РОЗВИТОК СОЦІАЛЬНО-ВІДПОВІДАЛЬНОГО БРЕНДУ КОМПАНІЇ
Анотація
Стаття розкриває проблему розвитку соціально відповідального бренду підприємства. Доведено, що підприємство яке розвиває власний соціально відповідальний бренд отримує переваги: підвищення ринкової вартості та рівня довіри з боку клієнтів, посередників, працівників та інших зацікавлених осіб, покращення сприйняття споживачами товарів, довгостроковий успіх на ринку. Проаналізовано діяльність ТОВ «Аграна Фрут Україна» та його напрямки в сфері соціальної відповідальності. Запропоновано: розробити та впровадити екологічну стратегію; продовжувати здійснювати підтримку місцевих громад для зміцнення зав’язків з ними; запровадити заходи етичного ведення бізнесу; вийти на рівень гарантування високої якості та безпеки виробленої продукції; всебічно підтримувати та просувати здоровий спосіб життя клієнтів; забезпечити максимальну турботу про співробітників та здійснювати комунікації з громадськістю з інформуванням її про досягнення компанії.
Посилання
Ремезь Ю. Б. Роль соціально відповідального маркетингу в діяльності підприємства. Інфраструктура ринку. 2021. Вип. 53. С. 79–84. URL: http://www.market-infr.od.ua/journals/2021/53_2021/17.pdf
Кицюк І. В. Корпоративна соціальна відповідальність та конкурентні переваги бізнесу в глобальному економічному середовищі. Держава та регіони. 2020. № 2. С. 15–20.
Задорожна Р. П. Проєкти соціальної відповідальності компаній та їх роль в комунікації бренду. Ефективна економіка. 2021. № 1. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8536
Козин Л. В. Формування HR-бренду на засадах принципів корпоративної соціальної відповідальності. Ефективна економіка. 2019. № 7. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/7_2019/44.pdf
Фісенко Т. В., Балюн О. О. Соціальна відповідальність брендів в Україні (на прикладі організації спортивних заходів). Обрії друкарства: науковий журнал. 2022. № 1 (11). С. 155–179. DOI: https://doi.org/10.20535/2522-1078.2022.1(11).261724
Длугопольська Т., Сентик М. Успішні кейси міжнародних компаній у сфері корпоративної соціальної відповідальності. Socio-Economic Relations in the Digital Society. 2022. № 4(46) С. 49–57. DOI: https://doi.org/10.55643/ser.4.46.2022.476
Червінська Н. Як розвивати соціально відповідальний бренд: ключові стратегії та інсайти. URL: https://blog.depositphotos.com/ua/yak-rozvyvaty-sotsialno-vidpovidalnyj-brend.html
Пилипюк С. Як і навіщо бренди стають соціально відповідальними? URL: https://www.redbull.com/ua-uk/social-responsibility-proshak
Сайт ТОВ «Аграна Фрут Україна». URL: https://ua.agrana.com/ctalogo-rozvitku
Мартинович Н. О. Прикладні імперативи оцінки соціально-економічної ефективності повоєнної розбудови регіонів України. Проблеми і перспективи економіки та управління. 2023. № 1. С. 98–113. DOI: https://doi.org/10.25140/2411-5215-2023-1(33)-98-113
Remez Yu. B. (2021) Rol sotsialno vidpovidalnoho marketynhu v diialnosti pidpryiemstva [The role of socially responsible marketing in enterprise activity]. Infrastruktura rynku, vol. 53, pp. 79–84. Available at: http://www.market-infr.od.ua/journals/2021/53_2021/17.pdf
Kytsiuk I. (2020) Korporatyvna sotsialna vidpovidalnist ta konkurentni perevahy biznesu v hlobalnomu ekonomichnomu seredovyshchi [Corporate social responsibility and competitive advantages of business in the global economic environment]. Derzhava ta rehiony, vol. 2, рр. 15–20.
Zadorozhna R. (2021) Proiekty sotsialnoi vidpovidalnosti kompanii ta yikh rol v komunikatsii brendu [Company social responsibility projects and their role in brand communication]. Efektyvna ekonomika, vol. 1. Available at: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8536
Kozyn L. V. (2019) Formuvannia HR-brendu na zasadakh pryntsypiv korporatyvnoi sotsialnoi vidpovidalnosti [Formation of the HR brand based on the principles of corporate social responsibility]. Efektyvna ekonomika, vol. 7. Available at: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/7_2019/44.pdf
Fisenko T. V., Baliun O. O. (2022) Sotsialna vidpovidalnist brendiv v Ukraini (na prykladi orhanizatsii sportyvnykh zakhodiv) [Social responsibility of brands in Ukraine (on the example of organizing sports events)]. Obrii drukarstva: naukovyi zhurnal, vol. 11, pp. 155–179. DOI: https://doi.org/10.20535/2522-1078.2022.1(11).261724
Dluhopolska T., Sentyk M. (2022) Uspishni keisy mizhnarodnykh kompanii u sferi korporatyvnoi sotsialnoi vidpovidalnosti [Successful cases of international companies in the field of corporate social responsibility]. Socio-Economic Relations in the Digital Society. vol. 4(46) pp. 49–57. DOI: https://doi.org/10.55643/ser.4.46.2022.476
Chervinska N. Yak rozvyvaty sotsialno vidpovidalnyi brend: kliuchovi stratehii ta insanity [How to develop a socially responsible brand: key strategies and insights]. Available at: https://blog.depositphotos.com/ua/yak-rozvyvaty-sotsialno-vidpovidalnyj-brend
Pylypiuk S. Yak i navishcho brendy staiut sotsialno vidpovidalnymy? [How and why do brands become socially responsible?]. Available at: https://www.redbull.com/ua-uk/social-responsibility-proshak
Sait TOV «Ahrana Frut Ukraina» [Site of «Agrana Fruit Ukraine» LLC]. Available at: https://ua.agrana.com/ctalogo-rozvitku
Martynovych N. O. (2023) Prykladni imperatyvy otsinky sotsialno-ekonomichnoi efektyvnosti povoiennoi rozbudovy rehioniv Ukrainy [Applied imperatives of assessing the socio-economic efficiency of the post-war development of the regions of Ukraine]. Problemy i perspektyvy ekonomiky ta upravlinnia, vol. 1, pp. 98–113. DOI: https://doi.org/10.25140/2411-5215-2023-1(33)-98-113
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.