ЗАСТОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ У ПРОСУВАННІ Й КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЇ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ

Ключові слова: інноваційні процеси, комерціалізація, туристичний продукт, просування, інтелектуальний капітал

Анотація

Стаття присвячена актуальним питанням дослідження інноваційних процесів в просуванні й комерціалізації туристичного продукту. Розкрито поняття «інтелектуальний капітал» та «комерціалізація інноваційної діяльності». Проаналізовано, що інноваційні технології в туризмі є одним із ключових факторів успіху для підприємств цієї сфери, які реалізуються на вищому рівні керівництва компанії, що сприятиме забезпеченню розвитку основних напрямів науково-технічної і виробничої діяльності підприємства. Запропоновано ряд заходів для ефективного і раціонального використання інноваційних процесів в просуванні й комерціалізації туристичного продукту, що сприятимуть більш ефективному функціонуванню туристичних підприємств і підвищенні їх конкурентоспроможності на ринку та будуть ефективним інструментом, який допомагає вдосконалити збутову діяльність продуктів та послуг у туристичній індустрії.

Посилання

Волков О.І., Денисенко М.П., Гречан А.П. Економіка та організація інноваційної діяльності: Підручник (третє видання). Київ : Центр учбової літератури, 2007. 662 с.

Джинджоян В.В., Тесленко Т.В., Горб К.М. Інноваційні технології в туризмі та гостинності : навчальний посібник. Київ : Видавництво «Каравела», 2022. 340 с.

Влащенко Н. М., Тонкошкур М. В. Інноваційні технології в туризмі : навч. посібник. Харків : ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2022. 214 с.

Інноваційні технології в туризмі : Навчальний посібник / укл. А. Гуцол. Северодонецьк : ПП «Поліграф-Сервіс», 2015. 343 с.

Ілляшенко С.М. Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: монографія. – Суми : ВТД «Університетська книга», 2008. 615 с.

Жукович А.І. Інновації в туризмі: основні теоретичні та практичні аспекти. Наука та наукознавство. 2017. № 2 (95). URL: https://sofs.org.ua/wp-content/uploads/2019/08/NNZ_2017_2_6.pdf

Ткаченко Т.І., Мельниченко С.В., Бойко М.Г. та ін. Стратегічний розвиток туристичного бізнесу: монографія / За заг. ред. А.А. Мазаракі. Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2010. 596 с.

Volkov O., Denysenko M., Hrechan A. (2007). Ekonomika ta orhanizatsiia innovatsiinoi diialnosti [Economy and organization of innovative activity]. Pidruchnyk (tretie vydannia). Kyiv: Tsentr uchbovoi literatury, 662 s. (in Ukrainian)

Dzhyndzhoian V., Teslenko T., Horb K. (2022). Innovatsiini tekhnolohii v turyzmi ta hostynnosti [Innovative technologies in tourism and hospitality]. Navchalnyi posibnyk. Kyiv: Vydavnytstvo «Karavela», 340 s. (in Ukrainian)

Vlashchenko N., Tonkoshkur M. (2022). Innovatsiini tekhnolohii v turyzmi [Innovative technologies in tourism]. Navch. posibnyk. Kharkiv: KhNUMH im. O. M. Beketova, 214 s (in Ukrainian)

Hutsol A. (2015) Innovatsiini tekhnolohii v turyzmi : Navchalnyi posibnyk. Severodonetsk: PP «Polihraf-Servis», 343 s. (in Ukrainian)

Illiashenko S. (2008). Marketynh innovatsii i innovatsii v marketynh. [Marketing innovations and innovations in marketing]. Monohrafiia. Sumy: VTD «Universytetska knyha», 615 s.

Zhukovych A. (2017). Innovatsii v turyzmi: osnovni teoretychni ta praktychni aspekty [Innovations in tourism: main theoretical and practical aspects]. Nauka ta naukoznavstvo. № 2 (95). URL: https://sofs.org.ua/wp-content/uploads/2019/08/NNZ_2017_2_6.pdf

Tkachenko T., Melnychenko S., Boiko M. ta in. (2010). Stratehichnyi rozvytok turystychnoho biznesu [Strategic development of tourism business] Monohrafiia / Za zah. red. A.A. Mazaraki. Kyiv: Kyiv. nats. torh.-ekon. un-t, 596 s.

Переглядів статті: 4
Завантажень PDF: 0
Опубліковано
2024-09-30
Як цитувати
Габа, М., & Макар, О. (2024). ЗАСТОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ У ПРОСУВАННІ Й КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЇ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ. Економіка та суспільство, (67). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-67-85