ДІДЖИТАЛ-МАРКЕТИНГ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ ПРОСУВАННЯ БРЕНДУ

Ключові слова: діджитал-маркетинг, маркетингова діяльність, маркетинг, просування бренду, маркетингові інструменти

Анотація

Метою дослідження є характеристика особливостей діджитал-маркетингу як засобу просування бренду. Доведено, що основна мета діджитал-маркетингу — пов'язати бізнес із його цільовою аудиторією там, де вони проводять значну частину свого часу: в Інтернеті. Визначено, що за своєю суттю діджитал-маркетинг спрямований на досягнення потенційних клієнтів більш цілеспрямованим та інтерактивним способом. Це дозволяє збирати та аналізувати величезні обсяги даних, дозволяючи маркетологам розуміти поведінку, уподобання та тенденції споживачів. Охарактеризовано основні діджитал-маркетинг інструменти для просування сучасного бренду. Встановлено, що діджитал-маркетинг та процес просування бренду – це стратегічне використання цифрових інструментів та каналів для побудови та розвитку відносин із споживачами

Посилання

Shanmugam, G., Rajendran, D., Thanarajan, T., Murugaraj, S.S., Rajendran, S. (2023). Artificial intelligence as a catalyst in digital marketing: Enhancing profitability and market potential. Ingénierie des Systèmes d’Information, Vol. 28, No. 6, pp. 1627-1636. [in English]

Arsenijevic, U., Jovic, M. (2019). Artificial intelligence marketing: Chatbots. In 2019 international conference on artificial intelligence: Applications and innovations (IC-AIAI), Belgrade, Serbia, pp. 19-193. [in English]

Miklosik, A., Evans, N., Qureshi, A.M.A. (2021). The use of chatbots in digital business transformation: A systematic literature review. IEEE Access, 9: 106530-106539. [in English]

Nair, K., Gupta, R. (2021). Application of AI technology in modern digital marketing environment. World Journal of Entrepreneurship, Management and Sustainable Development, 17(3): 318-328. [in English]

Bivainis, J. (2011) Relationship marketing through the prism of customer loyalty. Business: Theory and Practice, 12(4), 348-361. [in English]

Nikonenko, U., Maksymenko, D., Holovachko, V., Golubka, Y., Guk, O. (2023). Accounting and auditing time management: A model for enterprise sustainable development planning. International Journal of Sustainable Development and Planning, Vol. 18, No. 9, pp. 2883-2889 [in English]

Huang, M.H., Rust, R.T. (2021). A strategic framework for artificial intelligence in marketing. Journal of the Academy of Marketing Science, 49: 30-50. [in English]

Cheng, J.F. (2020). An evaluation strategy for commercial precision marketing based on artificial neural network. Revue d'Intelligence Artificielle, Vol. 34, No. 5, pp. 637-644 [in English]

Kopytko, O., Lagodiienko, V., Falovych, V., Tchon, L., Dovhun, O., Litvynenko, M. (2019). Marketing communications as a factor of sustainable development. International Journal of Engineering and Advanced Technology, 8(6): 3305-3309. [in English]

Müller, J.M., Pommeranz, B., Weisser, J., Voigt, K.I. (2018). Digital, social media, and mobile marketing in industrial buying: Still in need of customer segmentation? Empirical evidence from Poland and Germany. Industrial Marketing Management, 73: 70-83. [in English]

Переглядів статті: 6
Завантажень PDF: 7
Опубліковано
2024-01-30
Як цитувати
Карпій, О., & Капраль, О. (2024). ДІДЖИТАЛ-МАРКЕТИНГ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ ПРОСУВАННЯ БРЕНДУ. Економіка та суспільство, (59). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-59-14
Розділ
МАРКЕТИНГ