ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ В РЕСТОРАННАХ ЗАКЛАДІВ WELLNESS-ТУРИЗМУ

Ключові слова: ресторанне підприємство, процес обслуговування, якість послуг, стандарти, управління якістю

Анотація

В статті висвітлюються питання не втримати існуючі позиції підприємствам ресторанного господарства, а потрібно шукати нові шляхи поліпшення фінансово-економічного стану на основі підвищення якості системи управління. Постійно виникає необхідність знаходити нові варіанти вдосконалення процесу обслуговування споживачів ресторанних підприємств та підвищення прибутку. І як результат, сьогодні галузь ресторанного господарства набуває нового значення, як в значенні дієтології, так і в новому застосуванні у wellness-туризмі. Проблема якості системи обслуговування на сьогоднішній день є актуальною для всіх вітчизняних підприємств, фірм і організацій, в тому числі й для ресторанного бізнесу. Якість системи обслуговування - невід'ємна складова ефективності роботи закладу ресторанного господарства, завдяки якій можливо втримати споживача і мати високий рівень конкурентоспроможності.

Посилання

Архипов В.В. /Організація ресторанного господарства : [навч. посіб.] К. : Центр учбової літератури, 2017. С. 167–170.

П’ятницька Н.О. /Організація обслуговування в підприємствах ресторанного господарства : [підручник] К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2019. С. 190–200.

Доманцевич Р.І. Основи стандартизації, метрології та управління якістю / К. : Укоопосвіта, 2020. 219 с.

Мальська М. П. Ресторанна справа: технологія та організація обслугову- вання туристів (теорія та практика) [текст] підручник / /. М. Гаталяк, Н. М. Ганич – К.: «Центр учбової літератури», 2018. 304 с

Нечаюк Л.І. Готельно – ресторанний бізнес: менеджмент: навчальний посібник/ К.: ЦНЛ, 2066. - 348с.

Структурні зміни на ринку ресторанного господарства [Аветисова А.О., Левченко М.М., Палій Н.С. та ін] / за заг. ред. А.О. Аветисовой. Донецьк: ДонДУЕТ ім.Туган-Барановського, 2023. 177с.

Arkhypov V.V. /Orhanizatsiia restorannoho hospodarstva : [navch. posib.] K. : Tsentr uchbovoi literatury, 2017. S. 167–170.

Piatnytska N.O. /Orhanizatsiia obsluhovuvannia v pidpryiemstvakh restorannoho hospodarstva : [pidruchnyk] K. : Kyiv. nats. torh.-ekon. un-t, 2019. S. 190–200.

Domantsevych R.I. Osnovy standartyzatsii, metrolohii ta upravlinnia yakistiu / K. : Ukooposvita, 2020. 219 s.

Malska M. P. Restoranna sprava: tekhnolohiia ta orhanizatsiia obsluhovu- vannia turystiv (teoriia ta praktyka) [tekst] pidruchnyk / /. M. Hataliak, N. M. Hanych – K.: «Tsentr uchbovoi literatury», 2018. 304 s

Nechaiuk L.I. Hotelno – restorannyi biznes: menedzhment: navchalnyi posibnyk/ K.: TsNL, 2066. - 348s.

Strukturni zminy na rynku restorannoho hospodarstva [Avetysova A.O., Levchenko M.M., Palii N.S. ta in] / za zah. red. A.O. Avetysovoi. Donetsk: DonDUET im.Tuhan-Baranovskoho, 2023. 177s.

Переглядів статті: 0
Завантажень PDF: 0
Опубліковано
2024-11-25
Як цитувати
Олійник, О., & Семендяк, В. (2024). ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ В РЕСТОРАННАХ ЗАКЛАДІВ WELLNESS-ТУРИЗМУ. Економіка та суспільство, (69). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-69-156

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають