АНАЛІЗ ДОЦІЛЬНОСТІ ОКРЕМИХ ОБМЕЖЕНЬ У АЛГОРИТМАХ СОЦМЕРЕЖ В РАМКАХ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ

Ключові слова: соціальна відповідальність, соціальні мережі, обмеження соціальних мереж, алгоритми соціальних мереж, інтернет-маркетинг, алгоритми роботи соціальних мереж

Анотація

Метою даної статті є аналіз алгоритмів та обмежень соціальних мереж задля того, щоб зрозуміти ступінь їх соціальної відповідальності. Актуальним, на сьогоднішній день, є належність створених та заданих алгоритмів, та обмежень соціальних мереж до норм соціальної відповідальності, які можна охарактеризувати як рівень безпеки та грамотності населення в цілому. У рамках дослідження використовувалися такі теоретичні методи як аналіз, синтез отриманої інформації, узагальнення, пояснення та класифікація. У результаті дослідження було виявлено значну кількість алогічних та дискримінативних обмежень, які суперечать концепції соціальної відповідальності. Практична цінність роботи зумовлена можливістю використання роботи задля покращення наявних шляхів роботи соціальних мереж.

Посилання

Новосельський І. Ф. Політико-правові засади функціонування нових медіа: світовий досвід та Україна. Актуальні проблеми політики. 2020. № 65. URL: http://app.onua.edu.ua/index.php/app/article/view/307.

Гавловський В. Д. Щодо використання соціальних мереж для виявлення, розкриття та попередження злочинів. Боротьба з організованою злочинністю і корупцією (теорія і практика). 2012. № 2. С. 271–282.

Бадюл Л. В. Моделювання протестного іміджу в соцмережах: тенденції й закономірності. Вісник Харківської державної академії культури. Серія: Соціальні комунікації. 2015. № 46. С. 195–205.

Кара-Мурза С. Г., Александров А. А., Мурашкин М. А., Телегин С. А. Оранжевая мина. Алгоритм. 2008. 240 с.

Почепцов Г. Г. Коммуникативный инжиниринг: теория и практика. Альтерпрес. 2008. 407 с.

Холод О. М. Соціальний інжиніринг і соціальні комунікації: порівняльний аналіз. Український інформаційний простір: Науковий журнал Інституту журналістики і міжнародних відносин Київського національного університету культури і мистецтв. 2014. № 3. С. 202–207.

Офіційний сайт інтернет-видання Ain.ua. Интернет-сайты умерли – они больше никому не нужны (мнение). URL: https://ain.ua/2021/10/09/internet-cajty-umerli/.

Офіційний сайт Hromadske. Соцмережі-2021: TikTok старшає, Facebook – переважно жіночий, а стрічку ми гортаємо 400 мільйонів років. URL: https://hromadske.ua/posts/socmerezhi-2021-tiktok-starshaye-facebook-perevazhno-zhinochij-a-strichku-mi-gortayemo-400-miljoniv-rokiv.

Соціальні мережі: кіберзалежність чи комунікація майбутнього? Позитивний та негативний вплив. URL: https://sites.google.com/site/socialnimeregi/pozitivnij-ta-negativnij-vpliv-socialnih-merez.

Офіційний сайт Українське право. Соціальні мережі: різні аспекти впливу на людину. URL: https://ukrainepravo.com/legal_publications/essay-on-it-law/it_law_berkiy_Social_networks_and_there_involves/.

Офіційний сайт Astana Hub. Как работают алгоритмы Instagram в 2021 году. Полный гайд. URL: https://astanahub.com/blog/kak-rabotaiut-algoritmy-instagram-v-2021-godu-polnyi-gaid.

Офіційний сайт Advazo. Как работать с алгоритмами Youtube в 2021 году, чтобы получать больше просмотров? URL: https://advazo.ru/news/optimizatsiya-i-prodvizhenie/algoritmi-youtube/.

Офіційний сайт Convert Monster. Как последние изменения алгоритма Facebook влияют на маркетологов. 7 ценных советов в 2021 году. URL: https://convertmonster.ru/blog/social-media-marketing/kak-poslednie-izmeneniya-algoritma-facebook-vliyayut-na-marketologov-7-czennyh-sovetov-v-2021-godu/

Офіційний сайт Центр політики Google Ads Довідка. Правила Google Ads. URL: https://support.google.com/adspolicy/answer/6008942?hl=uk.

Kahneman, D., & Tversky, A. On the reality of cognitive illusions. Psychological Review. 1996. № 103 (3). P. 582–591.

