ІНТЕГРАЦІЙНА ВЗАЄМОДІЯ МАРКЕТИНГУ ТА ЛОГІСТИКИ: СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ

Ключові слова: маркетинг, логістика, ринкова економіка, логістична діяльність, маркетингова логістика, інновації, маркетингова наука

Анотація

У статті розглянуто питання ролі та взаємодії маркетингу та логістики в діяльності підприємств, їхній розвиток та перераховано нові напрямки розвитку. На основі аналізу систематизовано існуючі погляди і думки, що розвинулися в сучасній науці стосовно питання маркетингової логістики. Розглянуто як пов’язані між собою завдання та принципи маркетингової логістики. Досліджено питання розвитку галузі логістики та маркетингу на основі сучасних досліджень. Описано основні тенденції до гармонійного розвитку логістики в сучасному розвитку ринкової економіки. Проведено дослідження про новаторства для логістичних підприємств та запропоновано варіанти покращень: автоматизація, зелена логістика, блокчейн-логістика. Розглянуто основні пункти того, що необхідно розвивати для збільшення потоку клієнтів. Описано основні вимоги, які клієнти висувають до логістичних компаній.

Посилання

Г.О. Холодний Харківський національний економічний університет ім. Семена Кузнеця Маркетингова логістика як основа концепції ефективного підприємництва (дата звернення: 1.02.2024)

Кальченко А.Г. Логістика : — K.: КНЕУ, 2017. — 284 с. (дата звернення: 2.02.2024)

Барановський В. Трансформація і адаптація логістики до нових обставин в умовах змінних процесів і кризових ситуацій. URL: https://logist.fm/publications/transformaciya-i-adaptaciya-logistiki-do- novih-obstavin-vumovah-zminnih-procesiv-i (дата звернення: 1.02.2024)

Коніщева Н.Й., Трушкіна Н.В. Управління логістичною діяльністю промислових підприємств. Економіка промисловості. 2019. № 1 (27). С. 114–123. (дата звернення: 1.02.2024)

Коломицева О.В., Яковенко В.С.Моделювання процесів оптимального управління логістичними розподільчими системами. БізнесІнформ. 2020. No 7. С. 18–21. (дата звернення: 3.02.2024)

Маркетинг і логістика в системі менеджменту: тези доповідей XІІI Міжнародної науково-практичної конференції. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2020. – 192 с (дата звернення: 3.02.2024)

Крикавський Є.В. Маркетинг і логістика в тренді. : Видавництво Львівської політехніки. 2020. – 15c (дата звернення: 1.02.2024)

Білик І.І., Гайдук А.Б. Особливості використання концепції маркетингу у діяльності неприбуткових організацій. : Видавництво Львівської політехніки. 2020. – 160c (дата звернення: 1.02.2024)

H.O. Cholodnyy (2023) Kharkiv National University of Economics named after Semena Kuznets Marketynhova lohistyka yak osnova kontseptsii efektyvnoho pidpryiemnytstva [Marketing logistics as the basis of the concept of effective entrepreneurship] (accessed February, 01, 2024)

Kalchenko A.G.(2017) Lohistyka [Logistics]:— K.: KNEU, 2017. — 284 p. (accessed February, 02, 2024)

Baranovsʹkyy V. (2023) Transformatsiya i adaptatsiya lohistyky do novykh obstavyn v umovakh zminnykh protsesiv i kryzovykh sytuatsiy [Transformation and adaptation of logistics to new circumstances in the conditions of changing processes and crisis situations]. Available at: https://logist.fm/publications/transformaciya-i-adaptaciya-logistiki-do-novih-obstavin-v-umovah-zminnih-procesiv-i (accessed February, 01, 2024)

Konishcheva N.Y.(2019), Trushkina N.V. Upravlinnia lohistychnoiu diialnistiu promyslovykh pidpryiemstv. Ekonomika promyslovosti [Management of logistics activities of industrial enterprises. Economy of industry]. 2019. No. 1 (27). P. 114–123. (accessed February, 01, 2024)

Kolomytseva O.V., Yakovenko V.S.(2020) Modeliuvannia protsesiv optymalnoho upravlinnia lohistychnymy rozpodilchymy systemamy. BiznesInform. [Modeling processes of optimal management of logistic distribution systems. BusinessInform.] 2020. No. 7. P. 18–21. (accessed February, 03, 2024)

Marketynh i lohistyka v systemi menedzhmentu: tezy dopovidei XIII Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii. [Marketing and logistics in the management system: theses of reports of the XIII International Scientific and Practical Conference.] (2020) – Lviv: Lviv Polytechnic Publishing House, 2020. – 192 p. (accessed February, 03, 2024)

Krykavskyi E.V. (2020)Marketynh i lohistyka v trendi. [Marketing and logistics are trending]. (2020): Publishing House of Lviv Polytechnic. 15c (accessed February, 02, 2024)

Bilyk I.I., Hayduk A.B. (2020) Osoblyvosti vykorystannia kontseptsii marketynhu u diialnosti neprybutkovykh orhanizatsii. [Peculiarities of using the concept of marketing in the activities of non-profit organizations.] Publishing House of Lviv Polytechnic. 2020. – 160c (accessed February, 02, 2024)

Переглядів статті: 59
Завантажень PDF: 133
Опубліковано
2024-01-30
Як цитувати
Тяжкун, Є. (2024). ІНТЕГРАЦІЙНА ВЗАЄМОДІЯ МАРКЕТИНГУ ТА ЛОГІСТИКИ: СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ. Економіка та суспільство, (59). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-59-72
Розділ
МАРКЕТИНГ