ВПЛИВ БРЕНДУ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ В УМОВАХ COVID-19
Анотація
Метою статті є аналіз впливу Covid-19 на споживацькі можливості покупців та впливу бренду на їх рішення про здійснення покупки. Розкрито роль маркетингових досліджень у процесі вивчення поведінки купівельної поведінки споживачів. Охарактеризовано бренд як фактор, який обирають при здійсненні покупки. Проаналізовано результати досліджень відомих компаній за обраною тематикою та зроблено узагальнюючі висновки щодо споживацької поведінки. Структуровано функції бренду, що впливають на поведінку споживачів. Представлені результати власних досліджень щодо готовності нести додаткові витрати споживачами у момент придбання товарів відомих брендів та її емоційної складової. Надано рекомендації щодо збереження конкурентних позицій брендом та впливу на вибір споживача в момент прийняття рішення про придбання товару або послуги.
Посилання
Семенихин, П. Бренд-колористика в стиле orange. URL: http://www.itctraining.ru/library/info/98 (дата звернення: 03.05.2021).
Мокшанцев, Р. (2009). Психологія реклами. Москва : Інфра-М.
Карпова, С. (2011). Современный брендинг. (Монографія). Москва : Издательство «Палеотип».
Ambler, T., Barrow S. (1996). The Employer Brand. Journal of Brand Management, Vol. 4. № 3. (р. 185–206).
Cартeйн, Л., Шуманн, М. Люди – «начинка» бренда. Mосква : Баланс Бизнес Букс.
Основні тенденції споживчої поведінки. URL: https://home.kpmg/ua/uk/home/media/press-releases/2020/07/osnovni-tendentsiyi.html
Дослідження «Споживацькі настрої українців у 2020 році». URL: https://www2.deloitte.com/content/dam/Deloitte/ua/Documents/Press-release/RWD%202020%20UA.pdf
Вплив кризи на маркетингову діяльність підприємств. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/6_2020/64.pdf
Как COVID-19 меняет потребительские привычки и влияет на тенденции в eCom? URL: https://platon.ua/news/kak-covid-19-menyaet-potrebitelskie-privychki-i-vliyaet-na-tendenczii-v-ecom.html
Вплив бренду на поведінку споживачів на ринку дитячого харчування. URL: http://elar.tsatu.edu.ua/bitstream/123456789/7799/1/%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%20%D0%A2%D0%94%D0%90%D0%A2%D0%A3%202%2837%292018-33-39.pdf
The Importance of Brand Name in Consumer Decision Making with Focus on CNC Machine Tool Industry in India. URL: https://www.ftms.edu.my/journals/pdf/IJABM/Apr2015/318-333.pdf
Semenykhyn, P. Brend-kolorystyka v style orange. [Semenikhin, P. Brand color in the style of orange] Available at: http://www.itctraining.ru/library/info/98
Mokshantsev, R. (2009). Psykholohiia reklamy. Moskva : Infra-M. [Mokshantsev, R. (2009). Psychology of advertising. Moscow: Infra-М].
Karpova, S. (2011). Sovremennyiy brending. (MonografIya). Moskva : Izdatelstvo «Paleotip». [Karpova, S. (2011). Modern branding. (A monograph). Moscow: Publishing house «Paleotype»].
Ambler, T., Barrow S. (1996). The Employer Brand. Journal of Brand Management, Vol. 4. № 3. (р. 185–206).
Sarteyn, L., Shumann, M. Lyudi – «nachinka» brenda. Moskva : Balans Biznes Buks. [Sartain, L., Schumann, М. Brand from the Inside. Moscow: Balance Business Books].
Osnovni tendentsii spozhyvchoi povedinky. [The main trends in consumer’s behavior]. Available at: https://home.kpmg/ua/uk/home/media/press-releases/2020/07/osnovni-tendentsiyi.html
Doslidzhennia «Spozhyvatski nastroi ukraintsiv u 2020 rotsi». [The research "Consumer’s mood of Ukrainians in 2020»] Available at: https://www2.deloitte.com/content/dam/Deloitte/ua/Documents/Press-release/RWD%202020%20UA.pdf
Vplyv kryzy na marketynhovu diialnist pidpryiemstv. [The crisis impact on the marketing activities of enterprises]. Available at: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/6_2020/64.pdf
Kak COVID-19 menyaet potrebitelskie privyichki i vliyaet na tendentsii v eCom? [How COVID-19 is changing consumer’s habits and influencing trends at eCom?]. URL: https://platon.ua/news/kak-covid-19-menyaet-potrebitelskie-privychki-i-vliyaet-na-tendenczii-v-ecom.html
Vplyv brendu na povedinku spozhyvachiv na rynku dytiachoho kharchuvannia. [The brand influence on consumer’s behavior in the baby food market]. Available at:http://elar.tsatu.edu.ua/bitstream/123456789/7799/1/%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%20%D0%A2%D0%94%D0%90%D0%A2%D0%A3%202%2837%292018-33-39.pdf
The Importance of Brand Name in Consumer Decision Making with Focus on CNC Machine Tool Industry in India. Available at: https://www.ftms.edu.my/journals/pdf/IJABM/Apr2015/318-333.pdf