ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ НА РИНКУ ПОЛІГРАФІЧНИХ ПОСЛУГ

Ключові слова: маркетинг, стратегія, поліграфічні послуги, стимулювання збуту, цифровізація

Анотація

У статті досліджуються ключові аспекти формування маркетингових стратегій для підприємств поліграфічної галузі, що діють в умовах цифровізації. З огляду на зростаючу конкуренцію та зміни в уподобаннях клієнтів, виділено основні виклики, з якими стикаються друкарні: необхідність створення унікальної пропозиції, забезпечення екологічності та інтеграція з сучасними цифровими платформами. В ході дослідження розглядаються питання адаптації до нових технологій і важливість персоналізації для підтримки лояльності клієнтів. У статті наведено практичні рекомендації для підвищення конкурентоспроможності поліграфічних підприємств, зокрема через цифрові інструменти для аналізу ринку та онлайн-просування. Запропоновані стратегії спрямовані на оптимізацію взаємодії з цільовою аудиторією, підвищення ефективності рекламних кампаній і поліпшення іміджу поліграфічних послуг.

Посилання

Karloff B. Business Strategy. Guide to Concepts and Models. Macmillan Reference books. London, 1989. 166 p.

Porter М.Е. What is strategy? Harvard Business Review. 1996. Vol. 74. No. 6. P. 61–78.

Бабух І.Б. Сутність та зміст маркетингового аналізу: теоретичні підходи та прикладні аспекти. Економіка та суспільтво. 2021. Вип. 28. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-28-21

Кащена Н.Б., Нестеренко І.В. Цифровізація та екологізація інноваційного розвитку бізнесу: маркетингові аспекти повоєнного відновлення. Маркетинг у підприємництві, біржовій діяльності та торгівлі в SMART-суспільстві: управлінський, інноваційний та методичний виміри : колективна монографія / За наук. ред. І.В. Перевозової. Львів : Видавець Кошовий Б.-П.О., 2023. С. 482–504. URL: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/31522

Кащена Н.Б., Нестеренко І.В., Чміль Г.Л. Управління інноваційними біокластерами в умовах цифровізації: організаційно-методичний аспект. Інфраструктура ринку. 2022. Вип. 69. С. 71–78. DOI: https://doi.org/10.32782/infrastruct69-13

Ковалевська Н.С., Нестеренко І.В., Янчева І.В., Лопін А.О. Диджиталізація обліково-аналітичного забезпечення природоохоронної діяльності підприємства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2021. Вип. 1 (33). С. 32–43. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/3302/1/%2b%d1%80%d0%b5%d0%bf.3.pdf

Ковальчук С.В., Цурська Б.Г. Застосування інструментів маркетингових комунікацій в умовах кризи. Вісник Хмельницького національного університету. 2020. № 6. С. 125–129. DOI: https://doi.org/10.31891/2307-5740-2020-288-6-19

Савицька Н.Л., Забаштанська Т.В., Забаштанський М.М., Борисович В.А. Соціальні медіа як сучасний інструмент просування бренда. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2020. Вип. 2. С. 116–130.

Савицька Н.Л., Мелушова І.Ю. Управління результативністю маркетингу в контексті сталого розвитку підприємства: теоретико-методичний аспект. Бізнес Інформ. 2018. № 11. С. 346–351. URL: https://www.business-inform.net/export_pdf/business-inform-2018-11_0-pages-346_351.pdf

Чміль Г.Л. Передумови розвитку цифрової трансформації мікроекономічних систем ритейлу. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2020. № 4. Том 3 (284). С. 48–55.

Чміль Г.Л. Соціальний медіа маркетинг як інструмент просування послуг підприємства індустрії гостинності. Ефективна економіка. 2020. № 8. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/8_2020/57.pdf DOI: 10.32702/2307-2105-2020.8.55

Чміль Г.Л., Джгуташвілі Н.М. Цифровізація управління клієнтським досвідом у готельно-ресторанній індустрії. Бізнес Інформ. 2020. № 8. С. 237–245. DOI: https://doi.org/10.32983/2222-4459-2020-8-237-245

Чміль Г.Л., Олініченко К.С., Пахуча Е.В. Базові положення концепції Inbound маркетингу в період соціалізації суспільства. Економіка і регіон. 2022. Вип. 2 (85). С. 26–33.

Karloff B. Business Strategy. Guide to Concepts and Models. Macmillan Reference books. London, 1989. 166 p.

Porter М.Е. What is strategy? Harvard Business Review. 1996. Vol. 74. No. 6. P. 61–78.

