МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ НОВОГО ПОКОЛІННЯ: ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ УПРАВЛІННЯ ВЗАЄМОДІЄЮ З КЛІЄНТАМИ

Ключові слова: цифрові маркетингові комунікації, персоналізація, соціальні мережі, штучний інтелект, омніканальна стратегія

Анотація

У статті розглядаються сучасні тенденції розвитку маркетингових комунікацій у контексті цифрової трансформації бізнесу. Аналізується вплив соціальних медіа, штучного інтелекту, аналітичних систем і CRM-платформ на формування персоналізованих взаємодій із споживачами. У дослідженні визначено омніканальність, як ключову тенденцію, що забезпечує послідовність клієнтського досвіду та підвищення лояльності. Приклад ПрАТ «МХП» показує, як цифрові технології, емоційний контент та соціальні ініціативи поєднуються в комплексній стратегії бренду. Отримані результати демонструють ефективність комунікацій нового покоління, заснованих на поєднанні аналітики, автоматизації та ціннісно-орієнтованого підходу до клієнтів. Перспективи майбутніх досліджень передбачають вдосконалення рішень на основі штучного інтелекту, розробку інструментів VR/AR та методів оцінки цифрової репутації бренду.

Посилання

Пойта І. О., Мосійчук І. В., Калініченко О. О. Цифровий маркетинг: сучасний стан та перспективи розвитку в Україні. Бізнес Інформ. 2023. Т. 7, № 546. С. 219–224. URL: https://doi.org/10.32983/2222-4459-2023-7-219-224 (дата звернення: 20.10.2025).

Гриневич Л. В., Смотрова Д. В. Як організаційно забезпечити омніканальність підприємству?. Проблеми сучасних трансформацій. Серія: економіка та управління. 2023. № 7. URL: https://doi.org/10.54929/2786-5738-2023-7-04-13 (дата звернення: 20.10.2025).

Сафронська І. Маркетингові комунікації: навчальний посібник. Київ : СНУ ім. В. Даля, 2023. 149 с.

Сігарьова І. Соціальні мережі для В2В: як скласти контент-стратегію, яка дійсно працюватиме. URL: https://thepage.ua/ua/experts/socialni-merezhi-dlya-v2v-yak-sklasti-kontent-strategiyu-yaka-dijsno-pracyuvatime-the-page?utm_source=chatgpt.com (дата звернення: 19.10.2025)

Fiedler L., Maechler N. Next best experience: How AI can power every customer interaction. URL: https://www.mckinsey.com/capabilities/growth-marketing-and-sales/our-insights/next-best-experience-how-ai-can-power-every-customer-interaction (дата звернення: 20.10.2025)

Іванов В. Від автоматизації до повторних продажів: як чат-боти допомагають бізнесу рости. URL: https://netpeak.net/uk/blog/vid-avtomatizatsii-do-povtornikh-prodazhiv-yak-chat-boti-dopomagayut-biznesu-rosti/?utm_source=chatgpt.com (дата звернення: 20.10.2025).

Email Marketing Trends for 2025: Insights to Elevate Every Send. URL: https://www.litmus.com/blog/trends-in-email-marketing#interactivity (дата звернення: 20.10.2025)

Роль соціальних мереж у просуванні B2B-компаній. Створення сайтів, розробка програмного забезпечення. URL: https://coi.ua/blog/AdMarketing/the-role-of-social-media-in-promoting-b2b-companies/ (дата звернення: 20.10.2025)

Сайт ПрАТ "МХП" URL: https://mhp.com.ua/uk/glorytoUkraine (дата звернення: 20.10.2025).

Олексій Безуглий, МХП: нова філософія маркетингу, комунікації під час війни й актуальні проєкти. URL: https://mmr.ua/oleksij-bezuglij-mhp-nova-filosofiya-marketingu-ntervyu (дата звернення: 21.10.2025).

