ПРОСУВАННЯ МИТНИХ ПОСЛУГ У СОЦІАЛЬНОМУ МЕДІАМАРКЕТИНГУ
Анотація
Досліджено особливості та методи просування митних послуг у соціальному медіамаркетингу. Висвітлено потребу у наявності чіткого інструментарію просування митних послуг у соціальному медіамаркетингу та потребу в виявленні та усуненні обмежень, які не дозволяють компанії реалізовувати потенціал у соціальному медіамаркетингу. Сформовано рекомендації щодо впровадження інструментарію на базі конверсії на підприємстві з метою просування митних послуг у соціальному медіамаркетингу, та щодо застосування теорії обмежень Голдратта при просуванні митних послуг у соціальному медіамаркетингу. Зазначено, що просування митних послуг у соціальному медіамаркетингу має величезне значення в сучасному бізнес-ландшафті. Оскільки світова торгівля продовжує розширюватися, митні служби відіграють вирішальну роль у сприянні безперебійного переміщення товарів через кордони. Використання платформ соціальних медіа для просування цих послуг містить безліч переваг і можливостей для підприємств, які працюють у митній галузі. Зазначено, що митні послуги часто передбачають складні процедури та правила, а соціальні мережі пропонують компаніям простір для демістифікації цих процесів. Стратегічно просуваючи митні послуги на медіа платформах, компанії можуть охопити широку аудиторію та підвищити обізнаність про свої пропозиції. Це не тільки покращує впізнаваність бренду, але й гарантує, що потенційні клієнти будуть проінформовані про повний спектр доступних митних послуг. Підкреслено, що просування митних послуг у маркетингу в соціальних мережах є не просто сучасним трендом, а стратегічною необхідністю.
Посилання
Чміль Г. Л. Соціальний медіа маркетинг як інструмент просування послуг підприємства індустрії гостинності. Ефективна економіка. 2020. № 8. [Електронний ресурс] - Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8126
Братко О. С., Саламон І. Р. Використання цифрових технологій для просування продукції на міжнародних ринках. Ефективна економіка. 2022. № 5. [Електронний ресурс] - Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=10289
Віннікова І., Гребньов Г., Пузанова Ю. Особливості використання інструментів SMM у маркетинговій діяльності українських підприємств. Економічний вісник НТУУ «КПІ». 2017. № 14. С. 275–280.
Руди М. Інтеграція інструментів SMM у маркетингову діяльність українських підприємств. Вісник НТУ «ХПІ». Серія: Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. 2013. № 24 (997). С. 136–142.
Суровцев О. Соціальний медіа-маркетинг як маркетингова комунікація підприємств під час виходу на зовнішні ринки. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. 2016. № 9. С. 145–148.
Григор'єва Л.В. Застосування соціального медіа-маркетингу в просуванні туристичного продукту. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2018. №1. С. 166-170.
Пашко О. В., Гончаренко І. М. Проблеми сучасного медіа маркетингу як сучасний інструмент просування послуг підприємства. Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : матеріали IV Всеукр. наук.-практ. конф. (27 березня 2020 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2020. С. 81-84.
Міщенко Д. А., Даценко В. В., Хурдей В. Д. Маркетингові дослідження у сфері митних послуг. Ефективна економіка. 2020. № 12. [Електронний ресурс] - Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8439
Цифровий маркетинг – модель маркетингу XXI сторіччя : монографія / за ред. М.А. Окландера. Одеса : Астропринт, 2017. 292 с.
Chmil H. L. (2020) Sotsialnyi media marketynh yak instrument prosuvannia posluh pidpryiemstva industrii hostynnosti [Social media marketing as a tool for promoting the services of a hospitality industry enterprise]. Efektyvna ekonomika, No8. Avаitable at: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8126
Bratko O. S., Salamon I. R. (2022) Vykorystannia tsyfrovykh tekhnolohii dlia prosuvannia produktsii na mizhnarodnykh rynkakh [Use of digital technologies to promote products on international markets]. Efektyvna ekonomika, No5. Avаitable at: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=10289
Vinnikova I., Hrebnov H., Puzanova Yu. (2017) Osoblyvosti vykorystannia instrumentiv SMM u marketynhovii diialnosti ukrainskykh pidpryiemstv [Peculiarities of using SMM tools in the marketing activities of Ukrainian enterprises]. Efektyvna ekonomika, No. 14. pp. 275–280. (in Ukrainian)
Rudy M. (2013) Intehratsiia instrumentiv SMM u marketynhovu diialnist ukrainskykh pidpryiemstv [Integration of SMM tools in the marketing activity of Ukrainian enterprises]. Visnyk NTU «KhPI». Seriia: Aktualni problemy upravlinnia ta finansovo-hospodarskoi diialnosti pidpryiemstva, No24 (997). pp. 136–142. (in Ukrainian)
Surovtsev O. (2016) Sotsialnyi media-marketynh yak marketynhova komunikatsiia pidpryiemstv pid chas vykhodu na zovnishni rynky [Social media marketing as marketing communication of enterprises when entering foreign markets]. Naukovyi visnyk Uzhhorodskoho natsionalnoho universytetu. Seriia: Mizhnarodni ekonomichni vidnosyny ta svitove hospodarstvo, No 9. pp. 145–148. (in Ukrainian)
Hryhorieva L.V. (2018) Zastosuvannia sotsialnoho media-marketynhu v prosuvanni turystychnoho produktu [The application of social media marketing in the promotion of a tourist product]. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu. Ekonomichni nauky, No1. pp. 166-170. (in Ukrainian)
Pashko O. V., Honcharenko I. M. (2020) Problemy suchasnoho media marketynhu yak suchasnyi instrument prosuvannia posluh pidpryiemstva. Aktualni problemy innovatsiinoho rozvytku klasternoho pidpryiemnytstva v Ukraini: materialy IV Vseukr. nauk.-prakt. konf. [Problems of modern media marketing as a modern tool for the promotion of enterprise services. Actual problems of innovative development of cluster entrepreneurship in Ukraine]: materials IV Vseukr. science and practice conf. Kyiv: KNUTD, pp. 81-84. (in Ukrainian)
Mishchenko D. A., Datsenko V. V., Khurdei V. D. (2020) Marketynhovi doslidzhennia u sferi mytnykh posluh [Marketing research in the field of customs services]. Efektyvna ekonomika, No. 12. Avаitable at: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8439
Oklandera M.A. (2017) Tsyfrovyi marketynh – model marketynhu XXI storichchia [Digital marketing - a model of marketing of the 21st century] Odesa : Astroprynt 292 p. (in Ukrainian)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.