УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЯМИ БІЗНЕС-СТРУКТУР У ЦИФРОВОМУ КОНТЕКСТІ
Анотація
У статті розглянуто особливості управління інноваціями бізнес-структур у цифровому контексті. Визначено, що зі збільшенням попиту на сценарії цифрових інновацій важливо доповнити та вдосконалити систему політики для управління цифровими інноваційними діями. Констатовано, що дослідження інноваційної політики поступово переходити від зосередження уваги на «обмеження політики для контролю негативних наслідків» до зосередження уваги на «конструктивній політиці для розширення позитивних наслідків». Констатовано, що цифрова трансформація призвела до багатовимірного та глибокого впливу на управління інноваційною діяльністю, і необхідно прискорити теоретичні дослідження щодо рамок політики для нових сфер ефектів соціалізації технологій. Запропоновано використати політичну рамку, яка охоплює три аспекти: політичні потреби у сталому трансформації цифрових інновацій, орієнтації на політику та вимірів політики для цифрових інновацій.
Посилання
Віденєєв О., Яворська Н. Управління інтелектуальним потенціалом бізнес-структур: підходи та концепції. Актуальні питання у сучасній науці, 2024. № 9 (27). С. 89–102. http://perspectives.pp.ua/index.php/sn/article/view/14802
Воронкова В. Г., Нікітенко В. О. Філософія цифрової людини і цифрового суспільства: теорія і практика : монографія. Львів-Торунь : Liha-Pres. 2022. 460 с.
Демчишак Н. Б., Глутковський М. О. Розвиток цифрової економіки в Україні: концептуальні основи, пріоритети та роль інновацій. Інноваційна економіка. 2020. № 5-6. С. 43–48. URL: http://188.190.43.194:7980/jspui/bitstream/123456789/10193/1/%D0%86%D0%95-5-6-20-43-48.pdf
Ніколаєску І., Шинкарьова В. Цифровізація освіти як сучасна вимога інформаційного суспільства. Перспективи та інновації науки. 2022. № 2 (7). С. 914–923.
Нікітенко В. О., Васильчук Г. М., Мержинський Є. К. Мережева економіка як чинник підвищення ефективності цифровізації у контексті еволюції цифрового суспільства від 1G до 5G. Humanities studies. 2022. № 10 (87). С. 12–121. URL: http://humstudies.com.ua/article/view/254715
Гринько Т., Гвініашвілі Т., Каліберда М. Я. Стратегічне управління підприємством в умовах цифрової економіки. Економіка та суспільство. 2023. № 50. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/2440
Van Veldhoven Z., Vanthienen J. Digital transformation as an interaction-driven perspective between business, society, and technology. Electronic markets. 2022. 32(2). P. 629–644. URL: https://link.springer.com/article/10.1007/s12525-021-00464-5?trk=public_post_main-feed-card_feed-article-content
Vaska S., Massaro M., Bagarotto E. M., Dal Mas F. The digital transformation of business model innovation: A structured literature review. Frontiers in Psychology. 2021. 11. 539363. URL: https://www.frontiersin.org/journals/psychology/articles/10.3389/fpsyg.2020.539363/full
Bican P. M., Brem A. Digital business model, digital transformation, digital entrepreneurship: Is there a sustainable “digital”?. Sustainability. 2020. 12(13). 5239. URL: https://www.mdpi.com/2071-1050/12/13/5239
Gilorme T. V., Shachanina Y. K. Corporate Social Reporting as a Dominant of Information Support for Enterprise Management. Economics and Society. 2016. № 5. P. 672–677.
Hilbert M. Digital technology and social change: the digital transformation of society from a historical perspective. Dialogues in clinical neuroscience. 2020. 22(2),. P. 189–194. URL: https://www.tandfonline.com/doi/full/10.31887/DCNS.2020.22.2/mhilbert
Videnev O., Yavorskaya N. (2024). Upravlinnia intelektualnym potentsialom biznes-struktur: pidkhody ta kontseptsii [Managing the intellectual potential of business structures: approaches and concepts]. Aktualni pytannia u suchasnii nautsi, 9 (27), 89–102. Available at: http://perspectives.pp.ua/index.php/sn/article/view/14802
Voronkova V. G., Nikitenko V. O. (2022). Filosofiia tsyfrovoi liudyny i tsyfrovoho suspilstva: teoriia i praktyka [Philosophy of digital person and digital society: theory and practice]. Liha-Pres, 460 p.
Demchyshak N. B., Glutkovsky M. O (2020). Rozvytok tsyfrovoi ekonomiky v Ukraini: kontseptualni osnovy, priorytety ta rol innovatsii [Development of a digital economy in Ukraine: conceptual foundations, priorities and role of innovations]. Innovatsiina ekonomik, 5-6, 43–48. Available at: http://188.190.43.194:7980/jspui/bitstream/123456789/10193/1/%D0%86%D0%95-5-6-20-43-48.pdf
Nikolaysku I., Shinkaryova V. (2022). Tsyfrovizatsiia osvity yak suchasna vymoha informatsiinoho suspilstva [Digitalization of education as a modern requirement of information society]. Perspektyvy ta innovatsii nauky, 2 (7), 914–923.
Nikitenko V. O., Vasylchuk G. M., & Merzhinsky E. K. (2022). Merezheva ekonomika yak chynnyk pidvyshchennia efektyvnosti tsyfrovizatsii u konteksti evoliutsii tsyfrovoho suspilstva vid 1G do 5G [Network economy as a factor in improving the efficiency of digitalization in the context of the evolution of digital society from 1G to 5G]. Humanities studies, 10 (87), 12–121. Available at: http://humstudies.com.ua/article/view/254715
Grynko, T., Gviniashvili, T., & Kaliberda, M. Ya. (2023). Stratehichne upravlinnia pidpryiemstvom v umovakh tsyfrovoi ekonomiky [Strategic management of the enterprise in the conditions of the digital economy]. Ekonomika ta suspilstvo, 50. Available at: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/2440
Van Veldhoven Z., Vanthienen J. (2022). Digital transformation as an interaction-driven perspective between business, society, and technology. Electronic markets, 32(2), 629–644. Available at: https://link.springer.com/article/10.1007/s12525-021-00464-5?trk=public_post_main-feed-card_feed-article-content
Vaska S., Massaro M., Bagarotto E. M., & Dal Mas F. (2021). The digital transformation of business model innovation: A structured literature review. Frontiers in Psychology, 11. 539363. Available at: https://www.frontiersin.org/journals/psychology/articles/10.3389/fpsyg.2020.539363/full
Bican P. M., Brem A. (2020). Digital business model, digital transformation, digital entrepreneurship: Is there a sustainable “digital”?. Sustainability, 12(13), 5239. Available at: https://www.mdpi.com/2071-1050/12/13/5239
Gilorme T. V., Shachanina Y. K. (2016). Corporate Social Reporting as a Dominant of Information Support for Enterprise Management. Economics and Society, 5, 672–677.
Hilbert M. (2020). Digital technology and social change: the digital transformation of society from a historical perspective. Dialogues in clinical neuroscience, 22(2), 189–194. Available at: https://www.tandfonline.com/doi/full/10.31887/DCNS.2020.22.2/mhilbert
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.