ВПЛИВ БРЕНДИНГУ НА МОТИВАЦІЮ УКРАЇНСЬКИХ СПОЖИВАЧІВ
Анотація
Стаття присвячена дослідженню впливу брендингу на мотивацію українських споживачів. Обґрунтовано, що брендинг допомагає споживачам орієнтуватися в потоці інформації та швидко знаходити потрібні продукти. Ключовими факторами впливу брендингу на мотивацію українських споживачів є: якість та надійність; емоційний зв’язок; цінності та ідентичність; патріотизм; соціальний вплив. Доведено, що українські споживачі стають все більш вибагливими та обізнаними, і бренди повинні адаптуватися до їхніх потреб та цінностей. Споживачі звертають увагу не лише на продукт, але й на корпоративну відповідальність та місію бренду. Він впливає на їхню довіру, емоції та ідентичність. Ефективне використання брендингу допомагає підприємствам не лише привертати увагу споживачів, а й збільшувати їхню лояльність та зацікавленість у продуктах та послугах.
Посилання
Aaker D.A. Building Strong Brands. London : Simon and Schuster, 2002. 370 p.
Газуда С.М. Теоретичні підходи до трактування категорії “Брендинг регіонів”. Економіка харчової промисловості. 2023. Том.12. Вип. 4. С. 58-63.
Журило В., Чепурний С., Сойма С. Вплив брендингу на рішення споживачів : аналіз важливих аспектів та тенденцій. Економіка та суспільство. 2023. № 56. URL : https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/3108 (дата звернення: 08.03.2025).
Лихолат С., Задоріжна І.М. Вплив бренду на поведінку споживачів в умовах Covid-19. Економіка та суспільство. 2021. № 26. URL : https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/331 (дата звернення: 10.03.2025).
Марченко О.М. Бренд-менеджмент у сучасному бізнесі : навч. посібник. Львів : Львівський державний університет внутрішніх справ, 2023. 268 с.
Студінська Г.Я. Бренд у національній економіці України : монографія. Київ: ДНДІІМЕ, 2016. 345 с.
Тарасюк Г., Ковба О. Брендинг компаній : основні етапи становлення, розвитку та тренди сучасності. Економіка та суспільство. 2024. № 64. URL : https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/4332/4258 (дата звернення : 05.03.2025).
Чичун В.А. Особливості управління брендинговими підприємствами в умовах євроінтеграції. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. 2020. Вип. 1-2 (77-78). С. 301–314.
Яцюк Д.В. Брендингова політика і стратегія розвитку бренду: термінологічна невизначеність. Ефективна економіка. 2015. № 3. URL : http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3905. (дата звернення : 12.03.2025).
Aaker, D.A. (2002). Building Strong Brands. Simon and Schuster. 370 s.
Hazuda S.M. (2023). Teoretychni pidkhody do traktuvannia katehorii “Brendynh rehioniv” [Theoretical approaches to the interpretation of the category “Regional branding”]. Ekonomika kharchovoi promyslovosti. Tom.12. no. 4. 58–63. (in Ukrainian)
Zhurylo, V., Chepurnyi, S. & Soima S. (2023). Vplyv brendynhu na rishennia spozhyvachiv: analiz vazhlyvykh aspektiv ta tendentsii [The impact of branding on consumer decisions: an analysis of important aspects and trends]. Ekonomika ta suspilstvo. № 56. Available at: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/3108 (accessed March 08, 2025). (in Ukrainian)
Lykholat, S., & Zadorizhna, I.M. (2021). Vplyv brendu na povedinku spozhyvachiv v umovakh Covid-19 [The impact of the brand on consumer behavior in the context of Covid-19]. Ekonomika ta suspilstvo. no 26. Available at : https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/331 (accessed March 10, 2025) (in Ukrainian).
Marchenko O.M. (2023). Brend-menedzhment u suchasnomu biznesi [Brand management in modern business] navchalnyi posibnyk. Lviv : Lvivskyi derzhavnyi universytet vnutrishnikh sprav. 268 s. (in Ukrainian)
Studinska, H. Ya. (2016). Brend u natsionalnii ekonomitsi Ukrainy [Brand in the National economy of Ukraine]. Monohrafiia. Kyiv: DNDIIME DNDIIME. 345 s. (in Ukrainian)
Chichun, V. A. (2020) Osoblyvosti upravlinnya brendynhovymy pidpryyemstvamy v umovakh yevrointehratsiyi. [Peculiarities of management of branding enterprises in the conditions of European integration]. Bulletin of the Chernivtsi Trade and Economic Institute. Chernivtsi : CHTEI KNTEU, no 1–2 (77–78), 301–314. (in Ukrainian)
Tarasiuk, H., Kovba, O. (2024) Brendynh kompanii : osnovni etapy stanovlennia, rozvytku ta trendy suchasnosti [Branding of companies : main stages of formation, development and modern trend]. Ekonomika ta suspilstvo, no 64. Available at : http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3905 (accessed March 05, 2025) (in Ukrainian)
Yatsyuk, D. V. (2015) Brendynhova polityka i stratehiya rozvytku brendu : terminolohichna nevyznachenistʹ [Branding policy and brand development strategy : terminological uncertainty]. Efficient economy, no. 3. Available at : http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3905 (accessed March 12, 2025) (in Ukrainian)

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.