ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ МЕНЕДЖМЕНТУ В СФЕРІ ТУРИЗМУ
Анотація
Несприятлива кон’юнктура та жорстка конкуренція серед вітчизняних туристичних підприємств все більш вимагає необхідність впровадження сучасних методів управління. Об’єктивною реакцією туристичних підприємств на динаміку соціально-економічних змін є застосування підходу до управління, основний детермінант якого – фокусування на технологіях менеджменту як сукупності взаємоузгоджених операцій, спрямованих на досягнення цілей господарської діяльності. Впровадження технологій менеджменту в сфері туризму передбачає організаційний розвиток підприємства, під яким мається на увазі поступовий процес якісних змін з метою більш ефективної адаптації до вимог технологій і ринку. Вибір напрямку організаційного розвитку і позиціонування при створенні підприємства в туристичній індустрії – відповідальне завдання, вирішення якого повинно привести до створення життєздатного та ефективного бізнесу. Туристичні підприємства, що використовують сучасні технології менеджменту, зосереджені на впровадженні проектів із розробки нових туристичних продуктів, нових підходів в маркетинговій діяльності, які впливають на роботу не тільки самого підприємства, а й інших учасників ринку, розвивають культуру споживання, впроваджують інновації в обслуговуванні клієнтів, тим самим сприяючи розвитку туристичної індустрії в цілому. В статті обґрунтовано процес управління готельно-ресторанним і туристичним підприємством на основі впровадження сучасних технологій менеджменту. Визначено переваги такого механізму, який дозволяє залучати до виконання бізнес-функцій досвідчених фахівців, що спеціалізується у певній галузі діяльності, а також особливості таких технологій, як інструменту управління, що сприяє його впровадженню у діяльність туристичних та готельно-ресторанних підприємств.
Посилання
Heersink B. Outsourcing in the Hospitality and Tourism Industry Материалы сайта. URL: http://next.eller.arizona.edu/courses/outsourcing/Fall2007/student_papers/final_papers/Outsourcing_in_the_Hospitali ty_Industry.pdf
Simon E.Y. Pros and cons of hospitality outsourcing. Материалы сайта www.hotelnewsnow.com 2010. URL: http://www.hotelnewsnow.com/Articles.aspx/3209/Pros–and–cons–of–hospitality–outsourcing
Василенко В.А. Реализация стратегии развития предприятий сферы услуг на основе кластера. Учёные записки ТНУ имени Вернадского. Серия «Экономика и управление». 2012. Т. 25 (64). № 2. С. 10–22.
Инженерная экономика: Учебник / Под ред. А.А. Колобова, А.И. Орлова. Москва : Изд-во МГТУ им. Баумана, 2005. С. 117.
Исторические корни и понятие аутсорсинга. URL: http://super-menedjment.ru/page6/index.html.
Календжян С.О. Аутсорсинг и делегирование полномочий в деятельности компаний. Москва : Дело, 2003. С. 48–49.
Киселев А.Н. Субконтракция: действенный механизм организации произ-водства. Компас промышленной реструктуризации. 2002. № 1. С. 13–14.
Краудсорсинг. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Краудсорсинг
Скоробогатова Т.Н. Импульсы развития городов-связей как логистических сервисных мезосистем в плоскости управления туристскими потоками. Логістика: теорія та практика. 2012. № 1 (2). С. 157–163.
Ткаченко Т.І. Сталий розвиток туризму: теорія, методологія, реалії бізнесу: монографія. 2-ге вид., випр. та доповн. Київ : Київ. нац. торг.-екон. Ун-т, 2009. 463 с.
Хейвуд Дж.Б. Аутсорсинг: в поисках конкурентных преимуществ. Пер. с англ. Москва : Изд. дом «Вильямс», 2002. С. 26.
Heersink B. Outsourcing in the Hospitality and Tourism Industry. Retrieved from: http://next.eller.arizona.edu/courses/outsourcing/Fall2007/student_papers/final_papers/Outsourcing_in_the_Hospitali ty_Industry.pdf
Simon E.Y. (2010) Pros and cons of hospitality outsourcing. Retrieved from: www.hotelnewsnow.com http://www.hotelnewsnow.com/Articles.aspx/3209/Pros–and–cons–of–hospitality–outsourcing
Vasilenko V.A. (2012) Realizatsiya strategii razvitiya predpriyatiy sfery uslug na osnove klastera [Implementation of the development strategy of enterprises in the service sector based on a cluster]. Uchenye zapiski TNU imeni Vernadskogo. Seriya «Ekonomika i upravlenie». T. 25 (64). № 2, 10–22. (in Russian)
Kolobova A.A., Orlova A.I. (2005) Inzhenernaya ekonomika: Uchebnik [Engineering Economics: Textbook] Moskva: Izd-vo MGTU im. Baumana. (in Russian)
Istoricheskie korni i ponyatie autsorsinga [Historical roots and the concept of outsourcing]. Retrieved from: http://super-menedjment.ru/page6/index.html (in Russian)
Kalendzhyan S.O. (2003) Autsorsing i delegirovanie polnomochiy v deyatel'nosti kompaniy [Outsourcing and delegation of authority in the activities of companies]. Moskva: Delo. (in Russian)
Kiselev A.N. (2002) Subkontraktsiya: deystvennyy mekhanizm organizatsii proiz-vodstva [Subcontracting: an effective mechanism for organizing production]. Kompas promyshlennoy restrukturizatsii, 1, 13–14.
Kraudsorsing [Crowdsourcing]. Retrieved from: https://uk.wikipedia.org/wiki/Kraudsorsing. (in Russian)
Skorobogatova T.N. (2012) Impul'sy razvitiya gorodov-svyazey kak logisticheskikh servisnykh mezosistem v ploskosti upravleniya turistskimi potokami [The impulses of the development of cities-links as logistic service mesosystems in the plane of managing tourist flows] Logіstika: teorіya ta praktika, 1 (2), 157–163. (in Russian)
Tkachenko T.I. (2009) Stalyj rozvytok turyzmu: teorija, metodologhija, realiji biznesu: monoghrafija [Sustainable development of tourism: theory, methodology, business realities: monograph] 2-ghe vyd., vypr. ta dopovn. Kyiv: Kyjiv. nac. torgh.-ekon. Un-t. (in Ukrainian)
Kheyvud, Dzh.B. (2002) Autsorsing: v poiskakh konkurentnykh preimushchestv [Outsourcing: in search of competitive advantages]. Per. s angl. Moskva: Izd. dom «Vil'yams». (in Russian)