ОПТИМІЗАЦІЯ ЯКОСТІ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ НА ПРИКЛАДІ ГОТЕЛЮ «BOSSFOR», ОДЕСА

Ключові слова: готельне господарство, послуги, готель, якість

Анотація

Готельне господарство є найбільшою складовою туристичної галузі. Готельні підприємства стикаються з проблемами підвищення ефективності управління, прибутковості бізнесу та конкурентоспроможності даного виду послуг на національному та міжнародному ринках. У статті проведений аналіз фундаментальних досліджень та наукових праць з теорії та практики готельного господарства країни, висвітлені питання сучсного стану та рекомендації щодо оптимізації надання готельних послуг на прикладі готелю «BOSSFOR». Проаналізовані основні показники сфери діяльності готелю, визначено рівень якості надання послуг. Проведені дослідження основних конкурентів готелю. Даний аналіз дав можливість виявити сильні та слабкі сторони готелю. Надати рекомендації та визначити основні заходи для вдосконаленню якості послуг, підвищення кваліфікації персоналу, що відповідає за обслуговування, розширити спектр додаткових послуг, що дозволить підвищити задоволеність клієнтів.

Посилання

Головне управління статистики. URL: http://od.ukrstat.gov.ua/ (Дата звернення: 16.01.2024).

Готель «Аркадія» URL: https://hotel-arkadia.com/ua (Дата звернення: 16.01.2024).

Готель «Bossfor»: офіційний сайт. URL: https://bossfor.com.ua (Дата звернення: 15.01.2024).

Готель «Корона» URL: https://corona-hotel-apartments-odessa.nochi.com.ua/ (Дата звернення: 14.01.2024).

Готель «Geneva Resort» URL: https://hotel-geneva.com.ua/ (Дата звернення: 14.01.2024).

Державна служба статистики України: офіційний сайт URL: https://www.ukrstat.gov.ua/ (Дата звернення: 14.01.2024).

Капліна А.С. Методичний підхід до оцінки якості готельних послуг. Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. 2016. № 2 (74).С.70–76. Бедрадіна Г. Методика SERVICE QUALITY в оцінюванні якості готельних послуг. Приазовський економічний вісник Випуск 5 (16) 2019 С. 113–119

Мальська М.П., Пандяк І.Г. Готельний бізнес: теорія та практика. Підручник. 2- вид. перероб. та доп. К.: Центр учбової літератури, 2012. 472 с.

Міжнародний туристичний портал TripAdvisor. URL: https://www.tripadvisor.com/ (Дата звернення: 10.01.2024).

Національний стандарт України ДСТУ 4269:2003. URL: https://uhra.com.ua/wp-content/uploads/2021/02/%D0%94%D0%A1%D0%A2%D0%A3-4269.pdf (Дата звернення: 10.01.2024).

Організація готельного господарства: підручник. С.І. Байлик, І.М. Писаревський; Харківський нац. ун-т міськ. госп-ва ім. О.М. Бекетова. Харків: ХНУМГ ім. О.М. Бекетова, 2015. 329 с.

Організація готельного господарства: підручник. О.Г. Разметова, Т.Л. Мостенська, Т.В. Влодарчик. – Кам’янець-Подільський: «Абетка» – ФОП Сисин О.В., 2014. 432 с.

Організація і технологія надання послуг гостинності : навч. посіб. 2-ге вид., перероб. і доп.. Г. Круль, О. Заячук. Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2022. 488 с.

Офіційний сайт міста Одеса. URL: https://omr.gov.ua/ru/news/76552 (Дата звернення: 10.01.2024).

Столярчук П. Моделювання системи обслуговування у повносервісних закладах ресторанного господарства / П. Столярчук, В. Юзевич, Н. Сусол // Вимірювальна техніка та метрологія. 2008. № 69. С. 143–151. Stoliarchuk P., Yuzevych V., Susol N. Vymiriuvalna tekhnika ta metrolohiia, 2008, no. 69, pp.143–151.

Управління якістю продукції та послуг у готельно-ресторанному господарстві: навч. посібник. О.Ю. Давидова, І.М. Писаревський, Р.С. Ладиженська; Харківський нац. ун-т міськ. госп-ва. – Харків: ХНУМГ, 2012. – 414 с.

Управління якістю готельних послуг: монографія. Т.І. Ткаченко, С.В. Мельниченко, М.В. Новак. – 157 Економіка та управління підприємствами Київ: Київський нац. торг.-екон. ун-т., 2006. – 234 с.

Ribas Hotels Group: офіційний сайт. URL: https://ribashotelsgroup.ua (Дата звернення: 10.01.2024).

Головне управління статистики в Одеській області. URL: http://www.od.ukrstat.gov.ua/ (Дата звернення: 10.01.2024).

Суспільне. Одеса. Туристичний збір в Одеській області скоротився на 80%.Електронний ресурс. URL: https://suspilne.media/423390-turisticnij-zbir-v-odeskij-oblasti-skorotivsa-na-80/ (Дата звернення: 10.01.2024).

Holovne upravlinnia statystyky. [Main Department of Statistics]. Retrieved from: http://od.ukrstat.gov.ua/ [in Ukrainian].

Hotel «Arkadiia». [Hotel "Arcadia"] Retrieved from: https://hotel-arkadia.com/ua [in Ukrainian].

Hotel «Bossfor»: ofitsiinyi sait. [Hotel "Bossfor"]. Retrieved from: https://bossfor.com.ua [in Ukrainian].

