МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ СЕГМЕНТАЦІЇ ТА ВИБОРУ ЦІЛЬОВОГО РИНКУ

  • Наталія Струк Львівський Національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З. Ґжицького https://orcid.org/0000-0002-5640-5512
  • Наталія Михайлик Національний університет «Львівська політехніка» https://orcid.org/0000-0003-0048-9910
Ключові слова: стратегічна сегментація, оцінка сегментів у процесі їх вибору, маркетингові стратегії вибору цільового ринку, діджитал-маркетинг

Анотація

Метою дослідження є характеристика сутності маркетингових стратегій сегментації та вибору цільового ринку. Доведено, що сутність маркетингових стратегій на підприємствах полягає у їх здатності пов'язати продукти чи послуги компанії з потрібними клієнтами для досягнення сталого зростання та прибутковості. Визначено сутнісні характеристики процесу вибору цільового ринку. Встановлено, що суть маркетингової стратегії та вибору цільового ринку на підприємствах полягає у створенні міцного зв'язку між тим, що пропонує бізнес, та потребами конкретної групи споживачів. Визначено, що маркетингові стратегії сегментації мають вирішальне значення в сучасному різноманітному та конкурентному бізнес-середовищі, насамперед тому, що вони дозволяють підприємствам виявляти та обслуговувати певні групи на ширшому ринку.

Посилання

Bivainis, J., & Daukševičiūtė, I. (2013). An optimisation model for the marketing programmes of companies. Business: Theory and Practice, 14(3), 228-239. [in English]

Avanesova, N., & Chuprin, Y. (2017). Enterprise economic security: essential characteristics of the concept. Innovative Technologies and Scientific Solutions for Industries, 1(1), 98−102. [in English]

Juščius, V., Navickas, V., & Jonikas, D. (2006). Relationship marketing: theorethical aspects. Business: Theory and Practice, 7(4), 254-262. [in English]

Stasytyte, V., Aleksienė, L. (2015). Operational risk assessment and management in small and medium-sized enterprises. Business: Theory and Practice, 16(2): 140-148. [in English]

Bivainis, J. Relationship marketing through the prism of customer loyalty. Business: Theory and Practice, 12(4), 2011, 348-361. [in English]

Nikonenko, U., Maksymenko, D., Holovachko, V., Golubka, Y., Guk, O. (2023). Accounting and auditing time management: A model for enterprise sustainable development planning. International Journal of Sustainable Development and Planning, Vol. 18, No. 9, pp. 2883-2889 [in English]

Kopytko, M., Fleychuk, M., Veresklia, M., Petryshyn, N., Kalynovskyy, A. (2021). Management of security activities at innovative-active enterprises. Business: Theory and Practice, 22(2): 299-309. [in English]

Kolisnychenko, T., Sefikhanova, K., Kapral, O., Karpenko, V., Sylkin, O. (2023). Development of an algorithm for Internet marketing strategy implementation: A case study in the EU hotel and restaurant sector. Ingénierie des Systèmes d’Information, Vol. 28, No. 6, pp. 1549-1556 [in English]

Kopytko, O., Lagodiienko, V., Falovych, V., Tchon, L., Dovhun, O., Litvynenko, M. (2019). Marketing communications as a factor of sustainable development. International Journal of Engineering and Advanced Technology, 8(6): 3305-3309. [in English]

Fátima, F., Gonçalves, A., Sandrina, T. (2021). Information technology adoption on digital marketing: A literature review. Informatics. 8(4): 74. [in English]

Переглядів статті: 79
Завантажень PDF: 56
Опубліковано
2024-01-30
Як цитувати
Струк, Н., & Михайлик, Н. (2024). МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ СЕГМЕНТАЦІЇ ТА ВИБОРУ ЦІЛЬОВОГО РИНКУ. Економіка та суспільство, (59). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-59-21
Розділ
МАРКЕТИНГ