ГЕЙМІФІКАЦІЯ У ЕЛЕКТРОННІЙ КОМЕРЦІЇ: НОВИЙ СПОСІБ ЗАЛУЧЕННЯ КЛІЄНТІВ

Ключові слова: гейміфікація, електронна комерція, залучення клієнтів, лояльність, інтерактивні елементи, маркетинг, бізнес-процеси, підприємства малого та середнього бізнесу, програми лояльності, технічні ресурси

Анотація

У статті розглядається вплив гейміфікації на ефективність електронної комерції, зокрема на залучення та утримання клієнтів. Визначено важливість гейміфікаційних елементів для покращення клієнтського досвіду, підвищення лояльності та стимулювання активності покупців через ігрові елементи, такі як бали, рівні, нагороди та конкурси. Стаття також описує кроки розробки гейміфікації в електронній комерції та досліджує результати опитування 23 підприємств малого та середнього бізнесу Вінниччини щодо використання гейміфікації. Результати показують, що гейміфікація є перспективним інструментом для підприємців, однак впровадження її потребує значних ресурсів і підвищення обізнаності. Гейміфікація має потенціал для покращення ефективності бізнесу, але її застосування залежить від ряду факторів, включаючи цілі бізнесу, цільову аудиторію та технічні можливості.

Посилання

Гарматюк О. Використання діджитал-маркетингу у комплексі просування. Економіка та суспільство. 2021. № 25. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-25-3 (дата звернення: 25.12.2024).

Деділова Т. Все, що потрібно знати про гейміфікацію в маркетингу. URL: https://around-web.com/uk/vseshho-potribno-znati-pro-gejmifikaciju-v-marketingu#i-3 (дата звернення: 23.12.2024).

Кашина М., Фурса С., Стронська О. Гейміфікація, персоналізація та автоматизація: тренди retentionмаркетингу 2024. URL: https://www.promodo.ua/blog/geymifikaciya-personalizaciya-ta-avtomatizaciya-trendiretention-marketingu-2024 (дата звернення: 23.12.2024).

Лобода В. Кошелєва Т., Волоктін О., Герасименко О., Бачинський О. Гейміфікація в email: як збільшити дохід з каналу на 150%. URL: https://www.promodo.ua/cases/geymifikaciya-v-email-yak-zbilshiti-dohid-zkanalu-na-150 (дата звернення 23.12.2024).

Янчук Т. В., Петрова В. С. Сучасний стан та розвиток технологій інтернет-маркетингу підприємств малого бізнесу. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія: «Економічні науки». 2023. №12. https://doi.org/10.25313/2520-2294-2023-12-9492 (дата звернення: 29.12.2024)

Янчук Т. В. Застосування технологій інтернет-маркетингу в збутовій діяльності підприємства Проблеми інноваційно-інвестиційного розвитку. 2023. № 30. С. 98-106. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Piir_2023_30_11 дата звернення: 21.12.2024)

Digital marketing for business. Wezom. URL: https://wezom.com.ua/ua/blog/digital-marketing-6-preimushestv-dlja-biznesa (дата звернення: 21.12.2024)

Harmatyuk O. (2021) Vykorystannia didzhytal-marketynhu u kompleksi prosuvannia [Use of digital marketing in the promotion complex]. Ekonomika ta suspilstvo. [Economy and society]. No. 25. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-25-3 (accessed December 25.2024).

Dedilova T. Vse, shcho potribno znaty pro heimifikatsiiu v marketynhu [Everything you need to know about gamification in marketing]. Available at: https://around-web.com/uk/vse-shho-potribno-znati-pro-gejmifikaciju-v-mar- ketingu#i-3 (accessed December 23, 2024).

Kashyna M., Fursa S., Stronska O. Heimifikatsiia, personalizatsiia ta avtomatyzatsiia: trendy retention-marke- tynhu 2024 [Gamification, personalization and automatization: trends of retention-marketing in 2024]. Available at: https://www.promodo.ua/blog/geymifikaciya-personalizaciya-ta-avtomatizaciya-trendi-retention-marketingu-2024 (accessed December 23, 2024).

Loboda V. Koshelieva T., Voloktin O., Herasymenko O., Bachynskyi O. Heimifikatsiia v email: yak zbilshyty dokhid z kanalu na 150% [Gamification in email: how to increase revenue from the channel by 150%]. Available at: https://www.promodo.ua/cases/geymifikaciya-v-email-yak-zbilshiti-dohid-z-kanalu-na-150 (accessed December 23, 2024).

Yanchuk T. V., Petrova V. S. (2023) Suchasnyi stan ta rozvytok tekhnolohii internet-marketynhu pidpryiemstv maloho biznesu. [The current state and development of Internet marketing technologies of small businesses]. Mizhnarodnyi naukovyi zhurnal «Internauka». Seriia: «Ekonomichni nauky» [International Scientific Journal "Internauka" Series: Economic Sciences.] №12. https://doi.org/10.25313/2520-2294-2023-12-9492 (accessed: December 29.2024)

Yanchuk T. V. Zastosuvannia tekhnolohii internet-marketynhu v zbutovii diialnosti pidpryiemstva [Application of Internet marketing technologies in the marketing activity of the enterprise]. Problemy innovatsiino-investytsiinoho rozvytku. [Problems of innovation and investment development], 2023. № 30. Р. 98-106. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Piir_2023_30_11 (accessed: December 21, 2024)

Digital marketing for business. Wezom. Available at: https://wezom.com.ua/ua/blog/digital-marketing-6-preimushestv-dlja-biznesa (accessed: December 21, 2024)

Переглядів статті: 0
Завантажень PDF: 0
Опубліковано
2024-12-30
Як цитувати
Янчук, Т., & Фурман, Т. (2024). ГЕЙМІФІКАЦІЯ У ЕЛЕКТРОННІЙ КОМЕРЦІЇ: НОВИЙ СПОСІБ ЗАЛУЧЕННЯ КЛІЄНТІВ. Економіка та суспільство, (70). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-70-56
Розділ
МАРКЕТИНГ

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають