СУЧАСНЕ СПРИЙНЯТТЯ «ПРИНЦИПІВ НАУКОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ» Ф.В. ТЕЙЛОРА
Анотація
Стаття присвячена питанню вивчення менеджменту як науки. Проаналізовано стан менеджменту як науки з точки зору американського основоположника наукової організації праці та менеджменту Ф.В. Тейлора. Досліджено досвід Ф.В. Тейлора з організації менеджменту як управління та науки. Окреслено, що сама наука виявляється менш актуальною для практичних турбот менеджерів на сучасному етапі господарювання. Твердження Тейлора, що менеджери надто зосереджені на результатах роботи, а не на процесах, за допомогою яких ця робота виконується є одним із результатів його наукової думки, відносно якої, науковці сьогодення мають не однозначні думки. Організація роботи, мотивація працівників і завдання керівництва є основними завданнями керівництва будь-якого підприємства на думку Тейлора, вони залишаються притаманними і в умовах сучасності.
Посилання
Witzel M. Managament: The Basics, Routledge, NY, 2005 pp. 3–6.
Seven management skills needed in 2025. URL: http://www.management.com.ua/tend/tend990.html
Тейлор Ф.В. Принципи наукового менеджменту. URL: https://infotour.in.ua/tailor.htm
Скібіцька Л.І., Скібіцький О.М. Менеджмент : навчальний посібник. Київ : Центр учбової літератури, 2007. С. 416.
Баєва О.В., Новальська Н.І., Згалат-Лозинська Л.О. Основи менеджменту: практикум : навч. посібник. Київ : Центр учбової літератури, 2007. С. 524. URL: https://www.twirpx.com/file/689801/
Witzel M. Managament: The Basics, Routledge, NY, 2005 pp. 3–6.
Seven management skills needed in 2025. Available at: http://www.management.com.ua/tend/tend990.html
Tejlor F. V. Pryncypy naukovogho menedzhmentu [Principles of scientific management]. Available at: https://infotour.in.ua/tailor.htm
Skibicjka L.I., Skibicjkyj O.M. (2007) Menedzhment: navchaljnyj posibnyk [Management: textbook]. Kyiv: Centr uchbovoji literatury, Р. 416.
Baeva O.V., Novalska N.I., Zgalat-Lozynska L.O. (2007) Osnovy menedzhmentu: praktykum: navch. posibnyk [Fundamentals of management: workshop: textbook]. Kyiv: Center for Educational Literature. Available at: https://www.twirpx.com/file/689801/