ІННОВАЦІЙНІ РІШЕННЯ В ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ: ТЕХНОЛОГІЇ АВТОМАТИЗАЦІЇ ТА ПЕРСОНАЛІЗАЦІЇ ПОСЛУГ

Ключові слова: інновації, технологічні тренди, сфера гостинності, готельно-ресторанний бізнес, автоматизація та персоналізація послуг

Анотація

У статті розглядаються найновіші технологічні тренди, що впливають на розвиток сфери гостинності. Особлива увага приділяється впровадженню систем автоматизації, таких як CRM-системи, чат-боти та системи управління готельним бізнесом (PMS), що дозволяють оптимізувати внутрішні процеси, покращити управління ресурсами та скоротити час на обслуговування гостей. Досліджуються технології персоналізації, які базуються на аналізі великих даних (Big Data) та штучному інтелекті (AI), що допомагають пропонувати індивідуальні послуги для клієнтів, від підбору номерів до персоналізованого меню. Вивчаються приклади успішного впровадження цих технологій у провідних готелях і ресторанах, а також їх вплив на підвищення рівня задоволеності клієнтів і лояльності. Аналізується роль мобільних додатків, систем безконтактного обслуговування, а також інтеграція IoT (інтернету речей), що дозволяють підвищити комфорт і зручність для гостей. Стаття є актуальною для фахівців у сфері гостинності, власників готелів і ресторанів, а також дослідників, які цікавляться впливом цифрових інновацій на традиційні бізнес-процеси.

Посилання

Гірняк Л., Глагола В. Сучасний стан, перспективи та тенденції розвитку ресторанного господарства в Україні. Інфраструктура ринку. 2018. Вип. 16. С. 71–77.

Гросул В., Балацька Н. Digital-маркетинг як дієвий інструмент антикризового розвитку підприємства ресторанного бізнесу в період пандемії та її рецесії. Підприємництво та інновації. 2020. № 11–2. C. 7–12. DOI: https://doi.org/10.37320/2415-3583/11.20.

Завадинська О. Інноваційні технології господарювання в ресторанному бізнесі. Ресторанний і готельний консалтинг. Інновації. 2018. № 2. С. 93–102.

Кирніс Н. Інновації у сфері підприємств ресторанного господарства, які надають кейтерингові послуги. Економіко-правова парадигма розвитку сучасного суспільства. 2017. № 1. URL: https://studlib.org.ua/index.php/eprs/article/view/105/102

Кузнєцова А. Штучний інтелект у маркетингу: переваги і приклади використання. Webpromo. 2023. URL: https://webpromo.ua/ua/blog/shtuchnij-intelekt-u-marketingu-perevagi-i-prikladivikoristannya/

Краковецький О. Перегони штучного інтелекту: що таке ChatGPT і кому він може стати в пригоді. Mind. 2023. URL: https://mind.ua/openmind/20252628-peregoni-shtuchnogo-intelektu-shcho-takechatgpt-i-komu-vin-mozhe-stati-v-prigodi

Girnyak L., Glagola V. (2018) Suchasnyj stan, perspektyvy ta tendenciyi rozvytku restorannogo gospodarstva v Ukrayini [The current state, prospects and trends of the development of the restaurant industry in Ukraine]. Infrastruktura rynku, vol. 16, pp. 71–77.

Grosul V., Balaczka N. (2020) Digital marketing as an effective tool for crisis development of the restaurant business in the period of the pandemic and its recession. Entrepreneurship and innovation (electronic journal), no. 11–2, pp. 7–12. DOI: https://doi.org/10.37320/2415-3583/11.20

Zavadynska O. (2018) Innovacijni texnologiyi gospodaryuvannya v restorannomu biznesi [Innovative man-agement technologies in the restaurant business]. Restorannyj i gotelnyj konsaltyng. Innovaciyi, no. 2, pp. 93–102.

Kyrnis N. (2017) Innovaciyi u sferi pidpryyemstv restorannogo gospodarstva, yaki nadayut kejteryngovi poslugy [Innovations in the field of catering businesses]. Ekonomiko-pravova paradygma rozvytku suchasnogo suspilstva, no. 1. Available at: https://studlib.org.ua/index.php/eprs/article/view/105/102

Kuznietsova, A. (2023). Shtuchnyi intelekt u marketynhu: perevahy i pryklady vykorystannia [Artificial intelligence in marketing: advantages and examples of use]. Webpromo. Available at: https://webpromo.ua/ua/blog/shtuchnij-intelekt-u-marketingu-perevagi-i-prikladivikoristannya/

Krakovetskyi, O. (2023). Perehony shtuchnoho intelektu: shcho take ChatGPT i komu vin mozhe staty v pryhodi [The race of artificial intelligence: what Chatgpt is and who can use it]. Mind. Available at: https://mind.ua/openmind/20252628-peregoni-shtuchnogo-intelektu-shcho-takechatgpt-i-komu-vin-mozhe-stati-v-prigodi

Переглядів статті: 22
Завантажень PDF: 23
Опубліковано
2024-09-30
Як цитувати
Лисюк, Т. (2024). ІННОВАЦІЙНІ РІШЕННЯ В ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ: ТЕХНОЛОГІЇ АВТОМАТИЗАЦІЇ ТА ПЕРСОНАЛІЗАЦІЇ ПОСЛУГ. Економіка та суспільство, (67). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-67-13
Розділ
ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННА СПРАВА

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 > >>