РОЛЬ РЕПУТАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ДЛЯ ПІДПРИЄМСТВА ПІД ЧАС КРИЗОВИХ СИТУАЦІЙ: СТРАТЕГІЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ВІЙНИ

Ключові слова: репутаційний менеджмент, стратегія, інформаційна війна

Анотація

У даній статті зазначено важливість репутаційного менеджменту для підприємства у кризових ситуаціях. Наведено поняття кризи та проаналізовано стратегію інформаційної війни як інструмент управління репутацією. Вказано основні етапи процесу репутаційного менеджменту у кризових ситуаціях, а саме: аналізування поточного рівня репутації підприємства, розробка стратегії формування репутації, організування процесу управління репутацією, мотивування персоналу, задіяного у формуванні репутації, контролювання та регулювання процесу репутаційного менеджменту. Було розглянуто успішні кейси репутаційного менеджменту компаній Coca Cola та Patagonia. Окремо було акцентовано увагу на необхідності постійного моніторингу репутації та швидкому реагуванні на негативні інформаційні впливи. У статті детально розглянуто підходи до формування позитивного іміджу підприємства в умовах кризи, включаючи використання соціальних мереж, співпрацю зі ЗМІ та залучення лідерів думок. Зроблено висновки щодо можливостей та перспектив використання стратегії інформаційної війни для ефективного управління репутацією, що дозволяє зберегти довіру споживачів та партнерів навіть у найскладніших ситуаціях.

Посилання

W. Timothy Coombs. 2021. Ongoing Crisis Comunniacation. Planning, Managing, and Responding.

William L. Benoit. 2014. Image Repair Theory and Research

Seeger, M. W. 2019. Communication in Times of Trouble: Analyzing Disaster, Risk, and Crisis Communication. Wiley-Blackwell.

Beck, U. 1992. Risk Society: Towards a New Modernity. Sage Publications.

Дерев'янко О. Г. Організаційні профілі системи репутаційного менеджменту підприємств харчової промисловості України/ Бізнес інформ : наук. журн. / ХНЕУ ; Науково-дослідний центр індустріальних проблем розвитку НАН України. – Х., 2015. – № 1. – С. 363–372

Міжнародна організація зі стандартизації: веб-сайт. URL: https://www.iso.org/standard/88412.

Курбан О.В. Сучасні інформаційні війни у мережевому он-лайн просторі. Навчальний посібник, 2016. С. 28-30.

Фалович В., Бакуліна Н., Шушпанов Д. Особливості використання антикризових комунікацій в управлінні корпоративною репутацією. Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України, 2020. Вип. 25. С. 66-71.

Завербний А.С. Комунікаційні стратегії: проблеми та перспективи формування і реалізування за умов євроінтегрування. Innovation and Sustainability, 2022.

Грабчак В.І. Сутність поняття «репутація підприємства» та її складових. Глобальні та національні проблеми економіки. 2016. 10.

CaseStudy-CokeandPepsiWar [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://www.beknowledge.com/wp-content/uploads/2011/01/45c48

Офіс сталих рішень [Електронний ресурс]. — Режим доступу: https://ukraine-oss.com/top-10-brendy-yaki-perehodyat-na-czyrkulyarnu-ekonomiku-u-2023-roczi/

W. Timothy Coombs. (2021). Ongoing Crisis Comunniacation. Planning, Managing, and Responding (in English)

William L. Benoit. (2014). Image Repair Theory and Research (in English)

Seeger, M. W. (2019). Communication in Times of Trouble: Analyzing Disaster, Risk, and Crisis Communication. Wiley-Blackwell. (in English)

Beck, U. (1992). Risk Society: Towards a New Modernity. Sage Publications. (in English)

Deryevyanko O.H. (2015). Orhanizatsiyni profily systemy reputatsiynoho menedzhmentu pidpryyemstv kharchovoï promyslovosti Ukrayiny[Organizational profiles of the reputation management system of food industry enterprises of Ukraine.].[Biznes inform : nauk. zhurn. / KHNEU]; Naukovo-doslidnyy tsentr industrialʹnykh problem rozvytku NAN Ukrayiny. No. 1. S. 363–372

Mizhnarodna orhanizatsiya zi standartyzatsiyi.[International organization of standardization] Available at: https://www.iso.org/standard/88412 (accesesed April 20, 2024)

Kurban O.V. (2016). Suchasni informatsiyni viyny u merezhnevomu on-layn prostori.[Modern information wars in network and online spaces] Navchalnyy posibnyk. S. 28-30.

Falovych, V., Bakulina, N., & Shushpanov, D. (2020). Osoblyvosti vykorystannya antykrizovykh komunikatsiy v upravlinni korporatyvnoyu reputatsiyeyu.[ Peculiarities of using anti-crisis communications in corporate reputation management] Regionalni aspekty rozvytku produktyvnykh sil Ukrayiny, 25, 66

Zaverbnyy, A. S. (2022). Komunikatsiyni stratehiyi: problemy ta perspektyvy formuvannya i realizuvannya za umov yevrointehratsiyi.[ Communication strategies: problems and prospects of formation and implementation under the conditions of European integration] Innovation and Sustainability.

Hrabchak, V. I. (2016). Sutnist poniattya "reputatsiya pidpryyemstva" ta yiyi skladovykh. Hlobalʹni ta natsionalʹni problemy ekonomiky.[The essence of the concept of "enterprise reputation" and its components. Global and national economic problems] 10.

CaseStudy-CokeandPepsiWar [Elektronnyy resurs]. URL http://www.beknowledge.com/wp-content/uploads/2011/01/45c48

Ofis stalikh rishenʹ [Elektronnyy resurs]. URL: https://ukraine-oss.com/top-10-brendy-yaki-perehodyat-na-czyrkulyarnu-ekonomiku-u-2023-roczi/

Переглядів статті: 1
Завантажень PDF: 3
Опубліковано
2024-04-29
Як цитувати
Завербний , А., & Налутка, П. (2024). РОЛЬ РЕПУТАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ДЛЯ ПІДПРИЄМСТВА ПІД ЧАС КРИЗОВИХ СИТУАЦІЙ: СТРАТЕГІЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ВІЙНИ. Економіка та суспільство, (62). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-62-96
Розділ
МЕНЕДЖМЕНТ

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 > >>