ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ГОТЕЛЬНО–РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ: ЕФЕКТИВНІСТЬ, ПЕРСОНАЛІЗАЦІЯ, АВТОМАТИЗАЦІЯ

Ключові слова: автоматизовані системи, SERVIO, CRM-система, Poster Boss, штучний інтелект, Big Data, чат боти

Анотація

У статті досліджено програмне забезпечення для сервісного обслуговування (сервісні платформи, інструменти для управління запитами клієнтів, автоматизація процесів підтримки), наведено майбутні технології, такі як інтеграція штучного інтелекту в програмне забезпечення для сервісу, для передбачення потреби клієнтів, автоматизації рішення проблем і підвищення рівня персоналізації послуг. Розглянуто, впровадження CRM-систем, платформ управління бізнес-процесами та спеціалізованих інструментів, що сприяє підвищенню ефективності підприємств, зниженню витрат і покращенню якості сервісу. Досліджено програмні рішення SERVIO та POSTER, їхні можливості щодо автоматизації бізнес-процесів у готельному та ресторанному сегментах, а також вплив впровадження таких систем на конкурентоспроможність підприємств. Наведено основні функціональні можливості розглянутих програмних продуктів, зокрема управління бронюванням, інтеграцію з іншими системами, аналітику та звітність, автоматизацію точок продажу й управління персоналом.

Посилання

Комісаренко Н. Сучасні тенденції та перспективи розвитку ресторанного бізнесу в Україні. Економіка та суспільство, 2018. Вип. 24. С. 757–766.

Пашковська І. Аналіз використання автоматизованих систем управління в ресторанному бізнесі. Стратегії підприємств. 2020. С. 33.

Офіційний сайт SERVIO. URL: https://serviosoft.com/ (дата звернення 06.02.2025 р.)

Офіційний сайт POSTER. URL: https://joinposter.com/ (дата звернення 06.02.2025 р.)

Рябенька М. ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ. Економіка та суспільство, (41). 2022. https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-41-65

Лисюк, Т., Терещук, О., & Пасічник, М. Інноваційні технології у готельно-ресторанному господарстві. Економіка та суспільство, (40). 2022. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-40-11

Тищук І., Ільїна О. Digital-технології у сучасному туристичному бізнесі: особливості розвитку та перспективи. Економічний форум. 2023. 1(4). С. 38-50. DOI: http://dx.doi.org/10.36910/6775-2308-8559-2023-4-5

Кузнєцова А. Штучний інтелект у маркетингу: переваги і приклади використання. Webpromo. 2023. URL: https://webpromo.ua/ua/blog/shtuchnij-intelekt-u-marketingu-perevagi-i-prikladivikoristannya/

Лисюк, Т. Інноваційні рішення в готельно-ресторанному бізнесі: технології автоматизації та персоналізації послуг. Економіка та суспільство, (67). 2024. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-67-13

Постова В.В. Система автоматизації обліку для закладів ресторанного господарства. Економіко-правові дискусії : матеріали ІIІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції студентів, аспірантів та науковців. 30 квітня 2022 р. Кропивницький : ЛА НАУ, 2022. С. 56–57.

Гончаренко Н., Пашковська І., Степаненко М., Єфремова О. Методологія розробки та впровадження автоматизованої системи управління ресторанним бізнесом. 2021. 84 с.

Komisarenko, N. (2018). Suchasni tendentsii ta perspektyvy rozvytku restorannoho biznesu v Ukraini [Modern trends and prospects for the development of the restaurant business in Ukraine]. Ekonomika ta suspilstvo – Economics and Society, vol. 24, pp. 757–766.

Pashkovska, I. (2020). Analiz vykorystannia avtomatyzovanykh system upravlinnia v restorannomu biznesi [Analysis of the use of automated management systems in the restaurant business]. Stratehii pidpryiemstv – Enterprise Strategies, p. 33.

SERVIO. (n.d.). Ofitsiinyi sait SERVIO [Official site of SERVIO]. Available at: https://serviosoft.com/ (accessed February 6, 2025).

POSTER. (n.d.). Ofitsiinyi sait POSTER [Official site of POSTER]. Available at: https://joinposter.com/ (accessed February 6, 2025).

Riabenka, M. (2022). Vprovadzhennia informatsiinykh kompiuternykh tekhnolohii u restorannomu biznesi [Implementation of information computer technologies in the restaurant business]. Ekonomika ta suspilstvo – Economics and Society, (41). Available at: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-41-65

Lysiuk, T., Tereshchuk, O., & Pasichnyk, M. (2022). Innovatsiini tekhnolohii u hotelno-restorannomu hospodarstvi [Innovative technologies in hotel and restaurant management]. Ekonomika ta suspilstvo – Economics and Society, (40). Available at: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-40-11.

Tyshchuk, I., & Ilina, O. (2023). Digital-tekhnolohii u suchasnomu turystychnomu biznesi: osoblyvosti rozvytku ta perspektyvy [Digital technologies in modern tourism business: development features and prospects]. Ekonomichnyi forum – Economic Forum, vol. 1(4), pp. 38-50. Available at: http://dx.doi.org/10.36910/6775-2308-8559-2023-4-5.

Kuznietsova, A. (2023). Shtuchnyi intelekt u marketynhu: perevahy i pryklady vykorystannia [Artificial intelligence in marketing: advantages and examples of use]. Webpromo. Available at: https://webpromo.ua/ua/blog/shtuchnij-intelekt-u-marketingu-perevagi-i-prikladivikoristannya/.

Lysiuk, T. (2024). Innovatsiini rishennia v hotelno-restorannomu biznesi: tekhnolohii avtomatyzatsii ta personalizatsii posluh [Innovative solutions in the hotel and restaurant business: automation and personalization technologies]. Ekonomika ta suspilstvo – Economics and Society, (67). Available at: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-67-13.

Postova, V. V. (2022). Systema avtomatyzatsii obliku dlia zakladiv restorannoho hospodarstva [Accounting automation system for restaurant establishments]. Ekonomiko-pravovi dyskusii: materialy III Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi internet-konferentsii studentiv, aspirantiv ta naukovtsiv, 30 kvitnia 2022 r. Kropyvnytskyi: LA NAU, pp. 56–57.

Honcharenko, N., Pashkovska, I., Stepanenko, M., & Yefremova, O. (2021). Metodolohiia rozrobky ta vprovadzhennia avtomatyzovanoi systemy upravlinnia restorannym biznesom [Methodology for the development and implementation of an automated restaurant business management system]. 84 p.

Переглядів статті: 13
Завантажень PDF: 5
Опубліковано
2025-01-27
Як цитувати
Тищук, І., & Терещук, О. (2025). ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ГОТЕЛЬНО–РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ: ЕФЕКТИВНІСТЬ, ПЕРСОНАЛІЗАЦІЯ, АВТОМАТИЗАЦІЯ. Економіка та суспільство, (71). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2025-71-61
Розділ
ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННА СПРАВА

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають