РОЗРОБКА СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ОНЛАЙН-МАГАЗИНОМ: ВІД АВТОМАТИЗАЦІЇ ЗАМОВЛЕНЬ ДО ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ РЕКОМЕНДАЦІЙ
Анотація
У статті представлено результати дослідження та розробки модульної системи управління онлайн-магазином для автоматизації бізнес-процесів та впровадження рекомендаційних систем. Проведено аналіз існуючих підходів до автоматизації онлайн-торгівлі та виявлено їх ключові переваги та недоліки. Досліджено основні методи побудови рекомендаційних систем та обґрунтовано підхід на основі аналізу транзакцій. Обґрунтовано вибір алгоритму Apriori для реалізації рекомендаційної системи, який забезпечує виявлення асоціативних правил без необхідності зберігання персональної історії покупок. Розроблено архітектуру системи на основі модульного підходу, що забезпечує гнучкість, масштабованість і можливість адаптації функціоналу до потреб конкретного бізнесу. Реалізовано механізм генерації персоналізованих пропозицій на основі аналізу транзакційних даних, що підвищує швидкість і точність рекомендацій. Запропоновано метод оновлення бази даних для забезпечення актуальності транзакцій та оптимізації обсягу збережених даних. Визначено напрями подальшого вдосконалення системи через інтеграцію API для зовнішніх платформ, розширення функціоналу аналітики та використання алгоритмів машинного навчання для підвищення точності рекомендацій.
Посилання
Singh, Nehul; Chouhan, Satyendra (2021): Role of Artificial Intelligence for Development of IntelligentBusiness Systems. 2021 IEEE International Symposium on Smart Electronic Systems (iSES), 2021, 373-377. DOI: https://doi.ieeecomputersociety.org/10.1109/iSES52644.2021.00092 .
Zhang, M., Chen, Y. (2018) Link Prediction Based on Graph Neural Networks. 32nd Conference on Neural Information Processing Systems (NeurIPS 2018), Montréal, 3-8 December 2018, 5171-5181.
Lari H., Vaishnava K., Manu K. (2022). Artifical Intelligence in E-Commerce: Applications, Implications and Challenges. Asian Journal of Management, (July). DOI:10.52711/2321-5763.2022.00041.
Сичова, О., Осипенко, Н., Петрішина, Т. (2023). Цифровий маркетинг як інструмент сталого розвитку бізнесу. Економіка та суспільство, (50). DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-50-32.
Жуковська, В., Климанський, В. (2024). Трансформація бізнес-процесів на підприємстві електронної торгівлі: вплив цифрових технологій. Економіка та суспільство, (66). DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-66-69.
Орєхов, Д. (2024). Застосування штучного інтелекту в управлінні сучасним підприємством. Економіка та суспільство, (64). DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-64-143.
Струнгар, А. (2024). Вплив штучного інтелекту на стратегії цифрового маркетингу: поточні можливості та перспективи розвитку. Економіка та суспільство, (62). DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-62-160.
Hryshko, V., Zinchenko, I. (2023). Synergy of ai and business as a factor of management efficiency in the context of technology development. Science Journal «Economics and Region», 4(91), 223-229. DOI: https://doi.org/10.26906/EiR.2023.4(91).3216.
Жосан, Г. В., Кириченко, Н. В. (2022). Управління цифровізацією бізнес-процесів діяльності підприємства. Economic Synergy, (4), 82–91. DOI: https://doi.org/10.53920/ES-2022-4-6.
Каліна, І., Шуляр, Н., Ліщенко, А. (2024). Операційні процеси управління циклом замовлення в логістичній діяльності. Економіка та суспільство, (64). DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-64-75.
Чернишова, О.О., Домашенко, С.В., Домашенко Д.Г. (2024). Вплив штучного інтелекту на бізнес-процеси з метою оптимізації та покращення ефективності роботи організації. Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського. Серія: Технічні науки, 35(74), №2, 196-204. DOI: https://doi.org/10.32782/2663-5941/2024.2/27.
Singh, Nehul; Chouhan, Satyendra (2021): Role of Artificial Intelligence for Development of IntelligentBusiness Systems, 2021 IEEE International Symposium on Smart Electronic Systems (iSES), 2021, 373-377. DOI: https://doi.ieeecomputersociety.org/10.1109/iSES52644.2021.00092 .
Zhang, M., Chen, Y. (2018) Link Prediction Based on Graph Neural Networks. 32nd Conference on Neural Information Processing Systems (NeurIPS 2018), Montréal, 3-8 December 2018, 5171-5181.
Lari H., Vaishnava K., Manu K. (2022). Artifical Intelligence in E-Commerce: Applications, Implications and Challenges. Asian Journal of Management, (July). DOI:10.52711/2321-5763.2022.00041.
Sychova, O., Osypenko, N., & Petrishyna, T. (2023) Tsyfrovyi marketynh yak instrument staloho rozvytku biznesu [Digital marketing as a tool for sustainable business development]. Ekonomika ta suspilstvo – Economy and Society, (50). DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-50-32. (in Ukrainian)
Zhukovska, V., & Klymanskyi, V. (2024) Transformatsiia biznes-protsesiv na pidpryiemstvi elektronnoi torhivli: vplyv tsyfrovykh tekhnolohii [Transformation of business processes in e-commerce enterprise: the impact of digital technologies]. Ekonomika ta suspilstvo – Economy and Society, (66). DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-66-69. (in Ukrainian)
Oriekhov, D. (2024) Zastosuvannia shtuchnoho intelektu v upravlinni suchasnym pidpryiemstvom [Application of artificial intelligence in modern enterprise management]. Ekonomika ta suspilstvo – Economy and Society, (64). DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-64-143. (in Ukrainian)
Strunhar, A. (2024) Vplyv shtuchnoho intelektu na stratehii tsyfrovoho marketynhu: potochni mozhlyvosti ta perspektyvy rozvytku [The impact of artificial intelligence on digital marketing strategies: current opportunities and development prospects]. Ekonomika ta suspilstvo – Economy and Society, (62). DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-62-160. (in Ukrainian)
Hryshko, V., Zinchenko, I. (2023). Synergy of ai and business as a factor of management efficiency in the context of technology development. Science Journal «Economics and Region», 4(91), 223-229. DOI: https://doi.org/10.26906/EiR.2023.4(91).3216.
Zhosan, H. V., & Kyrychenko, N. V. (2022) Upravlinnia tsyfrovizatsiieiu biznes-protsesiv diialnosti pidpryiemstva [Management of digitalization of business processes of enterprise activity]. Economic Synergy, (4), 82-91. DOI: https://doi.org/10.53920/ES-2022-4-6. (in Ukrainian)
Kalina, I., Shuliar, N., & Lishchenko, A. (2024) Operatsiini protsesy upravlinnia tsyklom zamovlennia v lohistychnii diialnosti [Operational processes of order cycle management in logistics activities]. Ekonomika ta suspilstvo – Economy and Society, (64). DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-64-75. (in Ukrainian)
Chernyshova, O.O., Domashenko, S.V., & Domashenko, D.H. (2024) Vplyv shtuchnoho intelektu na biznes-protsesy z metoiu optymizatsii ta pokrashchennia efektyvnosti roboty orhanizatsii [The influence of artificial intelligence on business processes to optimize and improve the efficiency of the organization]. Vcheni zapysky Tavriiskoho natsionalnoho universytetu imeni V.I. Vernadskoho. Seriia: Tekhnichni nauky – Scientific notes of V.I. Vernadsky Taurida National University. Series: Technical Sciences, 35(74)(2), 196-204. DOI: https://doi.org/10.32782/2663-5941/2024.2/27. (in Ukrainian)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.