ІННОВАЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
Анотація
Стаття присвячена аналізу викликів та можливостей інноваційного маркетингу аграрних підприємств в умовах воєнного стану в Україні. Окреслено основні аспекти адаптації маркетингових стратегій до змінюваних ринкових умов, зокрема, досліджено, як інновації впливають на підвищення конкурентоспроможності та ефективності управління підприємствами. Проаналізовано роль інформаційно-комунікаційних технологій у забезпеченні аграрних підприємств необхідними ресурсами для ведення ефективної діяльності. Систематизовано новітні підходи до маркетингу, які включають різні канали цифрового просування продукції, враховуючи специфіку воєнного часу. Визначено ключові напрямки подальших досліджень у сфері інноваційного маркетингу для аграрних підприємств, що зумовлені потребами ринку та особливостями економічного розвитку в постконфліктний період.
Посилання
Ільченко Т. В. Роль маркетингових інструментів в інноваційному розвитку аграрних підприємств. БізнесІнформ. 2020. № 10. С. 460–468.
Курбацька Л. М., Кадирус І. Г. Впровадження маркетингових інновацій в діяльність промислових підприємств. Економіка та держава. 2020. № 4. С. 187−190
Мельник С. І., Свиноус І. В., Фурман І. В., Трофімова Г. В., Стариченко Є. М. Інвестиційна діяльність сільськогосподарських підприємств в умовах трансформаційних процесів. Економічна наука. 2021. № 11. С.14-19.
Підвальна О. Г. Колесник Т. В. Впровадження інновацій в маркетингу агропромислових підприємств. Приазовський економічний вісник. 2022. №2 (31). С.66–73.
Савченко С. О., Аблязова Н. Р., Сукач О. М. Інноваційний маркетинг у системіуправлінняпідприємством. Підприємництво та інновації. 2021. N17. С. 46–49.
Яківченко А. Інноваційний маркетинг промислового підприємства: довоєнний період та за умов російсько-української війни. Економічні науки. 2022. Т.1, №6. С.88–93.
Moore G. A. Darwin and the demon: innovating within established enterprises. Harvard Business Review. 2004. N82 (7/8). P. 86–92
Reketty G. The regularities of innovation – a marketing perspective. Acta Oeconomica, 2003. N53 (1). P. 45–59.
Ilchenko T. V. (2020). Rol marketynhovykh instrumentiv v innovatsiinomu rozvytku ahrarnykh pidpryiemstv [The role of marketing tools in the innovative development of agricultural enterprises]. BiznesInform– BusinessInform, vol 10, pp. 460-468. (in Ukrainian)
Kurbatska L. M., Kadyrus I. H. (2020). Vprovadzhennia marketynhovykh innovatsii v diialnist promyslovykh pidpryiemstv [Introduction of marketing innovations into the activities of industrial enterprises]. Ekonomika ta derzhava – Economy and State, vol. 4, pp. 187-190. (in Ukrainian)
Melnyk S. I., Svynous I. V., Furman I. V., Trofimova H. V., Starychenko Ye. M. (2021). Investytsiina diialnist silskohospodarskykh pidpryiemstv v umovakh transformatsiinykh protsesiv [Investment activity of agricultural enterprises in the conditions of transformation processes]. Ekonomichna nauka – Economic Science, vol. 11, pp.14-19. (in Ukrainian)
Pidvalna O. H. Kolesnyk T. V. (2022). Vprovadzhennia innovatsii v marketynhu ahropromyslovykh pidpryiemstv [Implementation of innovations in marketing of agro-industrial enterprises]. Pryazovskyi ekonomichnyi visnyk– Priazovsky economic herald, vol 2 (31), pp. 66-73. (in Ukrainian)
Savchenko S. O., Ablyazova N. R., Sukach O. M. (2021). Innovatsiinyi marketynh u systemiupravlinniapidpryiemstvom. [Innovative marketing in the system of enterprise management]. Pidpryiemnytstvo ta innovatsii – Entrepreneurship and Innovation, vol. 17, pp. 46-49. (in Ukrainian)
Iakivchenko A. I. (2022). Innovatsiinyi marketynh promyslovoho pidpryiemstva: dovoiennyi period ta za umov rosiisko-ukrainskoi viiny [Innovative marketing of an industrial enterprise: pre-war period and in the conditions of the Russian-Ukrainian war]. Ekonomichni nauky – Economic Sciences. Т.1, vol. 6, pp. 88-93. (in Ukrainian)
Moore G. A. (2004). Darwin and the demon: innovating within established enterprises. Harvard Businesses Review, vol. 82 (7/8), pp. 86-92.
Reketty G. (2003). The regularities of innovation − a marketing perspective. Acta Oeconomica, vol. 53 (1), pp. 45-59.