСТАННЯ РЕКЛАМИ ТА PR-ТЕХНОЛОГІЙ В ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ
Анотація
У статті розглянуто вплив реклами та PR-технологій на готельно-ресторанну індустрію. Проаналізовано ефективність використання соціальної мережі Instagram для просування готельно-ресторанного бізнесу. Розглянуто основні переваги та недоліки рекламної кампанії у мережі. Зважаючи на розвиток індустрії гостинності, реклама та PR-технології є основними засобами просування ресторанного бізнесу. Адже сучасна готельно-ресторанна сфера дуже динамічна, щодня відкриваються різноманітні заклади, яким з урахуванням зростаючої конкуренції потрібно просувати власний заклад за допомогою реклами і PR-акцій. Також, важливо, що за допомогою Інтернету і соціальних мереж можна розробляти різні види інтернет-реклами. Вельми актуальним на сьогодні у розвитку та популяризації ресторану чи готелю є створення контенту для закладу, або ж як це називають Social Media Marketing (SMM).
Посилання
Балабанов А.В. Цікаве медіапланування. Москва: РВП-Холдинг, 2000. 104 с.
Балабанов Л.В. Основи паблік рілейшнз// Навчальний посібник, Київ, 2001.
Гвозденко Є. М., Чекштуріна В. М. Instagram як ефективний інструмент просування бізнесу. Розвиток європейського простору очима молоді: економічні, соціальні та правові аспекти. м. Харків, 2019 року. Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019.
Миронова М. І., Миронов Ю. Б. Показники ефективності діяльності підприємств індустрії гостинності: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, (м. Черкаси, 16-17 квітня 2020 р.) Черкаси, 2020. С. 517-520.
Почепцов Г. Г. Теорія комунікацій. Київ : ВЦ «Київськийуніверситет», 2015. 308 с.
Слісаренко І. Ю. Паблік рилейшнз у системі комунікації та управління: Навч. посіб. Київ : МАУП, 2017. 104 с.
Тихомирова Є. Б. Зв’язки з громадськістю: Навч. посіб. Київ: НМЦВО, 2011. 560 с.
Шутенко В. П., Голуб М. О. PR-технології у ресторанному бізнесі. Розвиток європейського простору очима молоді: економічні, соціальні та правові аспекти. м. Харків, 2019 року. Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019.
Balabanov A.V. (2000). Cikave mediaplanuvannja [Interesting media planning]. Moskow : RVP-Kholdyngh [in Russian]
Balabanov L.V. (2001). Osnovy pablik rilejshnz [Basic of PR]. Kyiv [in Ukrainian]
Ghvozdenko Je. M., Chekshturina V. M. (2019). Instagram jak efektyvnyj instrument prosuvannja biznesu [Instagram as an effective tool for business promotion]. Kharkiv : KhNEU im. S. Kuznecja [in Ukrainian]
Myronova M. I., Myronov Ju. B. (2020). Pokaznyky efektyvnosti dijaljnosti pidpryjemstv industriji ghostynnosti [Indicators of efficiency of enterprises of the hospitality industry]. Cherkasy [in Ukrainian]
Pochepcov Gh. Gh. (2015). Teorija komunikacij [Communication theory]. Kyiv : Kyjivsjkyj'universytet [in Ukrainian]
Slisarenko I. Ju. (2017). Pablik rylejshnz u systemi komunikaciji ta upravlinnja [PR in the system of communication and management]. Kyiv : MAUP [in Ukrainian]
Tykhomyrova Je. B. (2011). Zv'jazky z ghromadsjkistju [Public relations]. Kyiv : NMCVO [in Ukrainian]
Shutenko V. P., Gholub M. O. (2019). PR-tekhnologhiji u restorannomu biznesi [PR-technologies in the restaurant business]. Kharkiv : KhNEU im. S. Kuznecja [in Ukrainian]