ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Анотація
У роботі описано інноваційні технології, які є адаптивними для використання в маркетинговій діяльності, направлені на покращення взаємодії з споживачами ринку товарів та послуг, визначено перспективи та умови їх використання в кризових умовах з урахуванням факторів динамічності, глобалізації та лібералізації конкурентних ринків. Досліджено сфери застосування технологій розширеної реальності (XR) та штучного інтелекту (AI) з метою формування позитивного досвіду споживача, також можливість використання даних технології для вдосконалення поточних бізнес-процесів компанії в тому числі аналітичних. Обґрунтовано роль та місце латерального маркетингу в процесі інтеграції інновацій. Визначені перспективи використання NFT. Висвітлені поведінкові аспекти, які впливають на прийняття рішення споживачів в умовах невизначеності.
Посилання
Особливості маркетингової підтримки інноваційних товарів виробничих підприємств. URL: http://confmanagement.kpi.ua/proc/article/view/231788 (дата звернення: 23.09.2022).
Lateral Marketing – What is it. URL: https://www.paraphrase-online.com/blog/marketing/lateral-marketing-what-is (дата звернення: 23.09.2022).
Рассихіна В. Є., Мартинова О. В. Маркетингова інтеграція інноваційного процесу на основі концепції життєвого циклу товару. URL: https://mmi.fem.sumdu.edu.ua/sites/default/files/mmi2011_4_2_46_51.pdf (дата звернення: 23.09.2022).
Swift C., Leavell M., Khalturin D., N. Bykadarov, Marketing Analytics Alliance Platform. URL: https://improvado.io/blog/. (дата звернення: 23.09.2022).
Obara K., Merging artificial intelligence with augmented reality and virtual reality in marketing. URL: https://www.researchgate.net/publication/349959354_MERGING_ARTIFICIAL_INTELLIGENCE_WITH_AUGMENTED_REALITY_AN_VIRTUAL_REALITY_IN_MARKETING (дата звернення: 23.09.2022).
Davenport T., Guha A., Grewal D., How to Design an AI Marketing Strategy. 2021. URL: https://hbr.org/2021/07/how-to-design-an-ai-marketing-strategy
Buckler N., NFTs in Marketing: How They Can Become the Key to Mass Adoption. URL: https://beincrypto.com/nfts-in-marketing-how-they-can-become-the-key-to-mass-adoption/ (дата звернення: 23.09.2022).
NFT market – statistics 2021-2022. URL: https://metav.rs/blog/nft-market-statistics-2021-2022/ (дата звернення: 23.09.2022).
Osoblyvosti marketynhovoi pidtrymky innovatsiinykh tovariv vyrobnychykh pidpryiemstv [Features of marketing support for innovative products of manufacturing enterprises]. Available at: http://confmanagement.kpi.ua/proc/article/view/231788 (accessed September 23, 2022)
Lateral Marketing – What is it. Available at: https://www.paraphrase-online.com/blog/marketing/lateral-marketing-what-is (accessed September 23, 2022)
Rassykhina V. Y., Martynova O. V., Marketynhova intehratsiia innovatsiinoho protsesu na osnovi kontseptsii zhyttievoho tsyklu tovaru [Marketing integration of innovation process based on the concept of product life cycle]. Available at: https://mmi.fem.sumdu.edu.ua/sites/default/files/mmi2011_4_2_46_51.pdf (accessed September 23, 2022)
Swift C., Leavell M., Khalturin D., N. Bykadarov, Marketing Analytics Alliance Platform. Available at: https://improvado.io/blog/. (accessed September 23, 2022)
Obara K., Merging artificial intelligence with augmented reality and virtual reality in marketing. URL: https://www.researchgate.net/publication/349959354_MERGING_ARTIFICIAL_INTELLIGENCE_WITH_AUGMENTED_REALITY_AN_VIRTUAL_REALITY_IN_MARKETING (accessed September 23, 2022)
Davenport T., Guha A., Grewal D., How to Design an AI Marketing Strategy. 2021. Available at: https://hbr.org/2021/07/how-to-design-an-ai-marketing-strategy
Buckler N., NFTs in Marketing: How They Can Become the Key to Mass Adoption. Available at: https://beincrypto.com/nfts-in-marketing-how-they-can-become-the-key-to-mass-adoption/ (accessed September 23, 2022)
NFT market – statistics 2021-2022. Available at: https://metav.rs/blog/nft-market-statistics-2021-2022/ (accessed September 23, 2022)