ІНТЕГРАЦІЯ СТРАТЕГІЧНОГО МАРКЕТИНГУ ТА РЕКЛАМНО-ІНФОРМАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ФОРМУВАННІ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ

Ключові слова: стратегічний маркетинг, рекламно-інформаційна діяльність, конкурентні переваги, туристичні підприємства, післявоєнний період

Анотація

Стаття присвячена актуальним питанням інтеграції стратегічного маркетингу та рекламно-інформаційної діяльності у формуванні конкурентних переваг туристичних підприємств. Досліджено нові підходи до просування туристичних послуг у післявоєнний період, а також оптимізацію ресурсів, забезпечення узгодженості маркетингових комунікацій і покращення іміджу бренду. Окреслено практичні завдання зі створення ефективної системи маркетингових комунікацій для просування України як привабливої туристичної дестинації в умовах викликів, спричинених війною.

Посилання

Середа Н. Маркетинг і брендинг у туризмі: стратегії просування та конкурентоспроможність туристичних напрямків. Економіка та суспільство, (57), 2023. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-57-100

Кулєшова Н. В., Полякова О. Ю. Маркетингова стратегія туристичного підприємства: моделі формування та оцінювання: монографія. Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015. 220 с.

Шевченко Т. М., Шевченко О. А. Маркетингова стратегія підприємства: формування та розвиток в умовах ринкових відносин національної економіки. Ефективна економіка. 2020. № 12. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8414

Юрченко Н. І. Концептуальні засади маркетингу туризму для формування ефективної стратегії розвитку галузі. Науковий вісник Ужгородського національного університету, 2018. Вип. 19(3). С. 150–154.

Миронов Ю. Б., Свидрук І. І., Топорницька М. Я. Стратегічне маркетингове планування в туризмі. Науковий вісник НЛТУ України, 2020, т. 30, № 1. С. 94–98.

Кожухівська Р. Б., Парубок Н. В. Специфіка формування рекламної діяльності на ринку туристичних послуг за умов глобалізації економіки. Науковий вісник Ужгородського національного університету, 2017. Вип. 16(1). С. 140–144.

Міністерства культури та інформаційної політики України. URL: https://mcip.gov.ua/kulturna-spadshchyna/novyny/

Стратегічна дорожня карта «Відновлення малого та середнього бізнесу у секторі туризму та гостинності в 2023–2033 роках». URL: https://nto.ua/assets/files/ntou-library-small-and-medium-sized-businesses-recovery.pdf

Sereda N. (2023) Marketynh i brendynh u turyzmi: stratehii prosuvannia ta konkurentospromozhnistʹ turystychnykh napriamkiv [Marketing and branding in tourism: promotion strategies and competitiveness of tourist destinations]. Ekonomika ta suspilstvo, (57). DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-57-100 (in Ukrainian).

Kuleshova N.V., Polyakova O.Yu. (2015) Marketynhova stratehiia turystychnogo pidpryiemstva: modeli formuvannia ta otsiniuvannia [Marketing strategy of a tourism enterprise: formation and evaluation models]. monohrafiya [a monograph]. Kharkiv: KhNEU im. S. Kuznetsya. 220 p. (in Ukrainian).

Shevchenko T.M., Shevchenko O.A. (2020) Marketynhova stratehiia pidpryiemstva: formuvannia ta rozvytok v umovakh rynkovykh vidnosyn natsionalʹnoi ekonomiky [Enterprise marketing strategy: formation and development in the conditions of market relations of the national economy]. Efektyvna ekonomika, no 12. Available at: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8414

Yurchenko N.I. (2018) Kontseptualʹni zasady marketynhu turyzmu dlia formuvannia efektyvnoi stratehii rozvytku haluzi [Conceptual foundations of tourism marketing for forming an effective industry development strategy]. Naukovyi visnyk Uzhhorodsʹkoho natsionalʹnoho universytetu, issue 19(3), pp. 150–154 (in Ukrainian).

Myronov Yu.B., Svydruk I.I., Topornytska M.Ya. (2020) Stratehichne marketynhove planuvannia v turyzmi [Strategic marketing planning in tourism]. Naukovyi visnyk NLTU Ukrainy, vol. 30, no 1, pp. 94–98 (in Ukrainian).

Kozhukhivska R.B., Parubok N.V. (2017) Spetsyfika formuvannia reklamnoi diialʹnosti na rynku tury stychnykh posluh za umov hlobalizatsii ekonomiky [The specifics of forming advertising activities in the tourism services market under the conditions of economic globalization]. Naukovyi visnyk Uzhhorodsʹkoho natsionalʹnoho universytetu, issue 16(1), pp. 140–144 (in Ukrainian).

Ministerstvo kultury ta informatsiinoi polityky Ukrainy [Ministry of Culture and Information Policy of Ukraine]. Available at: https://mcip.gov.ua/kulturna-spadshchyna/novyny/ (in Ukrainian).

Stratehichna dorozhnia karta “Vidnovlennia maloho ta serednʹoho biznesu u sektori turyzmu ta hostynnosti v 2023–2033 rokakh” [Strategic roadmap “Recovery of small and medium-sized businesses in the tourism and hospitality sector for 2023-2033”]. Available at: https://nto.ua/assets/files/ntou-library-small-and-medium-sized-businesses-recovery.pdf (in Ukrainian).

Переглядів статті: 12
Завантажень PDF: 3
Опубліковано
2024-08-26
Як цитувати
Роїк, О., & Макар, О. (2024). ІНТЕГРАЦІЯ СТРАТЕГІЧНОГО МАРКЕТИНГУ ТА РЕКЛАМНО-ІНФОРМАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ФОРМУВАННІ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Економіка та суспільство, (66). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-66-82