Hotel «Korona». [Hotel "Korona"]. Retrieved from: https://corona-hotel-apartments-odessa.nochi.com.ua/ [in Ukrainian].

Hotel «Geneva Resort». [Hotel «Geneva Resort»]. Retrieved from: https://hotel-geneva.com.ua/ [in Ukrainian].

Derzhavna sluzhba statystyky Ukrainy: ofitsiinyi sait. [State Statistics Service of Ukraine]. Retrieved from: https://www.ukrstat.gov.ua/ [in Ukrainian].

Kaplina A.S. (2016) Metodychnyi pidkhid do otsinky yakosti hotelnykh posluh. [Methodological Approach to the Evaluation of Hotel Service Quality]. Naukovyi visnyk Poltavskoho universytetu ekonomiky i torhivli. vol.2 (74). pp.70–76. Bedradina H. Metodyka SERVICE QUALITY v otsiniuvanni yakosti hotelnykh posluh. Pryazovskyi ekonomichnyi visnyk. vol.5 (16) 2019 pp. 113–119

Malska M.P., Pandiak I.H. Hotelnyi biznes: teoriia ta praktyka. Pidruchnyk. [Hotel Business: Theory and Practice. Textbook.]. 2- vyd. pererob. ta dop. – K.: Tsentr uchbovoi literatury, 2012. – 472 s. [in Ukrainian].

Mizhnarodnyi turystychnyi portal TripAdvisor. [International travel portal TripAdvisor]. Retrieved from: https://www.tripadvisor.com/ [in Ukrainian].

Natsionalnyi standart Ukrainy DSTU 4269:2003. [National Standard of Ukraine DSTU 4269:2003]. Retrieved from: https://uhra.com.ua/wp-content/uploads/2021/02/%D0%94%D0%A1%D0%A2%D0%A3-4269.pdf [in Ukrainian].

Orhanizatsiia hotelnoho hospodarstva: pidruchnyk. [Organization of the hotel industry: a textbook] / S.I. Bailyk, I.M. Pysarevskyi; Kharkivskyi nats. un-t misk. hosp-va im. O.M. Beketova. – Kharkiv: KhNUMH im. O.M. Beketova, 2015. – 329 s. [in Ukrainian].

Orhanizatsiia hotelnoho hospodarstva: pidruchnyk. [Organization of the hotel industry: a textbook]. O.H. Razmetova, T.L. Mostenska, T.V. Vlodarchyk. – Kamianets-Podilskyi: «Abetka» – FOP Sysyn O.V., 2014. – 432 s. [in Ukrainian].

Orhanizatsiia i tekhnolohiia nadannia posluh hostynnosti : navch. posib. 2-he vyd., pererob. i dop. [Organization and technology of providing hospitality services: a study guide]. / H. Krul, O. Zaiachuk. – Chernivtsi : Chernivets. nats. un-t im. Yu. Fedkovycha, 2022. 488 p. [in Ukrainian].

Ofitsiinyi sait mista Odesa. [Official site of the city of Odesa]. Retrieved from: https://omr.gov.ua/ru/news/76552 [in Ukrainian].

Stoliarchuk P. Modeliuvannia systemy obsluhovuvannia u povnoservisnykh zakladakh restorannoho hospodarstva [Modeling of the service system in full-service restaurants ]./ P. Stoliarchuk, V. Yuzevych, N. Susol // Vymiriuvalna tekhnika ta metrolohiia. – 2008. – # 69. – S. 143–151. Stoliarchuk P., Yuzevych V., Susol N. Vymiriuvalna tekhnika ta metrolohiia, 2008, no. 69, pp.143–151.

Upravlinnia yakistiu produktsii ta posluh u hotelno-restorannomu hospodarstvi: navch. Posibnyk [Quality management of products and services in the hotel and restaurant industry: a study guide]. / O.Yu. Davydova, I.M. Pysarevskyi, R.S. Ladyzhenska; Kharkivskyi nats. un-t misk. hosp-va. – Kharkiv: KhNUMH, 2012. – 414 p. [in Ukrainian].

Upravlinnia yakistiu hotelnykh posluh: monohrafiia. [Quality management of hotel services: monograph]/ T.I. Tkachenko, S.V. Melnychenko, M.V. Novak. – 157 Ekonomika ta upravlinnia pidpryiemstvamy Kyiv: Kyivskyi nats. torh.-ekon. un-t., 2006. – 234 s. [in Ukrainian].

Ribas Hotels Group: ofitsiinyi sait. [Ribas Hotels Group: official website]. Retrieved from: https://ribashotelsgroup.ua [in Ukrainian].

Holovne upravlinnia statystyky v Odeskii oblasti. [Main Department of Statistics in Odesa Region]. Retrieved from: http://www.od.ukrstat.gov.ua/ [in Ukrainian].

Suspilne. Odesa. [Public. Odesa]. Turystychnyi zbir v Odeskii oblasti skorotyvsia na 80%.Elektronnyi resurs. Retrieved from: https://suspilne.media/423390-turisticnij-zbir-v-odeskij-oblasti-skorotivsa-na-80/ [in Ukrainian].

Переглядів статті: 100
Завантажень PDF: 65
Опубліковано
2024-02-27
Як цитувати
Олійник , В., Дишкантюк, Ю., & Власюк, К. (2024). ОПТИМІЗАЦІЯ ЯКОСТІ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ НА ПРИКЛАДІ ГОТЕЛЮ «BOSSFOR», ОДЕСА. Економіка та суспільство, (60). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-60-112
Розділ
ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННА СПРАВА