Novoselskyy I. F. (2020) Polityko-pravovi zasady funkcionuvannya novyh media: svitovyy dosvid ta Ukrayina. [Political and legal bases of functioning of new media: world experience and Ukraine] Aktualni problemy polityky. № 65. Retrieved from: http://app.onua.edu.ua/index.php/app/article/view/307 (in Ukrainian)

Gavlovskyy V. D. (2012) Shсhodo vykorystannya socialnyh merezh dlya vyyavlennya, rozkryttya ta poperedzhennya zlochyniv. [Regarding the use of social networks to detect, detect and prevent crimes] Borotba z organizovanoyu zlochynnistyu i korupciyeyu (teoriya i praktyka). № 2. P. 271–282. (in Ukrainian)

Badyul L. V. (2015) Modelyuvannya protestnogo imidzhu v socmerezhah: tendenciyi i zakonomirnosti. [Modeling of protest image in social networks: tendencies and regularities] Visnyk Harkivskoyi derzhavnoyi akademiyi kultury. Seriya: Socialni komunikaciyi. № 46. P. 195–205. (in Ukrainian)

Kara-Murza S. G., Aleksandrov A. A., Murashkyn M. A., Telegyn S. A. (2008) Oranzhevaya myna. [Orange mine] Algorithm. 240 p. (in Russian)

Pochepczov G. G. (2008) Kommunykatyvnyy inzhynyryng: teoryya y praktyka. [Communicational engineering: theory and practice] Alterpres. 407 p. (in Russian)

Holod O. M. (2014) Socialnyy inzhyniryng i socialni komunikaciyi: porivnyalnyy analiz. [Social engineering and social communications: a comparative analysis] Ukrayinskyy informaciynyy prostir: Naukovyy zhurnal Instytutu zhurnalistyky i mizhnarodnyh vidnosyn Kyyivskogo nacionalnogo universytetu kultury i mystecztv. № 3. P. 202–207. (in Ukrainian)

Oficiynyy sayt internet-vydannya Ain.ua. Ynternet-sayty umerly – ony bolshe nykomu ne nuzhny (mnenye). [Internet sites have died – no one needs them anymore (an opinion)]. Retrieved from: https://ain.ua/2021/10/09/internet-cajty-umerli/ (in Russian)

Oficiynyy sayt Hromadske. Socmerezhi-2021: TikTok starshaye, Facebook – perevazhno zhinochyy, a strichku my gortayemo 400 milyoniv rokiv. [Social networks-2021: TikTok is getting older, Facebook is mostly female, and we have been flipping through the tape for 400 million years]. Retrieved from: https://hromadske.ua/posts/socmerezhi-2021-tiktok-starshaye-facebook-perevazhno-zhinochij-a-strichku-mi-gortayemo-400-miljoniv-rokiv (in Ukrainian)

Socialni merezhi: kiberzalezhnist chy komunikaciya maybutnogo? Pozytyvnyy ta negatyvnyy vplyv. [Social Networking: Cyberdependence or Communication of the Future? Positive and negative impact]. Retrieved from: https://sites.google.com/site/socialnimeregi/pozitivnij-ta-negativnij-vpliv-socialnih-merez (in Ukrainian)

Oficiynyy sayyt Ukrayinske pravo. Socialni merezhi: rizni aspekty vplyvu na lyudynu. [Social networks: various aspects of human impact]. Retrieved from: https://ukrainepravo.com/legal_publications/essay-on-it-law/it_law_berkiy_Social_networks_and_there_involves/ (in Ukrainian)

Oficiynyy sayt Astana Hub. Kak rabotayut algorytmy Instagram v 2021 godu. Polnyy gayd. [How the Instagram algorithms work in 2021. Full guide]. Retrieved from: https://astanahub.com/blog/kak-rabotaiut-algoritmy-instagram-v-2021-godu-polnyi-gaid (in Russian)

Oficiynyy sayt Advazo. Kak rabotat s algorytmamy Youtube v 2021 godu, chtoby poluchat bolshe prosmotrov? [How to work with Youtube algorithms in 2021 if you want to get more views]. Retrieved from: https://advazo.ru/news/optimizatsiya-i-prodvizhenie/algoritmi-youtube/ (in Russian)

Oficiynyy sayt Convert Monster. Kak poslednye yzmenenyya algorytma Facebook vlyyayut na marketologov. 7 cennyh sovetov v 2021 godu. [How did the last changes of the Facebook algorithm influence marketing officers? 7 valuable pieces of advice in 2021]. Retrieved from: https://convertmonster.ru/blog/social-media-marketing/kak-poslednie-izmeneniya-algoritma-facebook-vliyayut-na-marketologov-7-czennyh-sovetov-v-2021-godu/ (in Russian)

Oficiynyy sayt Centr polityky Google Ads Dovidka. Pravyla Google Ads. [Rules of Google Ads]. Retrieved from: https://support.google.com/adspolicy/answer/6008942?hl=uk (in Ukrainian)

Kahneman, D., & Tversky, A. (1996) On the reality of cognitive illusions. Psychological Review. № 103 (3). P. 582–591.

Переглядів статті: 382
Завантажень PDF: 142
Опубліковано
2021-10-26
Як цитувати
Капраль, О., & Яричевська, Я. (2021). АНАЛІЗ ДОЦІЛЬНОСТІ ОКРЕМИХ ОБМЕЖЕНЬ У АЛГОРИТМАХ СОЦМЕРЕЖ В РАМКАХ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ. Економіка та суспільство, (32). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-32-20
Розділ
МАРКЕТИНГ