СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ТА БІЗНЕС: ЗНАЧИМІСТЬ, ПЕРЕВАГИ ТА ПРОБЛЕМИ

Ключові слова: соціальні мережі, бізнес, споживач, цільова аудиторія, інтернет-користувачі

Анотація

Розглянуто значущість соціальних мереж під час ведення бізнесу, особливо в сфері міжнародної діяльності, оскільки вони знаходяться у вільному доступі для всіх користувачів, проаналізовано найпопулярніші соціальні мережі, які використовуються в світі та в Україні, серед яких перші місця займають Facebook та YouTube, щодо WhatsApp та Instagram, то їх популярність залежить від досліджуваної країни, наведено структуру користувачів соціальних мереж за гендерною ознакою та віковим цензом. Перераховано переваги використання соціальних мереж бізнесом, серед яких можна виокремити: збільшення кола споживачів, підвищення рівня репутації, дешевизна заходу, зростання лояльності, відвідуваності офіційної web-сторінки та зацікавленості користувачів брендом. Акцентовано увагу на проблемах, які можуть виникнути з використанням соціальних мереж, а саме: знищення або зниження рівня репутації компанії, її товарів чи послуг, несанкціонований доступ до даних організації, крадіжка користувачів сторінки, які є реальними чи потенційними клієнтами фірми тощо. Запропоновано етапи просування бізнесу в соціальних мережах.

Посилання

Дослідження DataReportal. URL: https://armyinform.com.ua/2020/10/za-danymy-doslidzhen-shhomisyachna-audytoriya-soczmerezh-zrosla-do-4-mlrd-korystuvachiv/ (дата звернення: 15.10.2021).

Соцмережі 2021. URL: https://hromadske.ua/posts/socmerezhi-2021-tiktok-starshaye-facebook-perevazhno-zhinochij-a-strichku-mi-gortayemo-400-miljoniv-rokiv (дата звернення: 15.10.2021)

Лобовікова О.О., Мельніков А.С. Соціальні мережі як феномен інформаційного суспільства. Вісник Львівського університету. Серія соціологічна. 2011. Вип. 5. С. 154–160.

Данько Ю.І. Феномен соціальних мереж у контексті становлення і розвитку мережевого суспільства, Вісник Міжнародного слов’янського університету. Серія «Соціологічні науки». 2012. Харків, Том XV, №1, 2. С. 53–59.

Довгань О.Д. Соціальні мережі як чинник впливу на інформаційну безпеку. Правова інформатика. 2015. № 2 (46). С. 25–31.

Робота із соціальними мережами. Посібник з питань використання соціальних мереж, розроблений департаментом преси і публічної інформації Консультативної місії ЄС в Україні. Київ, серпень 2020, 46 с.

Соціальні мережі для бізнесу – використовуємо правильно! URL: https://webprofit.com.ua/sotsialni-merezhi-dlya-biznesu/

7 важливих причин, чому вашому бізнесу слід використовувати соціальні мережі. URL: https://ag.marketing/blog/chomu-vashomu-biznesu-varto-vikoristovuvati-soc-aln-merezh/

“Research DataReportal” [Online], avаitable at: https://armyinform.com.ua/2020/10/za-danymy-doslidzhen-shhomisyachna-audytoriya-soczmerezh-zrosla-do-4-mlrd-korystuvachiv/ (accessed 15 Oct 2021)

“Social networks 2021” [Online], avаitable at: https://hromadske.ua/posts/socmerezhi-2021-tiktok-starshaye-facebook-perevazhno-zhinochij-a-strichku-mi-gortayemo-400-miljoniv-rokiv (accessed 15 Oct 2021)

Lobovikova O.O., Melnikov A.S. (2011) Social networks as a phenomenon of information society. Bulletin of Lviv National University. Sociological series, vol. 5, pp. 154–160.

Danko Y.I. (2012) The phenomenon of social networks in the context of the formation and development of a network society. Bulletin of the International Slavic University. Sociological Sciences Series, Kharkiv, Volume XV, No 1, 2, pp. 53–59.

Dovgan O.D. (2015) Social networks as a factor influencing information security. Legal Informatics, no 2 (46), pp. 25–31.

Work with social networks. A handbook on the use of social networks, developed by the Press and Public Information Department of the EU Advisory Mission to Ukraine. Kyiv, August 2020, 46.

“Social networks for business – use correctly!”, [Online], avаitable at: https://webprofit.com.ua/sotsialni-merezhi-dlya-biznesu/ (accessed 19 Nov 2021).

“7 important reasons why you should use social networks in business”, [Online], avаitable at: https://ag.marketing/blog/chomu-vashomu-biznesu-varto-vikoristovuvati-soc-aln-merezh / (accessed 19 Nov 2021)

Переглядів статті: 70
Завантажень PDF: 29
Опубліковано
2021-10-26
Як цитувати
Белянська, О., & Огерчук, Ю. (2021). СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ТА БІЗНЕС: ЗНАЧИМІСТЬ, ПЕРЕВАГИ ТА ПРОБЛЕМИ. Економіка та суспільство, (32). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-32-70
Розділ
МЕНЕДЖМЕНТ