СОЦІАЛЬНИЙ МЕДІА МАРКЕТИНГ ЯК СКЛАДОВА МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА

Ключові слова: соціальні медіа, маркетингові комунікації, інтернет-технології, соціальні мережі, просування товарів

Анотація

В статті досліджено соціальні медіа як невід’ємну складову маркетингової комунікаційної політики будь-якого підприємства на сучасному етапі розвитку ринкових відносин. Визначено головну мету соціальних медіа для просування товарів підприємства, зокрема встановлено, що соціальні медіа дозволяють підприємству залучити та утримувати увагу цільової аудиторії, формувати позитивний імідж компанії, формувати бренд, просувати товари та послуги на ринку. Також визначено завдання соціального медіа маркетингу, які полягають в інформуванні цільової аудиторії або потенційних споживачів про появу нового товару, про зміну ціни, пояснення особливостей товару та його застосування, а також в формуванні лояльності споживачів до бренду, товару, підприємства, нагадування споживачам про те, що товар може стати їм потрібним у найближчому майбутньому, забезпечення підтримки поінформованості про товар або послугу на вищому рівні. Також соціальні медіа використовуються з метою підкріплення рішення споживачів про здійснення правильного вибору.

Посилання

Андрушкевич З.М. Інтернет-маркетинг у соціальних мережах. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2014. С. 163–166.

Єсейцева О.С., Ольшанська Я.О. Механізм розробки smm-стратегії для бренду продукції підприємства. Журнал стратегічних економічних проблеми управління досліджень. 2023. № 3(14). С. 84–92.

Забеліна О.М. SMM-стратегія як інноваційна технологія в соціокультурному просторі. Вісник Харківської державної академії культури. Серія: Соціальні комунікації. 2017. № 50. С. 207–215.

Зайко Л.Я. Соціальні медіа та інтернет-маркетинг у контексті цифровізації інформаційно-комунікаційного простору. Вчені записки ТНУ імені В.І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика. 2023. № 1. С. 302–307.

Кочкіна Н. Особливості комунікаційних стратегій у соціальних мережах Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. 2017. URL: http://www.vestnikeconom.mgu.od.ua/journal/2017/25-1-2017/28.pdf

Лозовська Г.М. Розробка SMM-стратегії при просуванні товару. Зб. тез доп. 80-ї наук. конф. викл. акад. Одеса, 7–8 трав. 2020 р. 2020. С. 356–357.

Лойко В.В., Лойко Є.М. Застосування інструментів інтернет-маркентингу як сучасного засобу рекламної діяльності підприємства. European scientific journal of Economic and Financial innovation. 2020. № 1(5). С. 45–55.

Любчик К.Л. Медіа-платформи як новий тренд розвитку торгівлі. Науковий вісник Ужгородського національного університету. 2019. № 27. С. 106–111.

Петропавловська С.Є., Лисак Н.Ю., Малаховська Г.В. Соціальні медіа як інструмент управління лояльністю споживачів. Проблеми системного підходу в економіці. 2018. № 1(63). С. 166–173.

Підмогільна Н.В. Соціальні мережі як інструмент маркетингу промислового підприємства. Вчені записки ТНУ імені В.І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика. 2023. № 2. С. 106–116.

Сметанюк О.А., Причепа І.В., Мосійчук В.В. Social media marketing (smm) в Україні: особливості та перспективи розвитку. Ефективна економіка. 2023. № 6. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=7943

Andrushkevych Z.M. (2014) Internet-marketynh u sotsialnykh merezhakh [Internet marketing in social networks]. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu. Ekonomichni nauky, no 2, pp. 163–166. (in Ukrainian)

Yeseytseva O.S., Olshanska YA.O. (2023). Mekhanizm rozrobky smm-stratehiyi dlya brendu produktsiyi pidpryyemstva [The mechanism of developing an smm strategy for the company's product brand]. Zhurnal stratehichnykh ekonomichnykh problemy upravlinnya doslidzhen, no 3(14), pp. 84–92. (in Ukrainian)

Zabelina O.M. (2017). SMM-stratehiya yak innovatsiyna tekhnolohiya v sotsiokulturnomu prostori [SMM strategy as an innovative technology in the socio-cultural space]. Visnyk Kharkivskoyi derzhavnoyi akademiyi kultury. Seriya: Sotsialni komunikatsiyi, no 50, pp. 207–215. (in Ukrainian)

Zayko L.YA. (2023). Sotsialni media ta internet-marketynh u konteksti tsyfrovizatsiyi informatsiyno-komunikatsiynoho prostoru [Social media and Internet marketing in the context of digitalization of the information and communication space]. Vcheni zapysky TNU imeni V.I. Vernadskoho. Seriya: Filolohiya. Zhurnalistyka, no 1, pp. 302–307. (in Ukrainian)

Kochkina N. (2017). Osoblyvosti komunikatsiynykh stratehiy u sotsialnykh merezhakh [Peculiarities of communication strategies in social networks]. Naukovyy visnyk Mizhnarodnoho humanitarnoho universytetu. Available at: http://www.vestnikeconom.mgu.od.ua/journal/2017/25-1-2017/28.pdf

Lozovska H.M. (2020). Rozrobka SMM-stratehiyi pry prosuvanni tovaru. [Development of SMM strategy for product promotion]. Zb. tez dop. 80-yi nauk. konf. vykl. akad., Odesa, 7–8 trav. 2020 r. pp. 356–357. (in Ukrainian)

Loyko V.V., Loyko YE.M. (2020). Zastosuvannya instrumentiv internet-markentynhu yak suchasnoho zasobu reklamnoyi diyalnosti pidpryyemstva [Application of Internet marketing tools as a modern means of advertising activities of the enterprise]. European scientific journal of Economic and Financial innovation, no 1(5), pp. 45–55. (in Ukrainian)

Lyubchyk K.L. (2019) Media-platformy yak novyy trend rozvytku torhivli [Media platforms as a new trend in trade development]. Naukovyy visnyk Uzhhorodskoho natsionalnoho universytetu, no 27, pp. 106–111.

Petropavlovska S.YE., Lysak N.YU., Malakhovska H.V. (2018). Sotsialni media yak instrument upravlinnya loyalnistyu spozhyvachiv [Social media as a tool for managing consumer loyalty]. Problemy systemnoho pidkhodu v ekonomitsi, no 1(63), pp. 166–173. (in Ukrainian)

Pidmohilna N.V. (2023). Sotsialni merezhi yak instrument marketynhu promyslovoho pidpryyemstva [Social networks as a marketing tool of an industrial enterprise]. Vcheni zapysky TNU imeni V.I. Vernadskoho. Seriya: Filolohiya. Zhurnalistyka, no 2, pp. 106–116. (in Ukrainian)

Smetanyuk O.A., Prychepa I.V., Mosiychuk V.V. (2023). Social media marketing (smm) v Ukrayini: osoblyvosti ta perspektyvy rozvytku [Social media marketing (smm) in Ukraine: features and development prospects]. Efektyvna ekonomika, no 6. Available at: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=7943

Переглядів статті: 124
Завантажень PDF: 115
Опубліковано
2023-11-28
Як цитувати
Бабаченко, Л., Вербицька, А., & Голенок, Б. (2023). СОЦІАЛЬНИЙ МЕДІА МАРКЕТИНГ ЯК СКЛАДОВА МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА. Економіка та суспільство, (57). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-57-107
Розділ
МАРКЕТИНГ