Babukh, I.B. (2021) Sutnist ta zmist marketynhovoho analizu: teoretychni pidkhody ta prykladni aspekty [The essence and content of marketing analysis: theoretical approaches and applied aspects]. Ekonomika ta suspiltvo, vol. 28. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-28-21 (in Ukrainian)

Kashchena, N.B., & Nesterenko, I.V. (2023) Tsyfrovizatsiia ta ekolohizatsiia innovatsiinoho rozvytku biznesu: marketynhovi aspekty povoiennoho vidnovlennia [Digitization and greening of innovative business development: marketing aspects of post-war recovery]. Marketynh u pidpryiemnytstvi, birzhovii diialnosti ta torhivli v SMART-suspilstvi: upravlinskyi, innovatsiinyi ta metodychnyi vymiry : kolektyvna monohrafiia / Za nauk. red. I.V. Perevozovoi. Lviv: Vydavets Koshovyi B.-P.O., рр. 482–504. Available at: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/31522 (in Ukrainian)

Kashchena N.B., Nesterenko I.V., & Chmil H.L. (2022) Upravlinnia innovatsiinymy bioklasteramy v umovakh tsyfrovizatsii: orhanizatsiino-metodychnyi aspekt [Management of innovative bioclusters in conditions of digitalization: organizational and methodological aspect]. Infrastruktura rynku, vol. 69, рр. 71–78. DOI: https://doi.org/10.32782/infrastruct69-13 (in Ukrainian)

Kovalevska N.S., Nesterenko I.V., Yancheva I.V., & Lopin A.O. (2021) Dydzhytalizatsiia oblikovo-analitychnoho zabezpechennia pryrodookhoronnoi diialnosti pidpryiemstva [Digitization of accounting and analytical support for environmental protection activities of the enterprise]. Ekonomichna stratehiia i perspektyvy rozvytku sfery torhivli ta posluh, vol. 1 (33), рр. 32–43. Available at: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/3302/1/%2b%d1%80%d0%b5%d0%bf.3.pdf (in Ukrainian)

Kovalchuk S.V., & Tsurska B.H. (2020) Zastosuvannia instrumentiv marketynhovykh komunikatsii v umovakh kryzy [Application of marketing communication tools in crisis conditions]. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu, no. 6, рр. 125–129. DOI: https://doi.org/10.31891/2307-5740-2020-288-6-19 (in Ukrainian)

Savytska N.L., Zabashtanska T.V., Zabashtanskyi M.M., & Borysovych V.A. (2020). Sotsialni media yak suchasnyi instrument prosuvannia brenda [Social media as a modern tool for brand promotion]. Ekonomichna stratehiia i perspektyvy rozvytku sfery torhivli ta posluh, vol. 2, рр. 116–130. (in Ukrainian)

Savytska N.L., & Melushova I.Iu. (2018) Upravlinnia rezultatyvnistiu marketynhu v konteksti staloho rozvytku pidpryiemstva: teoretyko-metodychnyi aspekt [Management of marketing performance in the context of sustainable development of the enterprise: theoretical and methodological aspect]. Biznes Inform, no. 11, pp. 346–351. Available at: https://www.business-inform.net/export_pdf/business-inform-2018-11_0-pages-346_351.pdf (in Ukrainian)

Chmil H.L. (2020) Peredumovy rozvytku tsyfrovoi transformatsii mikroekonomichnykh system ryteilu [Prerequisites for the development of digital transformation of microeconomic retail systems]. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu. Ekonomichni nauky, no. 4, t. 3 (284), pp. 48–55. (in Ukrainian)

Chmil H.L. (2020) Sotsialnyi media marketynh yak instrument prosuvannia posluh pidpryiemstva industrii hostynnosti [Social media marketing as a tool for promoting the services of the hospitality industry]. Efektyvna ekonomika, no. 8. DOI: https://doi.org/10.32702/2307-2105-2020.8.55

Chmil H.L., & Dzhhutashvili N.M. (2020) Tsyfrovizatsiia upravlinnia kliientskym dosvidom u hotelno-restorannii industrii [Digitization of customer experience management in the hotel and restaurant industry]. Biznes Inform, no. 8, pp. 237–245. DOI: https://doi.org/10.32983/2222-4459-2020-8-237-245 (in Ukrainian)

Chmil H.L., Olinichenko K.S., & Pakhucha E.V. (2022) Bazovi polozhennia kontseptsii Inbound marketynhu v period sotsializatsii suspilstva [Basic provisions of the concept of Inbound marketing in the period of socialization of society]. Ekonomika i rehion, vol. 2 (85), pp. 26–33. (in Ukrainian)

Переглядів статті: 5
Завантажень PDF: 9
Опубліковано
2024-09-30
Як цитувати
Чміль, Г., & Близнюк, Т. (2024). ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ НА РИНКУ ПОЛІГРАФІЧНИХ ПОСЛУГ. Економіка та суспільство, (67). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-67-171
Розділ
МАРКЕТИНГ