ЗАСТОСУВАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ МЕРЧАНДАЙЗИНГУ ЯК ЗАСІБ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ В РИТЕЙЛІ ПРОДОВОЛЬЧИМИ ТОВАРАМИ

  • Наталія Струк Львівський Національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З. Ґжицького https://orcid.org/0000-0002-5640-5512
  • Олена Карпій Національний університет «Львівська політехніка» https://orcid.org/0000-0002-4133-1936
Ключові слова: мерчандайзинг, маркетингові інструменти, збут продукції, продовольчі товари

Анотація

Метою дослідження є характеристика особливостей застосування інструментів мерчандайзингу як засіб стимулювання збуту продукції в ритейлі продовольчими товарами. Доведено, що поява та інтеграція сучасних інструментів мерчандайзингу у роздрібну торгівлю продовольчими товарами зробили революцію у способах збуту та продажу продуктів. Визначено, що інструменти мерчандайзингу є невід'ємними компонентами просування та продажу продукції, що є найважливішою сполучною ланкою між рітейлерами та споживачами. Встановлено ключові сучасні інструменти мерчандайзингу в системі стимулювання збуту продукції. Представлено процес застосування інструментів мерчандайзингу для стимулювання збуту продукції в ритейлі продовольчими товарами. Визначено, що впровадження сучасних інструментів мерчандайзингу в продуктовому рітейлі надає позитивний та суттєвий вплив на стимулювання реалізації продукції.

Посилання

Струк, Н., & Капраль, О. Маркетингова стратегія підприємства: суть і процес вибору. Економіка та суспільство, № (55). 2023. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-55-75

Bondarenko, A.F., Zakharkina, L.S., Syhyda, L.O., Saher, L.Y. The economic and marketing attractiveness of countries: Measurement and positioning in terms of economic security. International Journal of Sustainable Development and Planning, Vol. 15, No. 4, 2020, pp. 439–449

Amajid, G., El Wazani, Y., Elwazani, Y. Territorial marketing and its effects on Development, approach from the literature. Revue Marocaine de Recherche en Management et Marketing, 13, 2016: 111-129.

Bilan, Y., Lyeonov, S., Lyulyov, O., Pimonenko, T. Brand management and macroeconomic stability of the country. Polish Journal of Management Studies, 19(2), 2019: рр.61–74.

Adnan, A.R., Widowati, R., Nuryakin. Customer loyalty in green marketing research: A systematic review. International Journal of Environmental Impacts, Vol. 6, No. 4, 2023, pp. 207–214

Kolisnychenko, T., Sefikhanova, K., Kapral, O., Karpenko, V., Sylkin, O. Development of an algorithm for Internet marketing strategy implementation: A case study in the EU hotel and restaurant sector. Ingénierie des Systèmes d’Information, Vol. 28, No. 6, 2023, pp. 1549–1556

Fátima, F., Gonçalves, A., Sandrina, T. Information technology adoption on digital marketing: A literature review. Informatics. 8(4), 2021: 74.

Hoffman, D.L., Moreau, C.P., Stremersch, S., Wedel, M. The rise of new technologies in marketing: A framework and outlook. Journal of Marketing, 86(1), 2022: 1–6.

Kopytko, O., Lagodiienko, V., Falovych, V., Tchon, L., Dovhun, O., Litvynenko, M. Marketing communications as a factor of sustainable development. International Journal of Engineering and Advanced Technology, 8(6), 2019: 3305-3309.

Shanmugam, G., Rajendran, D., Thanarajan, T., Murugaraj, S.S., Rajendran, S. Artificial intelligence as a catalyst in digital marketing: Enhancing profitability and market potential. Ingénierie des Systèmes d’Information, Vol. 28, No. 6, 2023, pp. 1627–1636

Struk, N., & Kapral, O. (2023). Marketynhova stratehiya pidpryyemstva: sutʹ i protses vyboru [Marketing strategy of the enterprise: essence and selection process]. Ekonomika ta suspilʹstvo - Economy and Society, vol.(55). DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-55-75 [in Ukraine]

Bondarenko, A.F., Zakharkina, L.S., Syhyda, L.O., Saher, L.Y. (2020). The economic and marketing attractiveness of countries: Measurement and positioning in terms of economic security. International Journal of Sustainable Development and Planning, Vol. 15, No. 4, pp. 439–449 [in English]

Amajid, G., El Wazani, Y., Elwazani, Y. (2016). Territorial marketing and its effects on Development, approach from the literature. Revue Marocaine de Recherche en Management et Marketing, 13: pp.111-129. [in English]

Bilan, Y., Lyeonov, S., Lyulyov, O., Pimonenko, T. (2019). Brand management and macroeconomic stability of the country. Polish Journal of Management Studies, vol.19(2): pp.61–74. [in English]

Adnan, A.R., Widowati, R., Nuryakin. (2023). Customer loyalty in green marketing research: A systematic review. International Journal of Environmental Impacts, Vol. 6, No. 4, pp. 207–214 [in English]

Kolisnychenko, T., Sefikhanova, K., Kapral, O., Karpenko, V., Sylkin, O. (2023). Development of an algorithm for Internet marketing strategy implementation: A case study in the EU hotel and restaurant sector. Ingénierie des Systèmes d’Information, Vol. 28, No. 6, pp. 1549¬1556 [in English]

Fátima, F., Gonçalves, A., Sandrina, T. (2021). Information technology adoption on digital marketing: A literature review. Informatics. Vol.8(4): P.74. [in English]

Hoffman, D.L., Moreau, C.P., Stremersch, S., Wedel, M. (2022). The rise of new technologies in marketing: A framework and outlook. Journal of Marketing, vol.86(1): pp.1–6. [in English]

Kopytko, O., Lagodiienko, V., Falovych, V., Tchon, L., Dovhun, O., Litvynenko, M. (2019). Marketing communications as a factor of sustainable development. International Journal of Engineering and Advanced Technology, vol.8(6): pp.3305–3309. [in English]

Shanmugam, G., Rajendran, D., Thanarajan, T., Murugaraj, S.S., Rajendran, S. (2023). Artificial intelligence as a catalyst in digital marketing: Enhancing profitability and market potential. Ingénierie des Systèmes d’Information, Vol. 28, No. 6, pp. 1627–1636 [in English]

Переглядів статті: 7
Завантажень PDF: 5
Опубліковано
2024-02-27
Як цитувати
Струк, Н., & Карпій , О. (2024). ЗАСТОСУВАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ МЕРЧАНДАЙЗИНГУ ЯК ЗАСІБ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ В РИТЕЙЛІ ПРОДОВОЛЬЧИМИ ТОВАРАМИ. Економіка та суспільство, (60). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-60-7
Розділ
МАРКЕТИНГ