ОРГАНІЗАЦІЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВАХ АГРАРНОГО СЕКТОРУ

Ключові слова: Інтернет-маркетинг, Інтернет-маркетингова діяльність, підприємство аграрного сектору, цифрові технології, Інтернет-технології

Анотація

В статті проаналізовано окремі аспекти Інтернет-маркетингу провідних агрохолдингів: Нібулон, Кернел, Миронівський хлібопродукт, Агропросперіс. Встановлено, що в аграрному секторі України Інтернет-маркетинг перебуває на стадії зародження, визначено причини такої ситуації. Також систематизовано і узагальнено найбільш поширені напрями трактування змісту Інтернет-маркетингу, запропоновано авторське визначення. Зазначено бізнес-задачі аграрних підприємств, які можна вирішувати за допомогою Інтернет-маркетингу. Розкрито переваги, можливості, особливості Інтернет-маркетингової діяльності для аграрних підприємств. Дане дослідження носить теоретично-практичний характер: підприємства аграрного сектору зможуть ознайомитися з головними аспектами та складовими Інтернет-маркетингової діяльності, налагодити бізнес-процеси та більш ефективно функціонувати в онлайн бізнес-просторі.

Посилання

Ус М.І. Інтернет-маркетинг як інструмент маркетингових комунікацій та складник комерційної діяльності підприємства. Економіка і суспільство. 2018. Випуск № 15. С. 482-488.

Офіційний вебсайт компанії «НІБУЛОН». URL: https://nibulon.com (дата звернення: 24.11.2023).

Офіційний вебсайт компанії «Кернел». URL: https://www.kernel.ua/ua/ (дата звернення: 24.11.2023).

Офіційний вебсайт агрохолдингу «Миронівський хлібопродукт». URL: https://mhp.com.ua/uk/glorytoUkraine (дата звернення: 24.11.2023).

Офіційний вебсайт групи компаній «Агропросперіс». URL: https://www.agroprosperis.com (дата звернення: 24.11.2023).

Рябчик А.В. Конкурентний аналіз електронних торговельних майданчиків системи публічних закупівель в мережі Інтернет. Ефективна економіка. 2021. № 12. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/12_2021/78.pdf (дата звернення: 26.11.2023).

Ільченко Т.В. Маркетингова стратегія діяльності аграрних підприємств в умовах діджиталізації. Економіка та суспільство. 2021. Випуск 26. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/346 (дата звернення: 28.11.2023).

Us M. I. (2018) Internet-marketynh yak instrument marketynhovykh komunikatsii ta skladnyk komertsiinoi diialnosti pidpryiemstva [Internet marketing as a tool for marketing communications and a component of commercial activity of the enterprise]. Ekonomika i suspilstvo, vol. 15, pp. 482-488.

The official site of the NIBULON compani. Available at: https://nibulon.com (Accessed 24 November 2023).

The official site of the KERNEL compani. Available at: https://www.kernel.ua/ua/ (Accessed 24 November 2023).

Official website of the agricultural holding "Myronivskyi Hliboproduct". Available at: https://mhp.com.ua/uk/glorytoUkraine (Accessed 24 November 2023).

Official website of the Agroprosperis group of companies. Available at: https://www.agroprosperis.com (Accessed 24 November 2023).

Riabchyk A. V. (2021) Konkurentnyi analiz elektronnykh torhovelnykh maidanchykiv systemy publichnykh zakupivel v merezhi Internet [Competitive analysis of electronic trading sites of the public procurement system on the Internet]. Efektyvna ekonomika, vol. 12. Available at: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/12_2021/78.pdf (Accessed 26 November 2023).

Ilchenko T. V. (2021) Marketynhova stratehiia diialnosti ahrarnykh pidpryiemstv v umovakh didzhytalizatsii [Marketing strategy for the agricultural enterprises activities in the conditions of digitalization]. Ekonomika ta suspilstvo, vol. 26. Available at: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/346 (Accessed 28 November 2023).

Переглядів статті: 56
Завантажень PDF: 71
Опубліковано
2023-10-31
Як цитувати
Рябчик, А. (2023). ОРГАНІЗАЦІЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВАХ АГРАРНОГО СЕКТОРУ. Економіка та суспільство, (56). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-56-159
Розділ
МАРКЕТИНГ