Poita I. O., Mosiychuk I. V., Kalinichenko O. O. (2023) Tsyfrovyi marketynh: suchasnyi stan ta perspektyvy rozvytku v Ukraini [Digital Marketing: Current Status and Development Prospects in Ukraine]. Biznes Inform - Business Inform. vol. 7, no. 546. pp. 219–224. Available at: https://doi.org/10.32983/2222-4459-2023-7-219-224

Grinevich L. V., Smotrova D. V. (2023) Yak orhanizatsiino zabezpechyty omnikanalnist pidpryiemstvu? [How to organizationally ensure omnichannel for an enterprise?]. Problemy suchasnykh transformatsii. Seriia: ekonomika ta upravlinnia - Problems of modern transformations. Series: economics and management, no. 7. Available at: https://doi.org/10.54929/2786-5738-2023-7-04-13 (accessed October 20.2025)

Safronska I.(2023) Marketynhovi komunikatsii[ Marketing Communications], navchalnyi posibnyk. Kyiv : SNU im. V. Dalia, 149 р. (in Ukrainian)

Sigaryova I. Sotsialni merezhi dlia V2V: yak sklasty kontent-stratehiiu, yaka diisno pratsiuvatyme [Social networks for B2B: how to create a content strategy that will really work]. Available at: https://thepage.ua/ua/experts/socialni-merezhi-dlya-v2v-yak-sklasti-kontent-strategiyu-yaka-dijsno-pracyuvatime-the-page?utm_source=chatgpt.com (accessed October 20.2025)

Fidler L., Mehler N. Nastupnyi naikrashchyi dosvid: yak shtuchnyi intelekt mozhe pokrashchyty kozhnu vzaiemodiiu z kliientom [The Next Best Experience: How AI Can Improve Every Customer Interaction]. Available at: https://www.mckinsey.com/capabilities/growth-marketing-and-sales/our-insights/next-best-experience-how-ai-can-power-every-customer-interaction (accessed October 20.2025)

Ivanov V. Vid avtomatyzatsii do povtornykh prodazhiv: yak chat-boty dopomahaiut biznesu rosty [From automation to resales: how chatbots help businesses grow]. Available at: https://netpeak.net/uk/blog/vid-avtomatizatsii-do-povtornikh-prodazhiv-yak-chat-boti-dopomagayut-biznesu-rosti/?utm_source=chatgpt.com (accessed October 20.2025)

Tendentsii email-marketynhu na 2025 rik: analityka dlia pokrashchennia kozhnoho rozsylannia [Email Marketing Trends for 2025: Insights to Elevate Every Send]. Available at: https://www.litmus.com/blog/trends-in-email-marketing#interactivity (дата звернення: 20.10.2025)

Rol sotsialnykh merezh u prosuvanni B2B-kompanii. Stvorennia saitiv, rozrobka prohramnoho zabezpechennia [The role of social networks in promoting B2B companies. Website creation, software development]. Available at: https://coi.ua/blog/AdMarketing/the-role-of-social-media-in-promoting-b2b-companies/ (accessed October 20.2025)

Sait PrAT "MKhP" [Website of PrJSC "MHP"]. Available at: https://mhp.com.ua/uk/glorytoUkraine (accessed October 20.2025)

Oleksii Bezuhlyi, MKhP: nova filosofiia marketynhu, komunikatsii pid chas viiny y aktualni proiekty [Oleksiy Bezugliy, MHP: new philosophy of marketing, communications during wartime and current projects]. Available at: https://mmr.ua/oleksij-bezuglij-mhp-nova-filosofiya-marketingu-ntervyu (accessed October 20.2025)

Переглядів статті: 4
Завантажень PDF: 0
Опубліковано
2025-09-29
Як цитувати
Буга, Н., & Огренчук, А. (2025). МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ НОВОГО ПОКОЛІННЯ: ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ УПРАВЛІННЯ ВЗАЄМОДІЄЮ З КЛІЄНТАМИ . Економіка та суспільство, (79). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2025-79-153
Розділ
МАРКЕТИНГ

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають