КРЕАТИВНІ ІНДУСТРІЇ ТА КРЕАТИВНА ЕКОНОМІКА: ДОСВІД УКРАЇНИ В УМОВАХ ВІЙНИ
Анотація
У статті надано характеристику основним галузям креативних індустрій, які поєднуються через спільний акцент на творчість, інновації та використання інтелектуальної власності. Встановлено, що креативні індустрії та креативна економіка взаємодіють, створюючи синергетичний ефект, який сприяє економічному зростанню, культурному розвитку та інноваціям. Проаналізовано основні відмінності в напрямах розвитку креативних індустрій та креативної економіка. Визначено конкретні виклики, які стоять перед креативними індустріями України в умовах війни, а також які перспективи можуть бути використані для подолання цих викликів та забезпечення розвитку галузей. Встановлено, що створення унікального досвіду для клієнтів через інтерактивні заходи стає ключовим фактором для залучення та утримання клієнтів.
Посилання
Креативні індустрії : їх роль та місце у сучасному українському суспільстві. Міністерство культури та інформаційної політики України. URL: https://cutt.ly/NeiTq7f6
Міністерство культури та інформаційної політики України. URL: https://cutt.ly/QeiTqKch
Hsieh, Y. Y., Chen, C. C., Chen, W. Y., & Cheng, T. Y. (2022). The future development trends of Taiwan cultural and creative products from the perspective of industrial design. Creative Industries Journal, 17(1), 60–74. DOI: https://doi.org/10.1080/17510694.2022.2062930
Смолінська С., Гнаткович О., Сич О. Політика розвитку креативних індустрій ЄС. Економіка та суспільство. 2022. № 43. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-43-28
Литовченко І., Томах В. Креативна економіка: можливості для відбудови України. Вісник ХДУ Серія Економічні науки. 2023. № 48. С. 10–18. DOI: https://doi.org/10.32999/ksu2307-8030/2023-48-2
Бєлобородова М.В., Зайченко К.М. Підвищення ефективності діяльності підприємства на основі управління бізнес-процесами. Бізнес Інформ. 2021. № 12. С. 294–300. URL: https://doi.org/10.32983/2222-4459-2021-12-294-300
Božić, Velibor. Creative Industries: The Future of Innovation and Impact. 2024. DOI: https://doi.org/10.13140/RG.2.2.15753.21606
Шкодіна І.В., Кондратенко Н.Д., Щукіна А.М. Креативна індустрія 4.0: тенденції та трансформації в епоху цифровізації. Вiсник ХНУ iменi В. Н. Кapaзiнa. Сеpiя «Мiжнapoднi вiднoсин. Екoнoмiкa. Кpaїнoзнaвствo. Туpизм». 2023. № 18. С. 22–30. DOI: https://doi.org/10.26565/2310-9513-2023-18-03
Kreatyvni industrii : yikh rol ta mistse u suchasnomu ukrainskomu suspilstvi. [Creative industries: their role and place in modern Ukrainian society]. Ministerstvo kultury ta informatsiinoi polityky – Ukrainy Ministry of Culture and Information Policy of Ukraine. Available at: https://cutt.ly/NeiTq7f6
Ministerstvo kultury ta informatsiinoi polityky Ukrainy [Ministry of Culture and Information Policy of Ukraine]. Available at: https://cutt.ly/QeiTqKch
Hsieh, Y. Y., Chen, C. C., Chen, W. Y., & Cheng, T. Y. (2022). The future development trends of Taiwan cultural and creative products from the perspective of industrial design. Creative Industries Journal, 17(1), 60–74. DOI: https://doi.org/10.1080/17510694.2022.2062930
Smolinska, S., Hnatkovich, O., & Sych, O. (2022). Polityka rozvytku kreatyvnykh industriy EU [Policy of development of creative industries of the EU]. Ekonomika ta suspilʹstvo, vol. (43). DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-43-28
Lytovchenko, I., Tomak, V. (2023) Kreatyvna ekonomika: mozhlyvosti dlya vidbudovy Ukrayiny [Creative economy: opportunities for rebuilding Ukraine]. Visnyk KHDU Seriya Ekonomichni nauky, no. 48, pp. 10–18. DOI: https://doi.org/10.32999/ksu2307-8030/2023-48-2
Bieloborodova, M.V., Zaichenko, K.M. (2021). Pidvyshchennya efektyvnosti diyalʹnosti pidpryyemstva na osnovi upravlinnya biznes-protsesamy. [Increasing the efficiency of the enterprise on the basis of business process management]. Biznes Inform, no. 12, pp. 294–300. DOI: https://doi.org/10.32983/2222-4459-2021-12-294-300
Božić, Velibor. (2024). Creative Industries: The Future of Innovation and Impact. DOI: https://doi.org/10.13140/RG.2.2.15753.21606
Shkodina І., Kondratenko N., Shchukina А. (2023) Kreatyvna industriya 4.0: tendentsiyi ta transformatsiyi v epokhu tsyfrovizatsiyi [Сreative industry 4.0: trends and transformations in the era of digitalization]. Visnyk KHNU imeni V.N. Kapazina. Sepiya «Mizhnapodni vidnosyn. Ekonomika. Kpayinoznavstvo. Turyzm», vol. 18, pp. 22–30. DOI: https://doi.org/10.26565/2310-9513-2023-18-03
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.