СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ І ЛОГІСТИЧНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ СТАРТАПІВ НА В2С ТА В2В РИНКАХ В УМОВАХ РИЗИКІВ

Ключові слова: стратегічне управління, маркетинг, логістика, стартапи, В2С та В2В ринки, ризики

Анотація

У статті при дослідженні стратегічного управління маркетинговою і логістичною діяльністю стартапів особлива увага була приділена специфіці функціонування молодих компаній, які характеризуються обмеженими ресурсами, високою невизначеністю та необхідністю швидкої адаптації до змін зовнішнього середовища. Проаналізовано відмінності між маркетинговими та логістичними стратегіями для B2C та B2B сегментів, що зумовлено різною структурою попиту та специфікою взаємодії з клієнтами. Запропоновано модель стратегічного управління маркетингом та логістикою, що враховує особливості стартапів і сприяє гнучкості, ефективності та стійкості бізнесу. Наведено рекомендації для практичного застосування, які допомагають мінімізувати ризики і оптимізувати маркетингові та логістичні процеси на різних етапах розвитку компанії. Визначено основні напрями подальших досліджень, спрямованих на вдосконалення маркетингових та логістичних стратегій в умовах невизначеності та ризиків.

Посилання

Бондаренко В. Маркетингово-логістичне управління підприємницьких структур. Modeling the development of the economic systems. 2023. № 3. URL: https://mdes.khmnu.edu.ua/index.php/mdes/article/view/216 (дата звернення: 08.06.2025)

Ілляшенко С. Інформаційні потоки в маркетингу і логістиці інноваційного процесу в умовах технологічних трансформацій [Електронний ресурс] / С. Ілляшенко // Інфраструктурне забезпечення сталого розвитку територій: інноваційний аспект : кол. монографія / ред. О. Омельяненко ; Сум. держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка. Електрон. текст. дані. Суми, 2023. Розд. 9. С. 172-201.

Ілляшенко С. М. Маркетингове управління логістичними потоками в інноваційному процесі промислових підприємств / Ілляшенко Сергій Миколайович, Шипуліна Юлія Сергіївна, Ілляшенко Наталія Сергіївна // Маркетинг і цифрові технології. Marketing and Digital Technologies. 2024. Т. 8, № 4. С. 6-20.

Крикавський Є. В. Інтеграція маркетингу і логістики в системі менеджменту. Вісник Державного універсистету “Львівська політехніка”. Львів, 2000. № 416. С. 52–62.

Тяжкун Є. Інтеграційна взаємодія маркетингу та логістики: сучасні тенденції. Економіка та суспільство. 2024. Вип. 59. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/3430 (дата звернення: 07.06.2025)

Хоменко І.О., Бабаченко Л.В., Москаленко В.А., Ємець В.О. Маркетингові аспекти посилення конкурентних переваг підприємства через формування системи стратегічного управління в умовах війни. Київський економічний науковий журнал. №8. 2025. С. 158 -165

Хоменко І. О., Вербицька А.В., Бабаченко Л.В., Лисенко І.В. Стратегія цифрового маркетингу для IT-стартапів: ключові етапи розробки та впровадження. Київський економічний науковий журнал. №7. 2024. С.36-43.

Bondarenko V. Marketynhovo-lohistychne upravlinnia pidpryiemnytskykh struktur. [Marketing and Logistics Management of Entrepreneurial Structures]. Modeling the development of the economic systems. 2023. № 3. Available at: https://mdes.khmnu.edu.ua/index.php/mdes/article/view/216 (accessed: 08.06.2025)

Illiashenko S. Informatsiini potoky v marketynhu i lohistytsi innovatsiinoho protsesu v umovakh tekhnolohichnykh transformatsii [Information Flows in Marketing and Logistics of the Innovation Process under Technological Transformations] / S. Illiashenko // Infrastrukturne zabezpechennia staloho rozvytku terytorii: innovatsiinyi aspekt - Infrastructure Support for Sustainable Territorial Development: The Innovative Aspect: kol. monohrafiia / red. O. Omelianenko ; Sum. derzh. ped. un-t im. A. S. Makarenka. Elektron. tekst. dani. Sumy, 2023. Rozd. 9. S. 172-201.

Illiashenko S. M. Marketynhove upravlinnia lohistychnymy potokamy v innovatsiinomu protsesi promyslovykh pidpryiemstv [Marketing Management of Logistics Flows in the Innovation Process of Industrial Enterprises] / Illiashenko Serhii Mykolaiovych, Shypulina Yuliia Serhiivna, Illiashenko Nataliia Serhiivna // Marketynh i tsyfrovi tekhnolohii. Marketing and Digital Technologies. 2024. T. 8, № 4. S. 6-20.

Krykavskyi Ye. V. Intehratsiia marketynhu i lohistyky v systemi menedzhmentu. [Integration of Marketing and Logistics in the Management System]. Visnyk Derzhavnoho universystetu “Lvivska politekhnika” - Bulletin of the State University "Lviv Polytechnic" . Lviv, 2000. № 416. S. 52–62.

Tiazhkun Ye. Intehratsiina vzaiemodiia marketynhu ta lohistyky: suchasni tendentsii. [Integrative Interaction between Marketing and Logistics: Current Trends]. Ekonomika ta suspilstvo - Economy and Society. 2024. Vyp. 59. Available at: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/3430 (accessed: 07.06.2025)

Khomenko I.O., Babachenko L.V., Moskalenko V.A., Yemets V.O. Marketynhovi aspekty posylennia konkurentnykh perevah pidpryiemstva cherez formuvannia systemy stratehichnoho upravlinnia v umovakh viiny. [Marketing Aspects of Strengthening the Competitive Advantages of an Enterprise through the Formation of a Strategic Management System under Wartime Conditions]. Kyivskyi ekonomichnyi naukovyi zhurnal - Kyiv Economic Scientific Journal. №8. 2025. S. 158 -165

Khomenko I. O., Verbytska A.V., Babachenko L.V., Lysenko I.V. Stratehiia tsyfrovoho marketynhu dlia IT-startapiv: kliuchovi etapy rozrobky ta vprovadzhennia. [Digital Marketing Strategy for IT Startups: Key Stages of Development and Implementation]. Kyivskyi ekonomichnyi naukovyi zhurnal - Kyiv Economic Scientific Journal. №7. 2024. S.36-43.

Переглядів статті: 0
Завантажень PDF: 0
Опубліковано
2025-05-26
Як цитувати
Бабаченко, Л., Хоменко, І., & Рисак, О. (2025). СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ І ЛОГІСТИЧНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ СТАРТАПІВ НА В2С ТА В2В РИНКАХ В УМОВАХ РИЗИКІВ. Економіка та суспільство, (75). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2025-75-91
Розділ
МАРКЕТИНГ

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають