ІННОВАЦІЙНІ МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ СУЧАСНОГО УКРАЇНСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА
Анотація
Стаття розглядає важливі аспекти впровадження інновацій у маркетингові стратегії українських підприємств. Висвітлюються ключові аспекти конкурентоспроможності та успіху бізнесу в умовах постійних змін, високої конкуренції та еволюції ринкового оточення. Досліджуються загальні поняття та визначення інноваційних маркетингових стратегій на підприємствах. Автор висвітлює сутність та основні компоненти інновацій, розглядає їх вплив на формування конкурентної переваги та сприяння розвитку бізнесу. Розглянуто конкретні інноваційні стратегії, адаптовані до умов українського ринку. Зокрема, вивчається використання цифрових технологій, соціального маркетингу, стратегій сталого розвитку та інші аспекти, які сприяють ефективній комунікації з аудиторією та позиціонуванню бренду. Досліджено важливість агільних підходів у маркетингу для забезпечення гнучкості та швидкості реакції на зміни в ринковому середовищі. Автор аналізує впровадження агільних методологій та швидких експериментів як ключових факторів успішної адаптації до нових тенденцій та випробування ідей. В статті визначено, що інноваційні маркетингові стратегії є необхідним елементом розвитку сучасних українських підприємств. Вони дозволяють не тільки виживати в умовах високої конкуренції, а й активно впливати на ринок та формувати його нові тренди. Ретельно обрані стратегії відкривають можливості для побудови стійких відносин з клієнтами, розширення ринкових можливостей та збільшення конкурентоспроможності.
Посилання
Ілляшенко С.М. Маркетинг. Менеджмент. Інновації: монографія. Суми: Папірус, 2010. 623 с.
Ковальчук С.В. Маркетингові технології в умовах інноваційного розвитку економіки: монографія. Хмельницький: Поліграфіст-2, 2001. 322 с.
Ілляшенко С.М. та ін. Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: монографія. Суми: Університетська книга, 2008. 615 с.
Ляшенко Г.П., Моткалюк Р.В. Інтернет-маркетинг та його інструменти. Науковий вісник Національного університету ДПС України (економіка, право). 2013. №3 (62). С. 59¬65.
Лихолат С.М. Аналіз реалізації принципів корпоративної соціальної відповідальності в практичній діяльності підприємств. Наукові записки Львівського університету бізнесу та права. Серія економічна. Серія юридична. 2022. №34, с. 238¬245.
Попко О., Філатов В. Персоналізація в сучасному маркетингу та її вплив на лояльність клієнтів. Економіка та суспільство, (58). 2023. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-58-10 (дата звернення: 17.12.2023).
Терехов Д. Управління онлайн-репутацією підприємства з використанням сучасних інструментів контент-маркетингу. Сталий розвиток економіки, 1(48), 2024. 201¬205. DOI: https://doi.org/10.32782/2308-1988/2024-48-28 (дата звернення: 10.02.2024).
Bondarenko O., Yashchenko M. Content marketing at trade enterprises. Herald of Kyiv National University of Trade and Economics. 2023. Vol. 148, no. 2. P. 24–38. DOI: https://doi.org/10.31617/1.2023(148)03 (дата звернення: 12.02.2024).
Сергієнко О. Нові маркетингові технології просування товару. Bulletin of Sumy National Agrarian University. 2021. № 1 (87). С. 29–34. DOI: https://doi.org/10.32845/bsnau.2021.1.5 (дата звернення: 12.02.2024).
Носань Н., Кладова О. Продакт-плейсмент як сучасний прийом маркетингу. Вісник науки та освіти. № 3(3), 2022. С. 286-294.
Illyashenko S.M. (2010) Marketynh. Menedzhment. Innovatsiyi: monohrafiya [Marketing. Management. Innovations: monograph]. Sumy: Papirus, 623 р. (in Ukrainian)
Kovalchuk S.V. (2001) Marketynhovi tekhnolohiyi v umovakh innovatsiynoho rozvytku ekonomiky: monohrafiya [Marketing technologies in the conditions of innovative economic development: monograph]. Khmelnytskyy: Polihrafist-2, 322 р. (in Ukrainian)
Illyashenko S.M. ta in. (2008) Marketynh innovatsiy i innovatsiyi v marketynhu: monohrafiya [Marketing of innovations and innovations in marketing: monograph.]. Sumy: Universytetska knyha, 615 р. (in Ukrainian)
Lyashenko H.P., Motkalyuk R.V. (2013) Internet-marketynh ta yoho instrumenty [Internet marketing and its tools]. Naukovyy visnyk Natsionalnoho universytetu DPS Ukrayiny (ekonomika, pravo). no 3 (62). рр. 59¬65.
Lykholat S.M. (2022) Analiz realizatsiyi pryntsypiv korporatyvnoyi sotsialnoyi vidpovidalnosti v praktychniy diyalnosti pidpryyemstv. [Analysis of the implementation of the principles of corporate social responsibility in the practical activities of enterprises.]. Naukovi zapysky Lvivskoho universytetu biznesu ta prava. Seriya ekonomichna. no 34, рр. 238¬245.
Popko O., Filatov V. (2023) Personalizatsiya v suchasnomu marketynhu ta yiyi vplyv na loyalnist kliyentiv [Personalization in modern marketing and its impact on customer loyalty]. Ekonomika ta suspilstvo. (58). DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-58-10 (accessed December 17, 2023)
Terekhov D. (2024) Upravlinnya onlayn-reputatsiyeyu pidpryyemstva z vykorystannyam suchasnykh instrumentiv kontent-marketynhu [Management of an enterprise's online reputation using modern content marketing tools]. Stalyy rozvytok ekonomiky, 1(48), рр. 201¬205. DOI: https://doi.org/10.32782/2308-1988/2024-48-28 (accessed February10, 2024)
Bondarenko O., Yashchenko M. (2023) Content marketing at trade enterprises [Content marketing at trade enterprises]. Herald of Kyiv National University of Trade and Economics. Vol. 148, no. 2. рр. 24–38. DOI: https://doi.org/10.31617/1.2023(148)03. (accessed February 12, 2024)
Serhiyenko O. (2021) Novi marketynhovi tekhnolohiyi prosuvannya tovaru [New marketing technologies of product promotion]. Bulletin of Sumy National Agrarian University. no. 1 (87). рр. 29–34. DOI: https://doi.org/10.32845/bsnau.2021.1.5 (accessed February 12, 2024)
Nosan N., Kladova O. (2022) Prodakt-pleysment yak suchasnyy pryyom marketynhu [Product placement as a modern marketing technique]. Visnyk nauky ta osvity. № 3(3), рр. 286¬294.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.