АНАЛІЗ ВЕКТОРІВ РОЗВИТКУ ГОСТИННОСТІ СЬОГОДЕННЯ: ВІД ВИКЛИКІВ ДО МОЖЛИВОСТЕЙ
Анотація
Актуальність теми зумовлена аналізом сучасного ринку гостинності. Вартує відзначити, що туристи витрачають близько третини свого бюджету у відпустці на їжу, що підкреслює важливість харчової діяльності в індустрії гостинності. Оскільки місцеві підприємці часто пропонують традиційну їжу, отриману зі свіжих місцевих інгредієнтів і подану в атмосфері, характерній для відповідної території, споживання їжі є справжньою туристичною атракцією, покликаною завершити враження туристів від подорожі. Таким чином, через послуги харчування туристи долучаються до кулінарних традицій дестинації, яку відвідують, зміцнюючи національну ідентичність. На цьому рівні такі переваги, як менше людських помилок, менше відходів, максимальна користь від продукту, швидке обслуговування, безпечний і прозорий харчовий ланцюг, задоволеність клієнтів і індивідуальні замовлення забезпечено. Отже, безпечність, інновації та клієнтоорієнтованість – основні адаптаційні кроки ресторанного бізнесу на найближчі роки. Адаптація нових технологій до процесу обслуговування клієнтів і вжиття заходів для прогнозування подальшого розвитку ресторанного бізнесу є індикаторами успіху сучасного бізнесу. Тому актуальна необхідність проведення аналізу векторів розвитку гостинності сьогодення: від викликів до можливостей.
Посилання
Вдовічен А. Регіональні особливості управління підприємствами сфери гостинності в довоєнний, воєнний та пост воєнний періоди / Управління розвитком сфери гостинності: регіональний аспект : матеріали Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції, м. Чернівці, 5 травня 2022 р. Чернівці : Технодрук, 2022. С. 10–21.
Собін О.В. Адапатція закладів ресторанного господарства до умов сьогодення. Наукові записки Львівського університету бізнесу та права. 2023. Вип. 37. С. 127–131.
Паска М.З., Радзімовська О.В., Артемчук М.Ю. Діяльність закладу ресторанного господарства кафе-пекарня «Пекар» до та після повномасштабного вторгнення в Україну / Наука, інновації, бізнес: проблеми, перспективи і сьогочасні тренди розвитку : матеріали ХІ Всеукр. наук.-практ. конф.(26 трав. 2023 р.). Тернопіль, 2023. С. 97.
Venherska, Natalia, Voronkova, Valentyna, Cherep, Alla, Cherep, Oleksandr & Bezkorovaina, Larysa. Directions of creative technological digital transformation in touristic field after the impact of the COVID-19 pandemic. Humanities studies: Collection of Scientific Papers / Ed. V. Voronkova. Zaporizhzhia : Publishing house «Helvetica», 2021. 9 (86). С. 168–179.
Паска М., Графська О., Запісоцький А. Соціально-культурні проблеми управління якістю на підприємствах індустрії гостинності. Економіка та суспільство. 2023. № 56. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-56-31
Паска М.З. Інноваційний розвиток гастрономічного туризму Львівщини в контексті формування ресторанних брендів. Індустрія туризму і гостинності в Центральній та Східній Європі. 2022. № 5. С. 98–103. DOI: https://doi.org/10.36477/tourismhospcee-5-12
Essien, A. and Chukwukelu, G. "Deep learning in hospitality and tourism: a research framework agenda for future research", International Journal of Contemporary Hospitality Management, 2022. Vol. 34 No. 12, pp. 4480–4515. DOI: https://doi.org/10.1108/IJCHM-09-2021-1176
Mariani, M. and Baggio, R. (2022). "Big data and analytics in hospitality and tourism: a systematic literature review", International Journal of Contemporary Hospitality Management, Vol. 34 No. 1, pp. 231–278. DOI: https://doi.org/10.1108/IJCHM-03-2021-0301
Vdovichen A. (2022). Rehionalni osoblyvosti upravlinnya pidpryyemstvamy sfery hostynnosti v dovoyennyy, voyennyy ta post voyennyy periody / Upravlinnya rozvytkom sfery hostynnosti: rehionalnyy aspekt : materialy Mizhnarodnoyi naukovo-praktychnoyi onlayn-konferentsiyi, m. Chernivtsi, 5 travnya 2022 r. Chernivtsi: Tekhnodruk, S. 10–21. (in Ukrainian)
Sobin, O. V. (2023) Adapattsiya zakladiv restorannoho hospodarstva do umov sohodennya. Naukovi zapysky Lvivskoho universytetu biznesu ta prava. Vyp. 37. S. 127–131. (in Ukrainian)
Paska M. Z., Radzimovska O. V., Artemchuk M. YU. (2023) Diyalnist zakladu restorannoho hospodarstva kafe-pekarnya «Pekar» do ta pislya povnomasshtabnoho vtorhnennya v Ukrayinu / Nauka, innovatsiyi, biznes: problemy, perspektyvy i sohochasni trendy rozvytku : materialy KHI Vseukr. nauk.-prakt. konf.(26 trav. 2023 r.). Ternopil, S. 97. (in Ukrainian)
Venherska, Natalia, Voronkova, Valentyna, Cherep, Alla, Cherep, Oleksandr & Bezkorovaina, Larysa (2021). Directions of creative technological digital transformation in touristic field after the impact of the COVID-19 pandemic. Humanities studies: Collection of Scientific Papers / Ed. V. Voronkova. Zaporizhzhia : Publishing house «Helvetica», 9 (86). S. 168–179. (in Ukrainian)
Paska, M., Hrafska, O., & Zapisotskyy, A. (2023). Sotsialno-kulturni problemy upravlinnya yakistyu na pidpryyemstvakh industriyi hostynnosti. Ekonomika ta suspilstvo, (56). DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-56-31 (in Ukrainian)
Paska M.Z. (2022) Innovatsiynyy rozvytok hastronomichnoho turyzmu Lvivshchyny v konteksti formuvannya restorannykh brendiv. Industriya turyzmu i hostynnosti v Tsentralniy ta Skhidniy Yevropi. № 5. S. 98–103. DOI: https://doi.org/10.36477/tourismhospcee-5-12 (in Ukrainian)
Essien, A. and Chukwukelu, G. (2022), "Deep learning in hospitality and tourism: a research framework agenda for future research", International Journal of Contemporary Hospitality Management, Vol. 34 No. 12, pp. 4480–4515. DOI: https://doi.org/10.1108/IJCHM-09-2021-1176
Mariani, M. and Baggio, R. (2022), "Big data and analytics in hospitality and tourism: a systematic literature review", International Journal of Contemporary Hospitality Management, Vol. 34 No. 1, pp. 231–278. DOI: https://doi.org/10.1108/IJCHM-03-2021-0301

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.