ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНИХ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВАМИ БУДІВЕЛЬНОЇ ГАЛУЗІ В УМОВАХ ПОВОЄННОГО ВІДНОВЛЕННЯ

Ключові слова: маркетинг будівництва, маркетингові стратегії в будівельній галузі, ефективна маркетингова стратегія у будівництві

Анотація

У статті розглядаються особливості формування ефективних маркетингових стратегій підприємствами будівельної галузі в умовах повоєнного відновлення. Ефективна робота будівельних підприємств у таких умовах залежить не лише від оптимізації внутрішніх процесів, а й від їх здатності адаптуватися до постійних змін зовнішнього середовища. Проведено аналіз сучасного стану будівельної галузі та досліджено специфіку її функціонування в умовах повоєнного відновлення з використанням SWOT-аналізу. На основі результатів SWOT-аналізу при поєднанні сильних і слабких сторін, а також можливостей і загроз, сформовано ефективні маркетингові стратегії, що дозволяють будівельним підприємствам України адаптуватися до умов воєнного стану та мінімізувати ризики, одночасно використовуючи доступні можливості для росту і розвитку. Практична значущість публікації полягає у формуванні клієнтоорієнтованих стратегій, які враховують зміну потреб споживачів у сучасних умовах, забезпечать підвищення конкурентоспроможності та ефективності діяльності будівельних підприємств в залежності від ступеню небезпечності регіонів України.

Посилання

Багорка М.О., Устік Т.В., Юрченко Н.І. Формування маркетингової стратегії та шляхи її імплементації в систему управління аграрних підприємств. Проблеми сучасних трансформацій. Серія: Економіка та управління. 2023. Вип. 7. URL: https://doi.org/10.54929/2786-5738-2023-7-04-10 (дата звернення 02.12.2024 р.)

Євтушенко Г.В., Суза А.В., Харькова В.Є. Особливості сучасних маркетингових стратегій українських підприємств. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. 2019. № 40. C. 75–81. URL: https://doi.org/10.32841/2413-2675/2019-40-10 (дата звернення 01.12.2024 р.)

Крикавський В. Є., Савіна Н. Б. Імплементація маркетингу 3.0 в бізнес-стратегію сталого розвитку підприємств будівельної галузі. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство.2019. Вип. 26(1). С. 104-109. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2019_26(1)__22. (дата звернення 14.12.2024 р.)

Марченко С. М., Захарченко П. В. Промисловий маркетинг у будівництві: навчальний посібник. Київ: КНУБА, 2023. 240 с.

Овсієнко, Н. (2021). Особливості маркетингової діяльності підприємств будівельної галузі. Економіка та суспільство, (26). URL: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-26-26 (дата звернення 20.12.2024 р.)

Пачева Н.О., Лутай Л.А. Стратегічний маркетинг у воєнний та післявоєнний час. Економіка та суспільство. 2023. Вип. 52. URL: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-52-24 (дата звернення 11.12.2024 р.)

Степанова, К., & Мурашко, І. (2024). Стратегічний маркетинг в діяльності вітчизняних підприємств у воєнних та післявоєнних умовах. Сталий розвиток економіки, (3(50), 211-216. URL: https://doi.org/10.32782/2308-1988/2024-50-31 (дата звернення 23.12.2024 р.)

Шевченко Т.М., Шевченко О.А. Маркетингова стратегія підприємства: формування та розвиток в умовах ринкових відносин національної економіки. Ефективна економіка. 2020. № 12. URL: https://doi.org/10.32702/2307-2105-2020.12.4 (дата звернення 21.11.2024 р.)

Статистика повітряних тривог. URL: https://air-alarms.in.ua (дата звернення: 01.12.2024).

Bahorka M.O., Ustik T.V., Yurchenko N.I. (2023) Formuvannia marketynhovoi stratehii ta shliakhy yii implementatsii v systemu upravlinnia ahrarnykh pidpryiemstv. [Formation of a marketing strategy and ways of its implementation in the management system of agricultural enterprises] Problemy suchasnykh transformatsii. Seriia: Ekonomika ta upravlinnia. Vyp. 7. URL: https://doi.org/10.54929/2786-5738-2023-7-04-10 (accessed December 02, 2024). (in Ukrainian)

Ievtushenko H.V., Suza A.V., Kharkova V.Ie. (2019) Osoblyvosti suchasnykh marketynhovykh stratehii ukrainskykh pidpryiemstv. [Features of modern marketing strategies of Ukrainian enterprises] Naukovyi visnyk Mizhnarodnoho humanitarnoho universytetu. no. 40. pp. 75–81. URL: https://doi.org/10.32841/2413-2675/2019-40-10 (accessed December 01.2024). (in Ukrainian)

Krykavskyi V. Ye., Savina N. B. (2019) Implementatsiia marketynhu 3.0 v biznes-stratehiiu staloho rozvytku pidpryiemstv budivelnoi haluzi. [Implementation of Marketing 3.0 into the business strategy for sustainable development of construction industry enterprises] Naukovyi visnyk Uzhhorodskoho natsionalnoho universytetu. Seriia: Mizhnarodni ekonomichni vidnosyny ta svitove hospodarstvo. Vyp. 26(1). pp. 104-109. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2019_26(1)__22. (accessed December 14.2024)

Marchenko S. M., Zakharchenko P. V. (2023) Promyslovyi marketynh u budivnytstvi: navchalnyi posibnyk. Kyiv: KNUBA,. 240 p.

Ovsiienko, N. (2021). Osoblyvosti marketynhovoi diialnosti pidpryiemstv budivelnoi haluzi. [Peculiarities of marketing activities of construction industry enterprises] Ekonomika ta suspilstvo, (26). URL: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-26-26 (accessed December 20.2024). (in Ukrainian)

Pacheva N. O., Lutai L. A. (2023) Stratehichnyi marketynh u voiennyi ta pisliavoiennyi chas [Strategic marketing in war and post-war times]. Ekonomika ta suspilstvo, issue 52. URL: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-52-24 (accessed December 01.2024). (in Ukrainian)

Stepanova, K., & Murashko, I. (2024). Stratehichnyi marketynh v diialnosti vitchyznianykh pidpryiemstv u voiennykh ta pisliavoiennykh umovakh. [Strategic marketing in the activities of domestic enterprises in military and post-military conditions] Stalyi rozvytok ekonomiky, (3(50), pp. 211-216. URL: https://doi.org/10.32782/2308-1988/2024-50-31 (accessed December 23.2024). (in Ukrainian)

Shevchenko, T. M. Shevchenko, O. A. (2020) Marketynhova stratehiia pidpryiemstva: formuvannia ta rozvytok v umovakh rynkovykh vidnosyn natsionalnoi ekonomiky [Marketing strategy of the enterprise: formation and development in the conditionsof market relations of the national economy]. Efektyvna ekonomika, no. 12. URL: https://doi.org/10.32702/2307-2105-2020.12.4 (accessed December 01.2024). (in Ukrainian)

Statystyka povitrianykh tryvoh. URL: https://air-alarms.in.ua (accessed December 01.2024). (in Ukrainian).

Переглядів статті: 7
Завантажень PDF: 0
Опубліковано
2024-11-25
Як цитувати
Леонова, С., Рудник, Л., & Басараб, Н. (2024). ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНИХ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВАМИ БУДІВЕЛЬНОЇ ГАЛУЗІ В УМОВАХ ПОВОЄННОГО ВІДНОВЛЕННЯ. Економіка та суспільство, (69). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-69-151
Розділ
МАРКЕТИНГ

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають